Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fnisete er da ikke noe å være flau over. Jeg tror kjæresten min i hvert fall liker det litt bedre når jeg fniser enn når jeg klasker meg på låret og ler som en mann :b

Nå har jeg forresten akkurat fortalt ham at jeg ikke synes det er noe godt å ligge med ham. Litt vanskelig prat, for det er ikke hans skyld, sånn egentlig. Men du verden så langt man kommer med ærlighet og tillit. :)

Lenke til kommentar

Ja, det er viktig, men nå er det to parter, så da er det sjeldent kun den enes feil den ene eller andre veien, og det er jo viktig å få klarhet. Ingenting er verre enn ting som gnager.

Er bortreist på hotell i helgen, tror nok kjæresten savner meg litt, og jeg savner han ihvertfall, men tror det er godt å savne hverandre innimellom. Er tilbake på søndag, og inntil da skal jeg nyte de deilige middagene og hotelloppholdet jeg har blitt påspandert. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Å savne hverandre er gull. Jeg liker faktisk å ha avstandsforhold, for det blir så sinnsykt mye klissete meldinger og som en himmelsk åpenbaring hver gang vi ser hverandre igjen. :D

Det er det eneste jeg savner fra før jeg og dama flytta sammen.
Lenke til kommentar

Fnisete er da ikke noe å være flau over. Jeg tror kjæresten min i hvert fall liker det litt bedre når jeg fniser enn når jeg klasker meg på låret og ler som en mann :b

Nei, det er vel kanskje ikke det, bare nesten. For det er helt ekstremt, og jeg har aldri sett på meg selv som spesielt fnisete. :p

Å savne hverandre er gull. Jeg liker faktisk å ha avstandsforhold, for det blir så sinnsykt mye klissete meldinger og som en himmelsk åpenbaring hver gang vi ser hverandre igjen. :D

Akkurat den delen er ganske fin. Og jeg har egentlig ingenting imot avstandsforhold. Sånn egentlig. Jeg syns bare det er kjipt når det går lenger tid enn vanlig mellom hver gang en ser hverandre. Og jeg gruer seriøst rumpa av meg til han skal bort i tre måneder.

Lenke til kommentar

Man må vel først finne ut av hvorfor, og så se om det er noe å gjøre med. Det er i hvert fall godt Martine hadde baller til å si ifra. Det går ikke å fikse et sånt problem aleine. Da hadde det nok blitt et større problem etterhvert, enn det det blir når begge er klar over hvordan ståa er.

Lenke til kommentar

TheMartine: Hvorfor får du ikke noe ut av å ha han inni deg? :p Har han en mikropenis? :p

Nei, den tipper nok nærmere den andre enden av skalaen, gitt ^^

Men hvorfor det ikke gir meg noe, det skulle jeg jaggu likt å vite selv. Tror kanskje det er noe anatomisk feil med meg, langt der inne et sted.

Lenke til kommentar

TheMartine: Om du googler litt, ser du at du ikke er alene i hvert fall, og det trenger ikke være noe fysisk "feil". Selv om det er veldig forskjellig hvor følsom man er der nede, er de mye som kan være psyskisk rundt det der og. Det er vel ikke uvanlig, i hvert fall ikke for jenter, å ikke få noe ut av fysisk stimuli om ikke hodet er med. Og om hodet dit ikke får noe særlig ut av penetrering, så er det ikke så rart det blir sånnl, selv om det ikke nødvendigvis er fysisk - du sier jo atdu merker at han er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...