TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke verst av Stena Line å faktisk finne igjen og ta vare på smykket ditt. Jeg regner med de finner omtrent fem kilo gull og sølv rundt på skipet etter hver tur, og at det meste hives oppi en svær kasse som står i en muggen kjeller. Imponert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Evt har de små hyller for hittegods fra hvert rom, merket med romnummer, som de legger alt som blir gjenglemt i. Så når passasjeren kontakter dem om noe de har mista, ser de bare i hylla med romnr på og finner med en gang. Sånn ville det vært om jeg jobbet i den avdelingen, hvertfall. Ala det hoteller har med post og romnøkler. Endret 30. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det ville vært det mest praktiske, ja. Hva gjør man med større ting, da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kaster dem overbord midt i skagerak og sier "nei vi har ikke funnet noe". Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen skal til Frankrike om tre uker for å treffe en nettflørt, det er ikke akkurat slik at jeg lever mer enn én gang. Burde nesten bruke disse tre ukene på å sørge for at jeg er i stand til å gjøre meg forstått på engelsk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kaster dem overbord midt i skagerak og sier "nei vi har ikke funnet noe". Hirr. Akkurat som vi gjør når vi arrangerer dataparty. Noen skal til Frankrike om tre uker for å treffe en nettflørt, det er ikke akkurat slik at jeg lever mer enn én gang. Burde nesten bruke disse tre ukene på å sørge for at jeg er i stand til å gjøre meg forstått på engelsk Eller lære deg noen smoothe franske gloser ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Sist gang jeg var i frankrike, var det rimelig vanskelig å gjøre seg forstått på engelsk, da nesten ingen av de kunne det. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Eller lære deg noen smoothe franske gloser ^^ Ok, det er jeg som er gjesten. Jeg burde nok kanskje det, eller i det minste lære meg "jeg er ditcha, sulten og hjemløs". Endret 30. mars 2010 av Lekr Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Frankrike, Spania og Italia går vel for å være de verste landene iEuropa når det gjelder engelskkunnskaper. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Frankrike, Spania og Italia går vel for å være de verste landene iEuropa når det gjelder engelskkunnskaper. Jeg tror ikke det blir noe stress, hun snakker opptil flere språk og engelsk er ikke noe problem for henne. (og det blir heller ikke noe behov for "nødhjelp" eller noe fra andre, jeg stoler på den jenta her ) Endret 30. mars 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Samme som Tyskland, egentlig. Folk nekter å snakke engelsk. Så du må greie å gjøre deg forstått på fransk på hoteller tilogmed. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke verst av Stena Line å faktisk finne igjen og ta vare på smykket ditt. Jeg regner med de finner omtrent fem kilo gull og sølv rundt på skipet etter hver tur, og at det meste hives oppi en svær kasse som står i en muggen kjeller. Imponert. Nå var ikke dette på lugaren, men etter en time hos velværeavdelingen hvor de tross alt hadde navnet mitt. De hadde ikke mange kunder den dagen, så tviler på at det ikke var veldig vanskelig å finne igjen. Og ja, de har egen hittegodsavdeling. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ahaa. Jeg mente ikke å fornærme Stena Line eller svekke deres omdømme på noen måte. Gud forby. Men, jeg har nå jobbet et sted eller to i løpet av mitt yrkesaktive liv selv, og sett hvordan visse bedrifter behandler lost and found-gjenstander. Det er gjerne...ikke veldig bra. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ahaa. Jeg mente ikke å fornærme Stena Line eller svekke deres omdømme på noen måte. Gud forby. Men, jeg har nå jobbet et sted eller to i løpet av mitt yrkesaktive liv selv, og sett hvordan visse bedrifter behandler lost and found-gjenstander. Det er gjerne...ikke veldig bra. Med tanke på hvor særdeles dårlig inntrykk Stena Line i utgangspunktet har gitt oss, så må jeg vil bare si at jeg rett og slett driter i deres omdømme. Og ja, jeg vet hvordan enkelte bedrifter behandler slike gjenstander, jeg har selv jobbet med det, jeg bare forklarte, enkelt og greit. Anyway, kjedet var helt og fint, så jeg skal si meg fornøyd. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Då var det slutt på singel livet Måtte berre få sagt det @ b-real: hehe meinte og seie at no hadde eg fått meg en hærlig kjæreste Endret 1. april 2010 av Efagimo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gratulerer, hvordan var bryllupet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er så tvers igjennom lykkelig og forelska at det nesten gjør litt vondt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er så tvers igjennom lykkelig og forelska at det nesten gjør litt vondt. Kjenner følelsen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det lignende følelsen av å spise en god, kald melom? For da kan jeg si at jeg kjenner følelsen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det lignende følelsen av å spise en god, kald melom? For da kan jeg si at jeg kjenner følelsen. Mer som å ha magen full av litt varm vaniljesaus. :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå