Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

avstandsforhold er for teh megaloose, vi sliter så det holder med oslo-london :hrm:

Oslo -> London er vel ikke den verste avstanden. det går jo plenty med fly begge veier som ikke bruker alskens av tid. slik jeg ser det er det verre med x antall timer på buss eller tog.

Lenke til kommentar

Alle vil vel påstå deres kjæreste er den beste. Samme som jeg vil påstå at dere har feil, og at min er best :love: .

Vi reiser til Irland i morgen for en ukes tid. Satser på at det ikke blir ødelagt av det nye utbruddet fra vulkanen på Island.

Og lykke til med den nye daten!:)

Lenke til kommentar

Dere damer altså. Haswonit ser flott dame som jobber på klesbutikk. Går inn og presenterer seg, flørter, småprater, klemmer og får telefonummer. Haswonit sender melding på kvelden, men får dårlig med svar. Prøver igjen 3/4 dager seinere, fortsatt ikke noe svar. Haswonit bumper inpå samme dama tilfeldigvis på en matbutikk.

"Halla. Jeg tror det er noe galt med telefonen din? *wink*"

-Åh.. jeg har fått nytt telefonnr ser du.

"Jaha ja."

zomg! hvor vanskelig er det å si setningen "Sorry, jeg er ikke interessert." ?

Lenke til kommentar

Lillesøster opplevde noe snodig på Narvesen før hun skulle møte meg i Oslo.

Hun sto i kø for å kjøpe en brus. En slesk pakistaner-kar sto bak kassa og så "ekkelt" på henne (iflg henne).

Så hun flytta seg over til køen ved siden, men han flytta bare etter. Når hun skal betale brusen, sier fyren

"Du har ikke lyst å dele den Colaen?"

Det må være det dummeste sjekketrikset jeg har hørt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...