Notatblokk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hun hadde søkt meg opp og leste igjennom endel av tingene jeg har skrevet i denne tråden Derfor du skriver at hun er verdens søteste jente? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Man må enten skrive kun ting man kan stå for... eller så må man sørge for å spamme så mye at hun ikke klarer å få oversikten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) vær forsiktig med hva du skriver på internett er det noe heter? jeg er ganske beviss på hva jeg legger ut om personer jeg kjenner/omgås, arbeidsgiver(e) og lignende på åpne forum slik som dette så sånn sett er det ikke noe falig det at hun eller andre leser av mine innlegg her. hun er dog den første jeg er på flørtern med som har funnet frem til meg og mine meninger her på forumet. Derfor du skriver at hun er verdens søteste jente? hadde vel ikke vært på flørtern med henne hvis jeg ikke hadde synes det. får nesten lyst til å dra frem Al Green igjen..... Endret 19. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
golfsk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 har dere noen tips for å få litt fortgang i et forhold som er litt status quo? jeg liker jenta veldi godt, og jeg tror hun liker meg litt også. tror bare hun ikke er typen som forelsker seg (hvertfall ikke fort) har vel sagt til henne at jeg liker henne og syns hun er søt,men føler liksom at det skjer så mye. vi har d nesten alltid morsomt sammen, og der er vel bra..? tenker kanskje jeg bare bør være litt tålmodig, og gi henne litt tid. hva tror dere? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Et spørsmål: Hvordan kan jeg finne bevis på at ei jeg prater med på messenger er interessert i meg? Er stort sett bare jeg som åpner samtalevinduet og begynner skrive/prate. Føler jeg er i en litt dum situasjon Endret 19. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Er vel bare å fortsette å finne på ting sammen og sånt. Bare ikke vær for masete, la hun få ta intiativ i blant også edit: Jeg har en dæjt med en trommis neste uke. Yeah. Endret 19. oktober 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
golfsk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er vel bare å fortsette å finne på ting sammen og sånt. Bare ikke vær for masete, la hun få ta intiativ i blant også edit: Jeg har en dæjt med en trommis neste uke. Yeah. grattis, men trommis er vel sisteplass i bandet? kødda;p tenker ikke noe sånne triks eller noe sånn, men bare hvordan finner jeg ut hvor langt hun vil gå (eller hva hun ser for seg mellom oss lixom) uten å virke masete da.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Trommiser er kanskje siste plass i et band, men jeg innbiller meg at de er flinke til å holde takta Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen trommiser har en tendens til å sakke, da. 5 dager til jeg reiser til Oslo. De kan ikke gå fort nok. Oo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det kan de ikke... Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 liker gitarister jeg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 *klimpre på gitaren sin* Lenke til kommentar
froken Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer bare på noe jeg. En venninne av meg har en kompis som er utrolig heit, og denne kompisen har sagt til venninna mi at han syns jeg er heit as well (haha). Han vet at jeg syns at han er digg, og han vet også at jeg vet hva han sa til venninna mi. Problemet er bare at før jeg møtte ham holdt han allerede på med en annen jente. Jeg ser dem holde hender og stå sammen i gangene på skolen, og tenker "jaja, sånn gikk nå det". Men når vi har time sammen er han så annerledes. Han kikker på meg hele tiden, smiler, ler og "flexer muskler" på en måte som skal være "tilfeldig", men sånn at jeg ser det. I forrige uke diskuterte vi lørdagens fest, og eventuelt nachspiel etterpå. Han ga meg nummeret sitt (han hadde alt mitt) sånn randomly. På lørdagen møtte jeg ham på den festen, og han kom opp til meg og klemte meg og sa hei. Vi snakket litteranne, men "dama" hans var der, så det ble rart. Jeg kjenner ham ikke sååå godt, i og med at jeg er ny på skolen og sånt. Problemet mitt er at jeg ikke skjønner hvorfor i all verden han f.eks. sitter og flexer muskler og er som han er, når han alt har dame..? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 liker gitarister jeg Jeg begriper ikke hva det er med jenter og gitarister... Men jeg nyter godt av det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Trommiser er kanskje siste plass i et band, men jeg innbiller meg at de er flinke til å holde takta Har planer om å finne det ut, ja. I morra det skjer, skal update dere. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg begriper ikke hva det er med jenter og gitarister... Men jeg nyter godt av det. Gitarister er bare heite når de holder gitaren...(el-gitarer vel og merke).. og så har jeg en teori om at de som er sikkerlig gode på el-gitarer er alltid pene! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gitarister er bare heite når de holder gitaren...(el-gitarer vel og merke).. og så har jeg en teori om at de som er sikkerlig gode på el-gitarer er alltid pene!Du har vært på for få livekonserter. Bare å bli ferdig med denne dagen og morgendagen nå, så har jeg søtingen min her. Må være på stasjonen før kl 0643 på torsdag. Det er første gang jeg ikke har klaget over å stå opp så tidlig tror jeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gitarister er bare heite når de holder gitaren...(el-gitarer vel og merke).. og så har jeg en teori om at de som er sikkerlig gode på el-gitarer er alltid pene! Det er langtifra noen automatikk i at el-gitarister er pene. Forøvrig sier de fleste jenter jeg har snakket med at kassegitar er mer tiltrekkende, særlig på nachspiel og slikt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Forøvrig sier de fleste jenter jeg har snakket med at kassegitar er mer tiltrekkende, særlig på nachspiel og slikt. fy som jeg hater han med kassagitaren som stjeler all oppmerksomhet på nachspiel. måtte han brenne for evig tid. som nevnt tidligere i tråden har jeg nylig truffet ei jente som jeg liker veldig godt. typisk meg holder jeg på å ødelegge alt ved å være for ivrig. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg lurer bare på noe jeg.(...) Problemet mitt er at jeg ikke skjønner hvorfor i all verden han f.eks. sitter og flexer muskler og er som han er, når han alt har dame..? Enten ta kontakt med han, og spør hva han vil, eller overse se han i en liten periode og se hva som skjer. ilpostino: byggskum + gitarkasse = gøy! eventuelt, så kan du stikke av med plekteret mens han er ute på do eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå