Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et jævla problem... klarer ikke å få jenta ut av tankene mine :(

tanken på at hun holder på med noen andre.. at noen andre, koser seg med ''mi'' jenta..

savner henne så fælt!

:( hva faen skal jeg gjøre? begynner å bli et lite nervevrak her :(

Lenke til kommentar

Kutt all kontakt om ikke du har gjort det alt. Ring venner, vær med venner istede for å sitte å tenke på henne. Drikk øl, hør på musikk, spill xbox. Ikke sitt alene og tenk. Prat med kamerater som ikke likte henne da dere var sammen, få synspunkter på hennes personlighet som du ikke har tenkt over. Ingen er perfekte, selv om det kan virke sånn mens du er forelsket. Folk utenfor ser dette. Få de til å overbevise deg.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi kommer utenom at jeg møter datteren, hun har allerede sett bilde av meg og vet at jeg kommer, det har moren sørget for.

Men jeg kan nok droppe å kjøpe noe, både for å ikke få et for tett bånd til datteren for tidlig, og også for at moren ikke skal tro at jeg gjør det med baktanker.

Lenke til kommentar

Det blei jeg også. Er fortsatt svimeslått, og skjønner egentlig veldig lite av hva som foregår. Det ligger ikke i menneskers natur å gi en ekstra sjanse eller to til folk som konsekvent har såret deg, enten det var meningen eller ikke, likevel, her er jeg. På min kanskje 10ende sjanse? Lykkelig som faen, men tidenes mest awesome kjæreste. Fortjener jeg det? Ikke faen. Ikke sjans i helvete, skal jeg være helt ærlig. Noe som gjør meg enda mer fornøyd.

edit:

@ svimeslåttdelen i innlegget over.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi kommer utenom at jeg møter datteren, hun har allerede sett bilde av meg og vet at jeg kommer, det har moren sørget for.

Men jeg kan nok droppe å kjøpe noe, både for å ikke få et for tett bånd til datteren for tidlig, og også for at moren ikke skal tro at jeg gjør det med baktanker.

Ikke tenk mer på det. Det er jo ikke ditt valg at du skal møte datteren med en gang. :)

Men du trenger jo ikke akkurat gni ting inn i trynet til ungen.

Ta det mer som det kommer. Det er bedre at det kommer naturlig etter hvert.

Det er mitt råd som en far selv. Hun må nesten styre hva hun sier/gjør med datteren. Ikke tving noe frem. Du kan godt kjøpe noe til datteren, men hadde det vært meg så hadde jeg synes det ble unaturlig/påtrengende på første date.

Om HUN mener det samme er selvfølgelig en helt annen sak. Jeg bare sier hva jeg hadde foretrukket.

Lenke til kommentar

Spørs litt på hva man kjøper vel? Barbiedukke med hus og bil til 3000 spenn er drøyt, men om han tar med et lite lykketroll, en melkesjokolade eller en is bare for å gi henne en liten glede og lette stemninga ville jeg si det er koselig :)

Lenke til kommentar

Hjelp! Hun sier at hun bare ser på meg som venn, greit nok, men vi hadde planlagt å gjøre noe i dag. Hun driver da og maser om vi skulle være sammen eller ikke. Hva skal jeg si? Raske svar settes pris på!

du er interessert i mer enn en venn, derfor blir det feil for deg å være med hun når dere har forskjellige intensjoner?

Lenke til kommentar

Hjelp! Hun sier at hun bare ser på meg som venn, greit nok, men vi hadde planlagt å gjøre noe i dag. Hun driver da og maser om vi skulle være sammen eller ikke. Hva skal jeg si? Raske svar settes pris på!

du er interessert i mer enn en venn, derfor blir det feil for deg å være med hun når dere har forskjellige intensjoner?

Godt poeng!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...