KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Så, mitt spørsmål til deg er da som følger: Kommer du i fremtiden til å mislike kjæresten din fordi hun ikke lot deg ta valget om å ta lærlingplassen i forsvaret på egenhånd, kommer du til å klandre henne seinere om du ikke tar den muligheten du har fått nå? Tror ikke jeg vil klandre henne for det, hvertfall ikke nå. Mulig jeg vil gjøre det i fremtiden. Meh, må svare innen tolv, så dette blir vrient. jeg syned du skal ta imot lærerplassen. det er en unik mulighet i livet ditt som du garantert ikke vil angre på senere. når det gjelder kjærligheten så er det ganske mange som har hatt en utfordring mens den ene parten har tjenestegjort i militæret. noen par har klart seg mens nok også mange forhold har bukket under. det hele munner ut i hvor villige dere (eller i dette tilfelle spesielt hun) er til å omstille dere til ikek å ha tilgang til hverandre hele tiden. Alle sier jeg bør ta i mot læreplassen, og jeg er forsåvidt enig. Det er en unik mulighet som du sier, og en pangstart på yrkeskarrieren. Vi har klart oss bra selv om hun flyttet fra bygda vi bor i til byen, noe som gjorde at vi fikk mye mindre tilgang til hverandre, spesielt i ukedagene. Jeg for min del vil klare meg bra selv om jeg er i Forsvaret, men det er jo også opp til henne, hva hun klarer. Jeg er sikker på at det er bedre om jeg går i Forsvaret nå, enn senere, for neste år kommer hun til å bo med en venninne her i byen, men hvis jeg går i Forsvaret om to år, så er det jo en stor mulighet for at vi er blitt samboere, og da blir hun jo mer alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vi hadde egentlig en plan om å ha sex annenhver dag, noe jeg var med på i en uke, men den siste uka har jeg vært litt nedfor og hodet har som sagt ikke hengt med. Å planlegge sexen på den måten gjør det i alle fall ikke bedre. Ser for meg at det blir ganske dårlig sex hvis du f.eks føler at du bare gjør det for hans skyld, fordi dere planlagte å ha det til den tiden, og du egentlig ikke vil. Impulsiv sex ftw. Jeg for min del blir bare mer og mer glad i guttebassen min. Han tåler alle de sære greiene jeg holder på med, og holder meg i tøylene hver gang vi går forbi sjokoladehylla. De gangene jeg får meltdown av frustrasjon over verden er han bare stille og holder rundt meg. Han maser ikke om kroppshår og liker best at jeg sitter bak rattet når vi skal ut på noe. Han synes til og med ikke det er noe problem at jeg blir så sint at jeg blir stum og surver i flere timer etter å ha tapt i Battlefield. Alt jeg synes er feil ved meg selv, synes han er flott. For et menneske. Jeg føler det på samme måte, selv om ikke jeg har akkurat de samme "feilene" som deg Jeg har en date! ...herregud, så skummelt. Gratulerer! jeg syned du skal ta imot lærerplassen. det er en unik mulighet i livet ditt som du garantert ikke vil angre på senere. det hele munner ut i hvor villige dere (eller i dette tilfelle spesielt hun) er til å omstille dere til ikek å ha tilgang til hverandre hele tiden. Helt enig. Hadde jeg vært henne ville jeg i alle fall prøvd, og deretter innsett at jeg ikke klarte det, enn å bare "gi opp" med en gang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har en date! ...herregud, så skummelt. Så kos Jeg har en date! ...herregud, så skummelt. Gratulerer! Tusen takk! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jau, da har jeg sagt "ja" til Forsvaret, så da får jeg godsnakke litt med min kjære etterpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er nok det beste..hun tror kanskje hun ikke klarer det, men det går sikkert bra likevel når dere først er uti det. Hun sa jo du burde velge det du vil mest, ikke det hun vil mest. Det VIL bli en issue etterhvert hvis du hadde droppet forcen. Det hadde blitt en ny dimensjon i forholdet som er drøy å forholde seg til for din del. Og hun ville følt seg dårlig for å holde deg igjen. No win situation for noen av dere. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Godt valg. Klart man klarer seks uker borte fra hverandre. Klarer man ikke det, var det vel uansett ikke verdt det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bytex: Ja, jeg tror vi vil klare det ganske bra, enda hun har den instillingen. Og som du sier, ville nok vært verre om det her hadde ligget og gnagd fremover istedenfor. NgZ: Er hva jeg mener også. Jeg føler som sagt at det her vil gå bra, og etter litt godsnakking med henne gjør det nok det også. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 KongKake:Lykke til, og det var et bra valg av deg. Hun vil nok forstå. Eller bør forstå i hvert fall. Tripper av glede. 2 dager til jeg ser min kjære igjen. 13 dager igjen til jeg flytter til Trondheim. Oh, lykke =P Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har en date! ...herregud, så skummelt. Blir sikkert kos med vafler. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Islime: Takk. Etter å ha tatt en prat med henne og litt sånn, så sa hun at hun ville prøve å se hvordan det ville gå å være sammen gjennom læretiden også. Ble glad for det jeg, og jeg er rimelig sikker på at det vil gå bra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Takker. Skal komme med en rapport en gang etter noen måneder i Forsvaret om hvordan det går. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Åh, jeg er så glad i kjæresten min. Jeg har ikke noen spesiell grunn til å si det, det er bare helt merkelig hvor utrolig mye jeg setter pris på ham, hver eneste dag. All warm and fuzzy inside. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da hadde jeg vert på min første date Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da hadde jeg vert på min første date Gzgz! Er hun heit? Neida. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Nå er det under 24 timer til jeg får se kjæresten min igjen. Gleder meg grenseløst mye, vet jeg. Endret 15. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gzgz! Er hun heit? Neida. Hvordan gikk det? Kan jo først besvare første spørsmålet: Hun er nydelig! Gikk kjempe bra, veldi god kjemi sammen, og ble ikke noen pinlige situasjoner med "stillhet". Trua med å dryle meg ned når jeg ville betale maten hennes, men får prøve igjen neste gang Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har lyst å hjelpe meg litt? Er så usikker på hva eg bør gjøre.. Om eg skal gjøre det slutt eller ikke :/ Er det på tide å gjøre det slutt? Er verdens snilleste jente, men eg klarer rett og slett ikke å ha det gøy med henne, blir irritert over den minste ting.. Har heller ikke så veldig med felles interesser. Eg liker godt å trene, men hun er mer sånn film-jente Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Satser på at det er mange fine babes i Nordland. Noen som har erfaring med dem? Føler alle nordlendinger ser like ut, de har så rundt ansikt og litt russisk i seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tror du skal lengre nord enn Nordland for å finne halvrussere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå