Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er småbarntilværelsen med forumbaby da, Nie? :)

Fantastisk, og jeg elsker det. ^^

Babykos og lek hele dagen, og kjærestekos hele kvelden. Vi er blitt enda flinkere til å ta vare på forholdet, som det så pent heter, etter at Aurora kom til verden, dagene er bare bedre, og ting føles som om de er akkurat slik de skal være. ^^

Lenke til kommentar

Ikke så veldig romantisert, faktisk. Altså, det beskriver denne perioden. Hun var nærmest fæl i starten, sov ikke nattestid, skreik og skreik for all luften hun svelgte mens jeg fremdeles innsisterte på å prøve ammingen. Og det er ikke lenge siden hun fikk sin første tann, hadde feber og var slapp som bare pokker, men sutret nesten hele dagen og sov sjelden lenger enn en time (mot at hun har sovet hele natten fra ca 2mnd). Så vi nyter det for harde livet, og lager middag etter at hun er sovnet om kvelden, og bare koser oss. Meste av husarbeid får jeg unna i løpet av lurene hun har i løpet av dagen (hurraaa for at hun endelig har bestemt seg for å sove på dagtid også). ^^

Lenke til kommentar

Søstra mi holder på å bli gal når typen skal massere henne, fordi hun mener han aldri tør å ta i nok så hun faktisk merker noe annet enn litt knaing på skuldrene. Massasje skal kjennes, man skal ikke være redd for å klemme for hardt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Han må da tørre å ta i litt, man skal tross alt kjenne det litt. Regner med at hun klarer å gi beskjed når det blir for mye.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Søstra mi holder på å bli gal når typen skal massere henne, fordi hun mener han aldri tør å ta i nok så hun faktisk merker noe annet enn litt knaing på skuldrene. Massasje skal kjennes, man skal ikke være redd for å klemme for hardt.

lillesøs er vel den eneste som har sagt fortsett der andre har sagt stopp når det gjelder skuldermasasje ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...