Niqābninja Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kanskje haswonit er som Paradise Hotel-gutta, passe muskulus og slesk og glatt, så de bare kan gå på et utested, plukke ut den fineste jenta og dra med hjem til sex og hun sier aldri nei? Så finner de ut om det er noe forhold etterhvert. Jeg sa ikke at det var en dum løsning. Jeg sier ikke at det er dumt å teste vannet litt før man stuper uti, men en trenger jo på en måte ikke hoppe uti om man ikke er sikker på om det er noe vann der i det hele tatt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer og bli følelsesmessig opphengt i jenter dere ikke har vært fysiske med? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dere gjør det jo i feil rekkefølge gutter! Det er meninga at man skal bli sammen med dama og deretter EVENTUELT falle for hun Ikke sånn det fungerer for meg. Ser null poeng i å være sammen med noen jeg ikke har følelser for. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer og bli følelsesmessig opphengt i jenter dere ikke har vært fysiske med? Fordi det er noe mentalt vi snakker om, det fysiske har 0 å si her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer og bli følelsesmessig opphengt i jenter dere ikke har vært fysiske med? Må du være fysisk med noen før du blir forlsket? Synes det høres litt bakvendt ut, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Spørs hvordan man tenker. Hvis man er av typen som "plukker opp ei ny dame på byen hver lørdag" kan man jo tenke som haswonit. -Kanskje det blir mere med dama fra forrige lørdag, eller skal jeg plukke opp en ny babe imorra? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hver sin smak hvordan man velger å gjøre det. Men jeg skjønner ikke at det fysiske må til for å få følelser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er nå en ting at en må ha noe fysisk før en får følelser, det er vel individuelt hva som skal til. Men å ha en kjæreste en ikke er forelska syns jeg bare er sært. 3 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 OK, tror dere misforstod litt. Altså først er det noe fysisk som skjer: kyssing, roting eller sex. Så er man på et stadie en hvor man er mye sammen, men fortsatt singel, og hvis man blir forelska da så er man heldig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er nå en ting at en må ha noe fysisk før en får følelser, det er vel individuelt hva som skal til. Men å ha en kjæreste en ikke er forelska syns jeg bare er sært. Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er nå en ting at en må ha noe fysisk før en får følelser, det er vel individuelt hva som skal til. Men å ha en kjæreste en ikke er forelska syns jeg bare er sært. Jeg formulerte meg klumsete, men jeg er altså enig i dette innlegget. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 OK, tror dere misforstod litt. Altså først er det noe fysisk som skjer: kyssing, roting eller sex. Så er man på et stadie en hvor man er mye sammen, men fortsatt singel, og hvis man blir forelska da så er man heldig. Er ikke alltid det funker sånn. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er så utrolig ferdig med kjæresteforhold, neste gang blir det noe mye mer casual. Skjønner jeg godt, du har nok opplevd alt man kan når det kommer til kjærlighet, i den høye alderen av 17, altså. *sukk* Er det virkelig nødvendig å legge til en "foreløpig" eller vil du jeg skal skrive det på kuken min og presse den oppi øyeeplet ditt? 6 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Uff, det hørtes vondt ut. Fæl fetisj... DO IT! Småsavner det å være i et forhold. Men det blir (heldigvis?) ikke noe av det på en god stund uansett, ser det ut til. Endret 8. mai 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er det virkelig nødvendig å legge til en "foreløpig" eller vil du jeg skal skrive det på kuken min og presse den oppi øyeeplet ditt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men det blir (heldigvis?) ikke noe av det på en god stund uansett, ser det ut til. En bekymringsfri tilværelse kan være gode greier det. Selv ofrer jeg heller hud, hår, blod og svette for å være i et bra forhold. 1 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg og dama har ett ganske så seriøst forhold. Når hun drar bort ett år, har vi vært sammen i 1år og nesten en mnd. Det som er, er at hun drar til Argentina for å ta ett skoleår. Det betyr altså at hun skal være borte i 11mnd og det kommer til å bli skikkelig vanskelig. Vi har planer om å snakke i telefon 1-2 ganger månedlig, sende brev og email til hverandre. Det er også gode muligheter for skype. Noen som har vært borti noe lignende? Det kommer rett og slett til å bli jævlig tungt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Høres jævlig tungt ut ja, 1-2 ganger tlf i måneden hørtes veldig lite ut, men skjønner jo at det er dyrt. Skal hun ikke hjem til Norge i løpet av året i det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg var borte ett par måneder i utlandet og vi snakket nesten hver dag på skype, fikk besøk av henne. Sendte mails hele tiden med bilder osv. Jeg sjekket også ut at med telio får du 100min gratis i mnd, og 29øre pr minutt, det er altså veldig billig å holde kontakt. Også ønsker jeg dere lykke til, argentinske menn skal være noen sjarmører av rang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå