Deadringer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det har aldri vært noen hemmelighet at mange karer "tar det de får". Det er jo bare trist. No shit. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er så tvers igjennom lykkelig og forelska at det nesten gjør litt vondt. Kjenner følelsen Jeg å... problemet er, at dama dumpa meg for snart 3 uker siden.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Likevel er du lykkelig? :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg tror han mente at han kjenner følelsen, Nyhus. Ikke at han har den nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg tror han mente at han kjenner følelsen, Nyhus. Ikke at han har den nå. Vanligvis når en uttrykker seg slik så betyr det gjerne at det er slik en føler, ikke "jeg kjenner følelsen, jeg var også slik for hundre og femti tusen år siden". edit: Da ville strengt tatt "jeg har kjent følelsen" vært den riktige måte å uttrykke seg på. Endret 9. april 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det jeg mente, var at jeg er framdeles forelsket.. og det gjør vondt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det var det jeg trudde du mente, ja. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hva faen skal jeg gjøre? Jeg skjønner meg virkelig ikke på denne jenta, jeg engang var forelska i, men som har gått over til en liten greie for. Vi snakker mye både på msn og på skolen, jeg har spurt om hun skal være med å finne på noe, hun har senere gjentatt det og i stad foregikk følgende dialog: Meg: Jeg holdt på å si skal vi finne på noe i dag, men du har vel noe annet å gjøre *tar en litt slem-latter* Hun: Men i morgen, da skal vi jo. Meg: Jaja Hun: Lover du? Meg: Ja selvfølgelig. Greia for at jeg sa "Jeg holdt på å si skal vi finne på noe i dag, men du har vel noe annet å gjøre". Er at hun nemlig har begynt å snakke med en kar i parallelklassen min, som er egentlig ganske hatet av de fleste guttene, og blir bare sett på som jentevenn hos jentene. Men, de har da planlagt å være sammen idag etter skolen, og dra på kino i kveld. Jeg har flere ganger i dag sagt til henne "*Navnet-på-gutten*, hvaa faen?". Og det virker som at jeg ikke får noe "konkret" svar tilbake, bare ansiktsuttrykk og stønn. Jeg konfronterte henne med det i går kveld og, på msn, og da sa hun: Slapp av, det er ikke noe stress, det er bare kino. Hva i all verden skal jeg tro? Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg sier som henne; slapp av. Det at hun møter en annen kar, som attpåtil henger bare med jenter (kall meg fordømmende, men det ringer en liten in-the-closet bjelle her). Tenk deg om; alle jenter og gutter du ha sett henge sammen, er de par, holder de på eller er det bare vennegreier? I 90% av tilfellene er det bare gutter og jenter som er venner, kanskje gutten har intensjoner... men ofte blir det bare med det. Jeg vet dette, fordi jeg har vært på begge sider av gjerdet. Du er en kul fyr, så vær kul. Kule folk blir ikke skremt av at jenten de vil ha henger med en annen dude, for du er da ikke needy. Er dette din ene sjanse for ekte kjærleik? Ikke la hun gå opp i hodet på deg, la dem gå ut. Absolutt ikke spør hva de gjorde på kinoen, uansett hvordan du gjør det så risikerer du å virke som en needy tulling. Det du gjør nå er at du tar den sjansen du vil ha, for hun vil gå ut med deg.... HUN VIL GÅ UT MED DEG. Dette er et godt signal, og om du spiller kortene dine riktig nå så er ting i orden. Slapp av, og kom deg ut på date. Ta iniativ, og ikke godta noen halvhjertede unnskyldinger. Good luck! Av de tre siste jentene jeg har prøvd å gå ut med, så har alle blitt sammen med noen i løpet av et par dager etter å ha møtt meg. Forrige gang jeg skulle spørre hun ene ut på date, men kvelden før ble hun sammen med en kar jeg ikke kjenner. Takker Gudene for at Face finnes, for det kunne blitt kleint som bare rakkern. Siden da så har jeg gitt opp håpet om forhold, enten så møter jeg noen eller så gjør jeg ikke det. Det er utrolig vanskelig å finne kvalitetsjenter, og akkurat nå ser jeg ikke mange av dem . Poenget er at hun vil date på deg, og du tar FBI avhør på henne. Fuck it, du er en mann... ta tak i balla og gi henne en date som får henne til å glemme den andre fyren. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ting gikk dessverre galt og vi kranglet, og hun fant ut at hun er mere for han andre. Faen altså. Hvordan effektivt slutte å tenke på henne? Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ting gikk dessverre galt og vi kranglet, og hun fant ut at hun er mere for han andre. Faen altså. Hvordan effektivt slutte å tenke på henne? Trist å høre , jeg håper virkelig ikke hun var veldig viktig for deg. Hvordan du kan glemme henne, vel det er vanskelig å si. For min del så har jeg gjort alt fra å løpe hver dag, se på TV, slette fra MSN og Facebook og å være venner. Dette er distraksjoner, og fungerer på kort basis... men hvis hun betydde en del for deg så kommer det til å ta deg en liten stund å komme deg tilbake til hektene. Finn på ting å gjøre, og prøv å ikke tenk på henne. Dette er hennes tap... Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ting gikk dessverre galt og vi kranglet, og hun fant ut at hun er mere for han andre. Faen altså. Hvordan effektivt slutte å tenke på henne? Trist å høre , jeg håper virkelig ikke hun var veldig viktig for deg. Hvordan du kan glemme henne, vel det er vanskelig å si. For min del så har jeg gjort alt fra å løpe hver dag, se på TV, slette fra MSN og Facebook og å være venner. Dette er distraksjoner, og fungerer på kort basis... men hvis hun betydde en del for deg så kommer det til å ta deg en liten stund å komme deg tilbake til hektene. Finn på ting å gjøre, og prøv å ikke tenk på henne. Dette er hennes tap... være med venner, mente jeg Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Høres ut som fine forslag! Takk. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har noe på gang med ei som har unge. Er det positivt eller negativt om jeg har med en liten ting til datteren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg personlig ville ikke gjort det før det var rimelig seriøst. Å innvolvere barna er et stort skritt. Du bør være ganske sikker før du gjør det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har noe på gang med ei som har unge. Er det positivt eller negativt om jeg har med en liten ting til datteren? Hvis du allerede er introdusert til datteren kan du trygt innynde deg hos den lille. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Yeey, endelig sier jeg bare! Møtte ei jente på face for en liten uke siden. Er veninne med søskenbarnet mitt, men vet jeg har møtt a IRL for lenge siden. Saken er ivertfall nå at det viser seg at vi har ekstremt bra kjemi sammen! Snakket ganske mye på telefon, og stadig webkamera me a Vi skal prøve å treffes om ikke lenge Har ikke blitt så mye søvn den siste veka grunnet laaaaange samtaler på msn. Ho snakka her den ene dagen om at ho ikke var interessert i et forhold helt enda, ettersom ho nesten nettop gikk ut av et forhold. Virker jo som om ho er interessert når ho tar opp et slikt tema? Ho har sagt at ho håper jeg ikke går lei henne, men er mer redd for det motsatte :S Er første jenta jeg virkelig føler er "den rette" selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge Tips til hva jeg kan gjøre slik at ho ikke går lei? Vil ikke ødelegge dette Endret 9. april 2010 av Heigren Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg personlig ville ikke gjort det før det var rimelig seriøst. Å innvolvere barna er et stort skritt. Du bør være ganske sikker før du gjør det. Hva mener du med å involvere? Jeg skal treffe datteren når jeg besøker denne dama, da blir hun jo egentlig involvert. Jeg har ikke møtt noen av dem ennå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Barn burde ikke involveres før forholdet er veldig "trygt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå