Goldshoten Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kjærlighet er rett og slett noe dritt. Helvete ta dette. Enda en som har sett lyset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg er så utrolig ferdig med kjæresteforhold, neste gang blir det noe mye mer casual. Skjønner jeg godt, du har nok opplevd alt man kan når det kommer til kjærlighet, i den høye alderen av 17, altså. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg er så utrolig ferdig med kjæresteforhold, neste gang blir det noe mye mer casual. Haha, jada. Det tenkte jeg óg, og en ser jo hvor jeg havna. Lenke til kommentar
Gjest martin Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 jeg lurer på litt råd om endame har gått videregående for et år siden og går i år på et universitet i samme by. da jeg gikk på videregående hadde noen fag sammen med en jente som da gikk på samme videregående når jeg gikk der. vi har egentlig aldri snakket veldig mye sammen, hun vet hvem jeg er og sånn, og har sagt hei+ osv men egentlig aldri hatt noen lange samtaler. så slutter vi på videregående og hun drar til en annen by og studerer ett eller anna, og jeg blir her. og fra tid til annen så kommer jo folka tilbake til hjembyen i helger osv. og drar på byen. nå er det da sånn at jeg på mange måter har mista kontakten med de som var mer vennene mine på videregående, så disse snakker jeg ikke med. men det som er litt urovekkende er at flere ganger når vi har vært samtidig på en bar så kommer derimot hun bort til meg og vil vite hvordan det går og sånn. spesielt en gang i påsken så kom hun helt uten videre bort til meg og vi hadde en nokså lang samtale om hva vi drev med og planer videre og hvordan vi hadde det osv osv, før hun måtte gå fordi hun var ute på en jentekveld eller hva nå faen det heter. hun er helt ok med å drive å stryke meg på ryggen også. jeg skjønner liksom ikke hvorfor hun har så lett for å komme å snakke med meg for vi var jo aldri close før liksom? noen som har noen tanker? lurer jo litt på om hun kan være intresert liksom. og en anna ting er, hvordan kan man drive og sjekke opp damer som er ute på jentekveld liksom? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjærlighet er rett og slett noe dritt. Helvete ta dette. Blitt negativ eller? Har klart å havne i trekant drama med en av mine beste venner, som plutselig er blitt litt mer enn en venn. Nesten så jeg blir negativ selv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Wtf! Lever du Neppe?! Ja, er negativ når ting ikke går min vei at all! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjærlighet er rett og slett noe dritt. Helvete ta dette. Blitt negativ eller? Har klart å havne i trekant drama med en av mine beste venner, som plutselig er blitt litt mer enn en venn. Nesten så jeg blir negativ selv Fortell om trekant dramaet :O! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) ..... Endret 7. mai 2010 av Olsenhower Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor har du byttet ut "godt" med "lortt" i hele teksten din? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Helsikkes, det er pga en "morsom" type på jobb som la inn et script i Opera. (intern greie) Hehe... Glemte det, skriver på jobb-laptopen. Får vel fikse det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Wtf! Lever du Neppe?! Ja, er negativ når ting ikke går min vei at all! Ja, jeg lever Halvveis. Har bare ikke brukt så mye tid forran skjermen det siste året (Godt er det) eller forumet for den del. Dabbet litt av å veit ikke heeelt hvor jeg skal poste lengre Fortell om trekant dramaet :O! Kort fortalt. Ei jeg gikk på videregående tok kontakt med meg når hun fikk høre at jeg hadde flyttet tilbake til hjemmebygda. Det hele endte med en koselig middag og masse snakk. Siden det har vi hatt et veldig godt forhold å tuller masse sammen. Vi har vel strengt tatt vært på fest sammen hver helg det siste halve året, så folk begynner å spekulere om vi er sammen. De siste månedene har jeg visst at hun har holdt på med en annen, selv om vi hele veien har hatt en ganske flørtende tone, så har jeg ikke tatt det veldig seriøst. Helt til en fest for en måneds tid siden der hun bestemte seg for å hoppe på meg å kline med meg. Det endte med en kveld med litt mer en den normale flørtinga før vi gikk hver vår vei på kvelden. Dagen etter fant vi ut at det ikke var noe i det å at det var bare ett "in the moment" øyeblikk. Ei helg senere ender vi opp sammen på sofaen der jeg holder rundt hu å ser film, plutselig ligger jeg å koser med henne (Stryke, ikke kofferkos). Den kvelden endte med stirring, kosing, klining, overnatting og andre lumske sengeaktiviteter. Hun har hatt litt dårlig samvittighet for tredje parten her, men har fortalt han hva som skjedde. Så har hun vel tenkt å tatt seg enda en prat med han siden vi bestemte oss halvveis idag for å bare fortsette å være venner med mer. Tingen med henne er at hu er så patetisk pen, å det er en god del andre som ikke har sett seg helt fornøyd med at hu tilbringer mye tid med meg (Særlig med tanke på at halve bygda er hellig overbevist om at jeg er homse). Ikke at jeg helt har skjønt poenget i den biten der. I helga blir det Trondheimstur på hotell med avlsapping og en liten flykt ifra hverdagen Det går ganske min vei, og på søndag presterte hun å si at det her var for godt til å være sant (Det må jo være ett bra tegn). Får bare håpe det ikke er det nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Savner postingen med deg Neppe. Ellers ser det jo bra ut for din del i det du skrev der. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hehe, ja. Skulle ønske døgnet hadde noen flere timer. Skulle virkelig ønske jeg rakk på mer enn det jeg gjør hver dag. Ellers kom jeg hjem i sånn ett tiden i går etter å ha sovna sammen på sofaen hjemme oss hu. Det var veldig veldig kos Jobb *gjesp* (Det var verdt det) Endret 6. mai 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Herregud så irriterende når man faller for en feil jente. Håpløst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Herregud så irriterende når man faller for en feil jente. Håpløst. Know the feeling. Pleier å falle for de som ikke liker meg jeg. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dere gjør det jo i feil rekkefølge gutter! Det er meninga at man skal bli sammen med dama og deretter EVENTUELT falle for hun Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er ikke det litt kjipt da? Bli sammen med noen, også håpe at forelskelsen kommer etterhvert? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det hørtes bare litt dumt ut ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kanskje haswonit er som Paradise Hotel-gutta, passe muskulus og slesk og glatt, så de bare kan gå på et utested, plukke ut den fineste jenta og dra med hjem til sex og hun sier aldri nei? Så finner de ut om det er noe forhold etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå