Slimda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Høres bra ut. Får varme vaniljesausen jeg har hjemme, trenger litt kjærleik. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg syns egentlig ikke det kan sammenlignes med mat av noe slag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kanskje ikke med mat nei, men kan jo sammenlignes med en boks Coca Cola Vanilla. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Kanskje ikke med mat nei, men kan jo sammenlignes med en boks Coca Cola Vanilla. I så fall er det Men det er jo ikke SÅ feil beskrivelse... Endret 8. april 2010 av 900i Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kanskje ikke med mat nei, men kan jo sammenlignes med en boks Coca Cola Vanilla. Hadde kjæresten min vært som en boks med Coca Cola Vanilla, hadde han ikke vært kjæresten min. For å si det sånn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg bare tuller med dere. Forelskelse er en fantatisk følelse (ikke misforstå meg nå, Vanillia Coke er også fantastisk) som ikke kan sammenlignes med mat sånn egentlig. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Forelskelse trenger ikke nødvendigvis være en dans på roser, har jeg erfart. Men følelsen er SÅ deilig. Endret 8. april 2010 av TazDog Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er redd for å bli forelsket igjen... Hver gang jeg møter en fin fyr så leter jeg etter feil og tenker at alle er drittsekker. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 "Motsatt" her, prøver å bli forelsket, men er ikke så lett som på ungdomsskolen. Jeg er gutt om det skulle ha noe å si da. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Vel, om du prøver å bli forelsket blir du jo aldri det. Man må liksom "gi opp" litt. Men likevel, det er utrolig skremmende. I allefall siden jeg alltid møter på de som er no good Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Skulle vært dame noen ganger. Kan man bare velge om man vil "slappe av" eller bestemme seg for "nei, nå vel jeg ha type gitt" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Skulle vært dame noen ganger. Kan man bare velge om man vil "slappe av" eller bestemme seg for "nei, nå vel jeg ha type gitt" Nei? Hvor får du det fra? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så er det det å finne en å forelske seg i, da. Det er nok like vanskelig for begge kjønn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Skulle vært dame noen ganger. Kan man bare velge om man vil "slappe av" eller bestemme seg for "nei, nå vel jeg ha type gitt" Nei? Hvor får du det fra? Det har aldri vært noen hemmelighet at mange karer "tar det de får". Med jenter skal det ofte være følelser involvert også. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Men selvfølgelig er det luksuser ved å være mann også, som at vi kan plukke opp den vi liker mens jenter liksom må "vente" på å bli plukka opp. Ja, det er rare greier det der! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Men selvfølgelig er det luksuser ved å være mann også, som at vi kan plukke opp den vi liker mens jenter liksom må "vente" på å bli plukka opp. Ja, det er rare greier det der! Må vi? Jeg har alltid pleid å være den som "plukker" opp, jeg. Gidder ikke sitte og vente på det jeg vil ha. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Men selvfølgelig er det luksuser ved å være mann også, som at vi kan plukke opp den vi liker mens jenter liksom må "vente" på å bli plukka opp. Ja, det er rare greier det der! Må vi? Jeg har alltid pleid å være den som "plukker" opp, jeg. Gidder ikke sitte og vente på det jeg vil ha. Vel, KittyCat. I salute you! Du er vel unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det har aldri vært noen hemmelighet at mange karer "tar det de får". Det er jo bare trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå