Blåbær Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At dere orker. Blir jo bare slit i lengden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hurra, kjæresten min er tidlig ferdig på jobb i dag! Så nå skal vi spise is og gå tur i solen! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At dere orker. Blir jo bare slit i lengden. hun er på sisteåret nå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 avstandsforhold er for teh megaloose, vi sliter så det holder med oslo-london Oslo -> London er vel ikke den verste avstanden. det går jo plenty med fly begge veier som ikke bruker alskens av tid. slik jeg ser det er det verre med x antall timer på buss eller tog. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg har verdens beste kjæreste. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg har verdens beste kjæreste. Du tar feil. Det er det jeg som har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg har verdens beste kjæreste. Du tar feil. Det er det jeg som har. Dere tar feil begge to. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dere er så klissete hele gjengen! Jaja, ny date i morgen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dere tar feil begge to. Nei. Ikke i det hele tatt, faktisk. Dere er så klissete hele gjengen! Jaja, ny date i morgen! Jeg har aldri likt så godt å være så klissete før. Lykke til! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Alle vil vel påstå deres kjæreste er den beste. Samme som jeg vil påstå at dere har feil, og at min er best . Vi reiser til Irland i morgen for en ukes tid. Satser på at det ikke blir ødelagt av det nye utbruddet fra vulkanen på Island. Og lykke til med den nye daten! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du tar feil. Det er det jeg som har. The bullshit detector is beeping. Loudly. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja, den var visst ikke helt enig i utsagnet ditt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kjærlighet er rett og slett noe dritt. Helvete ta dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dere er så klissete hele gjengen! Jaja, ny date i morgen! You got that right. Men det er hva kjærlighet gjør Kjærlighet er rett og slett noe dritt. Helvete ta dette.QFTT Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er vel heller mangelen på kjærlighet som er dritt. Jeg kan i hvert fall ikke huske at jeg ble særlig sur da kjæresten min sa han elsket meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Mulig det, men da er alt dritt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dere damer altså. Haswonit ser flott dame som jobber på klesbutikk. Går inn og presenterer seg, flørter, småprater, klemmer og får telefonummer. Haswonit sender melding på kvelden, men får dårlig med svar. Prøver igjen 3/4 dager seinere, fortsatt ikke noe svar. Haswonit bumper inpå samme dama tilfeldigvis på en matbutikk. "Halla. Jeg tror det er noe galt med telefonen din? *wink*" -Åh.. jeg har fått nytt telefonnr ser du. "Jaha ja." zomg! hvor vanskelig er det å si setningen "Sorry, jeg er ikke interessert." ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lillesøster opplevde noe snodig på Narvesen før hun skulle møte meg i Oslo. Hun sto i kø for å kjøpe en brus. En slesk pakistaner-kar sto bak kassa og så "ekkelt" på henne (iflg henne). Så hun flytta seg over til køen ved siden, men han flytta bare etter. Når hun skal betale brusen, sier fyren "Du har ikke lyst å dele den Colaen?" Det må være det dummeste sjekketrikset jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg er så utrolig ferdig med kjæresteforhold, neste gang blir det noe mye mer casual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå