Llandari Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) 1 natt (av altfor få) unnagjort. Nå skal jeg leke husfar, mens min kjære er på jobb. Må jo være forelska når jeg gjør husarbeid frivillig Endret 30. april 2010 av Llandari Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kom og vask litt hos meg også da. Du kan ta med deg et bilde av madammen og se på det for å bygge opp følelsene Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 nå er det snaut to uker til dama kommer hjem fra Irland Siste 4mnd har vært crap kjedelig uten henne. Har vært på besøk hos henne 2 ganger, og hun her en gang. No more utveksling sier jeg bare... Blir så sykt digg Flytter sammen i sommerferien også GLAD Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så hyggelig, Drunk Panda Det er så utrolig verdt å ha et avstandsforhold når man til slutt flytter sammen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 og det var awkward.Hva var awkward med det? Lite å snakke om? Sjenanse? Dårlig kjemi? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så hyggelig, Drunk Panda Det er så utrolig verdt å ha et avstandsforhold når man til slutt flytter sammen vel det var ikke et avstandsforhold til å begynne med Møtte henne i august i fjor, og hun dro på utveksling i januar, men ja, blir ubeksrivelig bra Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 og det var awkward.Hva var awkward med det? Lite å snakke om? Sjenanse? Dårlig kjemi? Alle tre. Mest nummer tre, egentlig. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 jeg har slettet et par poster som ikek har noe i tråden å gjøre. Diskusjonen av den nye funksjonaliteten og bruk av +1 kan foregå i tråden Liker du et innlegg? Si det med en pluss. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hva var awkward med det? Lite å snakke om? Sjenanse? Dårlig kjemi?Alle tre. Mest nummer tre, egentlig.Skit au. Vet ikke før man har prøvd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 det er vel det største drawbacket med nettdating - en kan få seg endel overraskelser når man møtes irl første gangen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, det kan jeg si meg enig i. Er mye grunnen til at jeg har kuttet ut sånt egentlig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Truffet hverandre hver helg, bazukh? Hvor langt er dere fra hverandre da og hvordan får dere råd/tid til å reise såpass ofte? Personlig har jeg nesten vært sammen med damen i 5 måneder nå, og er i langdistanseforhold, men uten en snarlig utsikt til å flytte sammen, mellom Bergen/Trondheim. Det jeg vil studere kan jeg kun ta i Oslo, Tromsø, Bergen, og hun er inne på siv.ing på den retningen hun vil, så lite sannsynlig at vi flytter sammen før om sånn 3-4 år... Er det noe håp? Tror vi ser hverandre sånn en gang i måneden, begge har studier og jeg har jobb i tillegg, så kan ikke si det er lett.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg synes mest det er komisk hvor lite jeg får sett til kjæresten min, for det er nesten ene og alene min egen skyld. Jeg har kvelds- og helgejobbing i begge yrkene mine, mens han har A4-liv og fri når jeg jobber. Eneste muligheten for å være sammen, er at jeg sier nei til vakter og taper penger. Men så lever jeg på ham når jeg er hos ham, da. Blir ikke veldig stort tap, da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Truffet hverandre hver helg, bazukh? Hvor langt er dere fra hverandre da og hvordan får dere råd/tid til å reise såpass ofte? Ja, det er vel to helger vi ikke har fått møttes siden jul. Tja. Det er 3,5-4 timer mellom oss, med bil/tog(hvis man er heldig med overgangstider). Så vi holder jo til på østlandet begge to, om ikke annet. Stort sett han som kjører nedover til meg(første gangen jeg er hos han nå, faktisk). Han har fri omtrent hver helg, mens jeg jobber to av tre lørdager. Han jobber, og jeg går på skole og har et par jobber ved siden av. Så det er jo vilja og muligheten det står på i vårt tilfelle. Det blir jo noe helt annet om man studerer begge to og bor på hver sin kant av landet. Til sommeren blir det riktignok tre måneder fra hverandre, men jeg har så troa på detta at jeg tror det skal gå "fint". Og det er vel håp så lenge du har troa på det, Xtra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Da er det jo ikke noe problem..jeg har prøvd avstandsforhold Norge-Brasil, det var ikke så kult. Greide å skrape sammen cash til å besøke henne EN gang på 2 år. Nå har vi ikke snakket med hverandre på 7-8 år. Like greit det. Ble bare hjertesorg av hele greia. Og enorme telefonregnigner. Men nå tør jeg ikke opprette facebook-konto for jeg er redd hun skal poppe opp igjen Endret 1. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, det går veldig, veldig bra. Så store avstander som det hadde jeg aldri klart. Tror ikke jeg hadde prøvd på det engang, for å være ærlig. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har prøvd Danmark-Norge i 3 mnd + Norge-Anywhere i 1 mnd. Avstanden norge-danmark var vanskelig nok, i.o.m vi bare hadde vært sammen i 2 mnd før jeg dro ned. Så dro jeg ut på en måneds reise, og det var ikke så moro for kjæresten min at jeg var "ute og fløy rundt", noe jeg skjønner godt. Og nå er jeg hjemme i Norge og synes avstanden på 40 min med tog er mest irriterende hittil Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da er det jo ikke noe problem..jeg har prøvd avstandsforhold Norge-Brasil, det var ikke så kult. Greide å skrape sammen cash til å besøke henne EN gang på 2 år. Nå har vi ikke snakket med hverandre på 7-8 år. Like greit det. Ble bare hjertesorg av hele greia. Og enorme telefonregnigner. Men nå tør jeg ikke opprette facebook-konto for jeg er redd hun skal poppe opp igjen Hva er det verste som kan skje om hun finner deg? Du kan også blokkere henne slik at hun ikke finner deg på fb. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 avstandsforhold er for teh megaloose, vi sliter så det holder med oslo-london Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå