Krom-stag Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 hoppe ut av trekantdramaet og inn i vennefella? vet ikke hvilken av de som er verst egentlig Hoppe ut av trekantdramaet og inn i en mulig kjæresterolle Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lykke til. Jeg klarte fint å komme meg ut av vennefella og inn i kjæresterollen selv jeg, så med litt goodwill klarer nok du det også. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ingenting er tilsynelatende umulig Kjæresten er her om en time.. Ikke planlagt, men sånn ble det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvordan er småbarntilværelsen med forumbaby da, Nie? Fantastisk, og jeg elsker det. ^^ Babykos og lek hele dagen, og kjærestekos hele kvelden. Vi er blitt enda flinkere til å ta vare på forholdet, som det så pent heter, etter at Aurora kom til verden, dagene er bare bedre, og ting føles som om de er akkurat slik de skal være. ^^ Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når folk sier sånt, får jeg bare forsterket moderkall. Må smøre meg med litt tålmodighet.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det høres fantastisk ut Nie. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Høhø, det hørtes litt romatisert ut i mine øyne Bra at dere koser dere! Jeg spår tøffere tider i vente Men for all del, det er flott å være mor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ikke så veldig romantisert, faktisk. Altså, det beskriver denne perioden. Hun var nærmest fæl i starten, sov ikke nattestid, skreik og skreik for all luften hun svelgte mens jeg fremdeles innsisterte på å prøve ammingen. Og det er ikke lenge siden hun fikk sin første tann, hadde feber og var slapp som bare pokker, men sutret nesten hele dagen og sov sjelden lenger enn en time (mot at hun har sovet hele natten fra ca 2mnd). Så vi nyter det for harde livet, og lager middag etter at hun er sovnet om kvelden, og bare koser oss. Meste av husarbeid får jeg unna i løpet av lurene hun har i løpet av dagen (hurraaa for at hun endelig har bestemt seg for å sove på dagtid også). ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da er jeg med Nyt alle rolige stundene dere kan få Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 I kveld har vi avtale, vi skal hjem til henne, hvis noen er intressert poster jeg update om hvordan det gikk. Vent, det gjør jeg uansett . Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ingenting er som deilig massasje av kjæresten når musklene verker etter trening. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er ganske kos å gi massasje også. Tenne noen lys, sette på litt musikk og finne frem en god massasjeolje. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Min kjære spanderer manikyr på meg i morgen. Åh, han er så herlig. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Eplefe: Så koselig! Om tre/fire dager bor jeg i samme by som min kjære. Den 4 mai drar vi til Dublin for en uke. Spontantur med et vennepar. Kommer til å bli så fantastisk bra. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bare sånn update fra i går: Alt gikk kjempebra, andre kvelden vi bare ligger og koser sammen ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Søstra mi holder på å bli gal når typen skal massere henne, fordi hun mener han aldri tør å ta i nok så hun faktisk merker noe annet enn litt knaing på skuldrene. Massasje skal kjennes, man skal ikke være redd for å klemme for hardt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Pleier å si det til folk som masserer meg at "Au!" ikke betyr "Stopp!". Jeg sier fra om jeg vil de skal stoppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Han må da tørre å ta i litt, man skal tross alt kjenne det litt. Regner med at hun klarer å gi beskjed når det blir for mye. Endret 22. april 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Søstra mi holder på å bli gal når typen skal massere henne, fordi hun mener han aldri tør å ta i nok så hun faktisk merker noe annet enn litt knaing på skuldrene. Massasje skal kjennes, man skal ikke være redd for å klemme for hardt. lillesøs er vel den eneste som har sagt fortsett der andre har sagt stopp når det gjelder skuldermasasje ;P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får jeg endelig besøk av kjæresten igjen i morra. Det var på tide. Gleder meg som et lite barn natt før julaften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå