toth Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Skulle vel kanskje tro at man kan kompromissere litt - penetrering kombinert med klit-stimuli av ymse slag, så har begge det greit samtidig? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Joda, det funker greit med hender og munn, så helt dødt sexliv har vi ikke. Men dæven som jeg skulle gitt mye for å kunne nyte samleie like mye som han gjør. Som jeg nevnte til deg før, det tar tid. Det er jo ikke lenge siden du mistet jomfrudommen, så du må smøre deg med tolmodighet. Det blir bedre og bedre med tiden. Snakker av erfaring. Dere må bare være flinke til å prøve ofte, jo mer du har sex, jo bedre blir det. For om du venter lenge mellom hver gang, så går man 2 skritt tilbake, hvis du skjønner hva jeg mener. Selv om lysten kanskje forsvinner litt, igjen, jeg har vært der, men det går over. Så, smør deg med tolmodighet, og ikke fokuser så veldig på at det skal være så godt, for da blir det i allefall ikke det. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er ganske mange kvinner som ikke får særlig stimuli ved bare penetrering. Faktisk leste jeg et sted, uten at jeg husker hvor, hvor det ble hevdet at majoriteten av kvinner sjeldent klarer å få orgasme uten annen stimuli, f.eks ved bruk av hender og munn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) En ting er jo å ikke få orgasme av kun penetrering, det er jo forsåvidt greit. Men problemet er jo at hun ikke føler "noe". Endret 24. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Vel, det var noe av det jeg mener heller. Altså, hun føler han er der, det har hun jo selv sagt, men at det ikke gjør godt og gir ingen nytelse. Orgasme og nytelse henger ganske sterkt sammen ift sex. Og mange kvinner synes ikke kun penetrering er noe særlig. Som man også kan lese her, kun 30% av alle kvinner oppnår orgasme med penetrering. Står mer her også. Endret 24. april 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 TheMartine: Om du googler litt, ser du at du ikke er alene i hvert fall, og det trenger ikke være noe fysisk "feil". Selv om det er veldig forskjellig hvor følsom man er der nede, er de mye som kan være psyskisk rundt det der og. Det er vel ikke uvanlig, i hvert fall ikke for jenter, å ikke få noe ut av fysisk stimuli om ikke hodet er med. Og om hodet dit ikke får noe særlig ut av penetrering, så er det ikke så rart det blir sånnl, selv om det ikke nødvendigvis er fysisk - du sier jo atdu merker at han er der. Hodet mitt er nok ikke så mye med nå som det var i begynnelsen, nei. Men det er fordi jeg aldri har lyst lenger, og da er det jo heller ikke mulig å la seg rive med. Men det er nok fysisk, det er jeg overbevist om. Kanskje jeg må trene opp følsomheten der nede på en eller annen måte, og ikke satse alt på at det går seg til, bare vi ligger sammen ofte nok. Skulle vel kanskje tro at man kan kompromissere litt - penetrering kombinert med klit-stimuli av ymse slag, så har begge det greit samtidig? No can do. Om han er inni meg kan vi bare glemme å berøre noe på utsiden. Blir ekstremt sensitiv da, antagelig fordi han er litt i største laget for meg, tror jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Som jeg nevnte til deg før, det tar tid. Det er jo ikke lenge siden du mistet jomfrudommen, så du må smøre deg med tolmodighet. Det blir bedre og bedre med tiden. Snakker av erfaring. Dere må bare være flinke til å prøve ofte, jo mer du har sex, jo bedre blir det. For om du venter lenge mellom hver gang, så går man 2 skritt tilbake, hvis du skjønner hva jeg mener. Selv om lysten kanskje forsvinner litt, igjen, jeg har vært der, men det går over. Så, smør deg med tolmodighet, og ikke fokuser så veldig på at det skal være så godt, for da blir det i allefall ikke det. Ja, jeg har tenkt mye på det du sa, men det begynner jo å bli en stund siden, og jeg trodde virkelig jeg skulle merke forbedringer på den tiden. Det var jo i november, liksom. Men altså, jeg har ikke gitt opp. Jeg blir jo med på moroa gjerne flere ganger om dagen de gangene vi er sammen, for jeg har fortsatt tro på at det skal bli bedre. Jeg prøver bare å framskynde prosessen litt, for jeg har jo ikke lyst til å ha det kjipt mens vi jobber med saken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Men selv om man ikke får orgasme betyr ikke det at man ikke får noe ut av penetrering, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det hører hjemme i "diskusjonen" i det hele tatt. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er flertallet av kvinner som får orgasme kun ved hjelp av penetrering, de som ikke får noe utav det i det hele tatt har jeg derimot ikke hørt noe særlig om. edit: Det var til yvonne. Endret 24. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vel, det var noe av det jeg mener heller. Altså, hun føler han er der, det har hun jo selv sagt, men at det ikke gjør godt og gir ingen nytelse. Orgasme og nytelse henger ganske sterkt sammen ift sex. Og mange kvinner synes ikke kun penetrering er noe særlig. Som man også kan lese her, kun 30% av alle kvinner oppnår orgasme med penetrering. Står mer her også. Neida, jeg har aldri forventet å få orgamse ved penetrering, for jeg har lest de tallene der, jeg også. Men kan det ikke bare være bittelitt godt? De aller fleste synes vel at det er det? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Men selv om man ikke får orgasme betyr ikke det at man ikke får noe ut av penetrering, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det hører hjemme i "diskusjonen" i det hele tatt. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er flertallet av kvinner som får orgasme kun ved hjelp av penetrering, de som ikke får noe utav det i det hele tatt har jeg derimot ikke hørt noe særlig om. edit: Det var til yvonne. Tja, det er jo ikke mange som åpent tør å snakke om det, det er nok for en del som opplever det ganske tabu. For min del mener jeg det hører til i diskusjonen, men så hadde jeg aldri giddet å sex hvis jeg aldri fikk orgasme. For meg er ikke sex godt uten orgasme, da blir det kjedelig. Men som sagt, det er meg. Neida, jeg har aldri forventet å få orgamse ved penetrering, for jeg har lest de tallene der, jeg også. Men kan det ikke bare være bittelitt godt? De aller fleste synes vel at det er det? Tja, jeg vet ærlig talt ikke, jeg vet jo hva jeg foretrekker, men hva de fleste føler er på en måte opp til dem. Eller for å si det slik: ingen gidder å ha sex hvis det ikke er godt. Og for min del må en orgasme til for at det skal være godt. Men det er meg, folk er jo forskjellig. Endret 24. april 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tja, jeg vet ærlig talt ikke, jeg vet jo hva jeg foretrekker, men hva de fleste føler er på en måte opp til dem. Eller for å si det slik: ingen gidder å ha sex hvis det ikke er godt. Og for min del må en orgasme til for at det skal være godt. Men det er meg, folk er jo forskjellig. Så jeg er den eneste som har sex selv om det ikke er godt? Nja, det tviler jeg litt på, men jeg skjønner innmari godt om folk gir opp etter hvert. Men det er jo intimt og fint, da, og når han har det så utrolig digg er det vanskelig for meg å ikke finne en viss glede i det likevel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg er så heldig at jeg får orgasmer ved bare penetrering, og det ganske kjapt og. Men jeg skal allikevel komme med et innspill. Har du vurdert/prøvd å få deg selv til å komme såpass mange ganger at det kjennes ut som om du holder på å svime av før dere kommer til selve penetreringen? Jo mer opphovnet indre labia er og jo mer vaginalsekret du har produsert FØR han trenger inn i det jo flere nervetråder har du i spenn inne i skjeden. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg er så heldig at jeg får orgasmer ved bare penetrering, og det ganske kjapt og. Men jeg skal allikevel komme med et innspill. Har du vurdert/prøvd å få deg selv til å komme såpass mange ganger at det kjennes ut som om du holder på å svime av før dere kommer til selve penetreringen? Jo mer opphovnet indre labia er og jo mer vaginalsekret du har produsert FØR han trenger inn i det jo flere nervetråder har du i spenn inne i skjeden. Nei, har ikke prøvd noe sånt. Jeg blir jo sinnsykt sensitiv etter jeg har kommet, så uansett må jeg ha litt pause før vi eventuelt skulle prøve en gang til. Men dette vil vel kanskje funke i en eller annen grad selv om man bare har kommet én gang også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det vil det nok garantert! Altså, selv om du "tror" du er så sensitiv at du må ha en pause, så kan jeg love deg at det kan gi deg en helt ny dimensjon til sex, fordi da vil du merke at han er inni deg. Veldig, veldig godt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det vil det nok garantert! Altså, selv om du "tror" du er så sensitiv at du må ha en pause, så kan jeg love deg at det kan gi deg en helt ny dimensjon til sex, fordi da vil du merke at han er inni deg. Veldig, veldig godt. Hehe, really? Da har jeg fått et nytt prosjekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hehe, lykke til! Jeg kan selvsagt ikke gi noen garantier, men det har funket for mange jeg kjenner! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hehe, lykke til! Jeg kan selvsagt ikke gi noen garantier, men det har funket for mange jeg kjenner! Jeg holder forventningene nede, men takker for tipset. Sliter fælt med å finne løsninger selv, så. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Her var det fancy snakk gitt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Her var det fancy snakk gitt. Ja, kjærlighetstråden ble til sextråden. Jeg beklager kuppet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Merket det der. Ikke helt det jeg forventet da jeg kom inn. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå