Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Og døyve smerter med alkohol har ikke noe for seg, men og ta seg en fest sammen med gutta kan være bra. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Men om jeg sier det og slår opp med hun vil jeg fortsatt ende opp depresiv ei god stund. Kanskje litt mye å be om; men finnes det ingen maskisk måte å slå opp på uten å bli lei seg? "/ det er da faen ikke din feil, det skulle hun tenkt på før hun pulte en annen. Slå opp og gå med hevet hodet Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For å komme over henne(ser endel over meg har postet forslag) har jeg funnet ut at det funker best å trene, være på en stor fest med endel folk, eller den litt mer drastiske, lat som at hu er dø. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 lat som at hu er dø. :!: Unsky.ld at jeg flirer, men den var litt komisk Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvis jeg alltid på ta initiativ til å prate over nett, så er han sikkert bare ikke interessert, eller hva? Jeg har spurt rett ut hvorfor han er stille, men det var visst ikke noen spesiell grunn. Jeg kan ikke fortsette å lage unnskyldninger om at han er sjenert. Det får da være måte på. Det jeg ikke sjønner er hvorfor han ikke bare tok muligheten da jeg spurte han rett ut. Jeg sa at det var greit hvis han synes det var kjipt at vi rotet, men neida, han synes visst ikke det. Så hva er greia? Han svarer greit når jeg snakker til han og blir etterhvert ganske pratsom, men det føles som om jeg må begynne helt på nytt hver gang jeg snakker til han. He's just not that into me? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er selv prikk lik. Sliter med å ta initiativ til samtaler og i det hele tatt snakke med noen. Jeg ville dog prøvd å fortelle hvorfor om noen spurte meg rett ut, ihvertfall til en god venn, men det kan hende han ikke helt føler for det. Han kan fortsatt være skikkelig interessert i deg, men med underliggende problemer som gjør det vanskelig for han å starte en samtale. Grunnene kan være mange. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er jo det jeg tenker da, at han er sjenert eller sliter eller noe slikt. Men han virket ikke utpreget sjenert da vi traff hverandre på byen. Litt forsiktig kanskje, men ikke innesluttet. Bah. Jeg er sjenert selv, så jeg sliter skikkelig med å avgjøre om jeg er alt for pågående og bare gjør han ille til mote. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 noen, deriblant meg, synes bare at vanlig msn prat er vanvittig kjedelig så lenge det ikke er noe seksuelt det er snakk om.. Ta heller å snakk med han irl Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Enig. Jeg bruker MSN til å snakke om mer random og hverdagslige ting. Syns ikke du skal legge for mye i det, og det kan jo være at han er usikker på hva dere skal prate om. Jeg syns ihvertfall det er tusen ganger enklere å holde en samtale gående på telefon eller "face to face" enn det er på MSN. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dere sier noe der, kan jo hende det er det som er greia. Har tenkt på å kvinne meg opp til å spørre om vi skal finne på noe, men det virker så random å spørre når vi bare har rotet på byen og snakket på msn XD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 "kvinne meg opp" faktisk. Men joda, spør han. Sier han nei og kommer med en eller annen unnskyldning er det klart at han ikke er interessert. Lenke til kommentar
Gjest Russ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Russetid, kongeparken...Vanvittig forvirret akkurat nå..tar jeg kontakt med hu jeg møtte? Føles merkelig..Vi går på samme skole, og vi har felles venner. Aldri følt sånn her for noen før, men jeg regner med at det bare var fyll og russetid å skylde på fra hennes side..=/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Denne uka skjedde det noe rart. Ei jente i klassen og venninna hennes gikk hjem til henne en midttime og drakk seg brisne på sprit, noe som jo er ganske tullete. Jenta måtte ta en prøve i geografi i timen etterpå for å få vurdering i faget (Hun har av ukjente grunner vært mye borte fra skolen). For å være grei, tok jeg med vannflaska hennes inn i klasserommet og fyllte den med vann, for hun var ikke i en tilstand der hun noen gang ville tenke på den selv. Jenta bor i en leilighet i byen, og hun må forbi huset mitt for å komme hjem hver dag. Da har det hendt at vi har gått sammen de gangene hun har vært på skolen. "Var det du som fyllte vannflaska mi?" spurte hun da vi gikk hjemover på fredag. "Ja," svarte jeg, i og med at jeg var skyldig i anklagen. "Det var snilt," sa hun. Og da vi kom til huset mitt skulle jeg svinge av veien, men da sa hun "Erlend, ikke gå så fort!" Jeg vil ikke si at jeg gikk noe fortere enn normalt. Uansett, jeg snudde meg, og slukøret sto jeg der da hun rakte armene sine mot meg. Etter noen sekunder sa hun "da får jeg komme til deg." Hun kom bort til meg, ga meg en varm klem og ønsket meg en god helg. Overrasket var jeg, for dette har hun aldri gjort før. Og dette har fått meg til å lure på om det henger i tråd med den barmhjertige handlingen jeg utførte. Det krevde intet mindre enn fyll og fanteri fra hennes side for å se hva for en flott kar jeg er. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 *snip* det er ofte slike små handlinger som får noen til å se deg i et litt annet lys. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Måtte gjøre det slutt med ei som virkelig hadde fått sterke følelser for meg i kveld, en helt jævlig følelse. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor måtte du? For lang avstand, for stor aldersforskjell, minnet meg for mye om eksen. Det er bare begynnelsen. Lenke til kommentar
iDork Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er ikke vant til å være den pågående parten og visste ikke at det var så vanskelig. Fra nå av skal jeg være veldig snill og tydelig mot gutter som sjekker meg opp. Dette er egentlig ikke gøy i det hele tatt. Er han sjenert? Er han uinteressert? Er han bare dum? Er det jeg som ikke er tydelig nok? Liker han bare å bli beundret? Jeg fatter ingenting. Like mange ting tyder på at han er interessert, som på det motsatte. 1 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Kanskje det er derfor gutter skal være den pågående parten. Vi ser morroa i det! Endret 10. mai 2010 av SuKa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå