Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg og dama har ett ganske så seriøst forhold. Når hun drar bort ett år, har vi vært sammen i 1år og nesten en mnd. Det som er, er at hun drar til Argentina for å ta ett skoleår. Det betyr altså at hun skal være borte i 11mnd og det kommer til å bli skikkelig vanskelig.

Vi har planer om å snakke i telefon 1-2 ganger månedlig, sende brev og email til hverandre. Det er også gode muligheter for skype.

Noen som har vært borti noe lignende? Det kommer rett og slett til å bli jævlig tungt.

Det der hørtes rett fram jævlig ut. Håper du er mer tolerant enn meg, for jeg hadde aldri tålt det der. Du får ha lykke til, situasjonen suger, men om forholdet deres er verdt nok for begge så vil det gå bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig nødvendig å legge til en "foreløpig" eller vil du jeg skal skrive det på kuken min og presse den oppi øyeeplet ditt?

.

Håper du er mer tålmodig enn meg, for jeg hadde aldri tålt det der.

Fixed. :ph34r:

jeg har date nummer tre på torsdag. gleder seg. :new_woot:

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Vet dere om det finnes noen lett måte å slå opp med ei jente på? Vi har vært sammens i snart ett år og gjort mye gøy sammens. Vært i Paris og murligens interrail til sommeren. Problemet er bare hun har vært utro flere ganger og jævli med med meg av typen dårlig samvitighet. Er 19 og hun 18.

Tingen er at jeg elsker hun av hele mitt hjærte og vil egentlig ikke slå opp. Men klarer ikke være sammens med henne lenger.

Om noen har noen tips/ innspill hadde det vært supert, har aldri slått opp med noen før og vil ikke ende opp med tårer - for min egen del.

Endret av Kaptein...
Lenke til kommentar

Det var en utrolig herlig følelse å gjennomføre første date etter en lengre periode med flørting som ikke kom noe vei, annet enn en rekke tårer og skuffelser for min del. Dermed var det herlig å møte ei jente som vekker til live de innesperrede følelsene igjen. Jeg tror jeg er i ferd med å få følelser igjen etter kveldens date :)

Lenke til kommentar

Beklager, Kaptein, denne metoden finnes dessverre ikke :/.

Huff da :-( Tror ikke jeg blir å klare å slå opp før jeg finner den metoden eller rette tidspunkt. Hadde jeg klart å blitt sur på henne kunne jeg sikkert ha forlatt henne i sinne og hatet henne. Men med eksen føler jeg fortsatt bare bitterhet , ikke noe hat.

På en annen side kan jeg prøve å ikke være glad i hun lenger, da vil jeg sikkert ikke sanve hun mer når jeg først gjør det slutt. Noen som har erfaring med det? eventuelt kunne jeg prøve å finne meg ei anen jente og hatt en kjapp afere for å glemme hun - toppen av lavmål...

Lenke til kommentar

Men om jeg sier det og slår opp med hun vil jeg fortsatt ende opp depresiv ei god stund. Kanskje litt mye å be om; men finnes det ingen maskisk måte å slå opp på uten å bli lei seg? "/

Slå hælene sammen tre ganger mens du sier "There's no place like home."

... eller du kan bare være ærlig. Det svir alltid. Det er ikke til å unngå. Men tar du det face to face og er ærlig om tingenes tilstand så er du i det minste real.

Lenke til kommentar

Men om jeg sier det og slår opp med hun vil jeg fortsatt ende opp depresiv ei god stund. Kanskje litt mye å be om; men finnes det ingen maskisk måte å slå opp på uten å bli lei seg? "/

Beklager, er ikke mulig. Eneste jeg kan råde deg til er å bryte kontakten 100% etter at du har slått opp. Da har du det møkkavondt i kanskje ei uke eller to, deretter går det over. Det er langt bedre enn å trekke det ut i det uendelig og ha det fælt over lang tid.

Lenke til kommentar

Eksen slo opp over telefon og fortalte at hun hadde vært utro. Det føltes som om hele verden falt fra hverandre i en uke - ikke noe gøy :-( Er noe slikt følelse jeg er redd for å føle igjen.

Kanskje litt dumt spørsmål, men i alle filmer drikker de når ting går dårlig. Hjelper det?

Lenke til kommentar

Du kan risikere at alt bare blir verre også. Alkoholen er stygg sånn.

Skriver under på denne. Når jeg drikker tar tankene helt av og jeg blir sittende for meg selv i et hjørne hvis jeg ikke er alene for meg selv. Og når jeg har tenkt og drukket nok tar angsten helt over.

Lenke til kommentar

Ok, kanskje ikke så god idee da. Forige gang hadde jeg positiv erfaring med tobak + X , men vil ikke ende opp som en junky så er kanskje ikke en så lurt det heler.

Min erfaring er at så lenge man er sammens med kompisser går det fint. Men med en gang man ligger alene i sengen blir ting jævlig... :-(

Lenke til kommentar

Alkohol forsterker gjerne følelsene, enten det er glede eller smerte. Noen påvirker det positivt andre negativt, og det kommer veldig ann på situasjonen. Nå har jeg aldri drukket pga jeg har hatt kjærlighetssorg eller noe i samma gata, men jeg klarer ikke se for meg at det ville hjelpe noe. Fører nok heller til at du knekker grinende sammen og ringer dama for å be om tilgivelse for at du slo opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...