Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg hadde virkelig stusset om det kom noen nå og omtalte personer fra barneskolen som "eksen min".

Haha, ja. Samme her.

"Jaaa, vi hadde et veldig seriøst forhold som varte i.. Tja. Tre uker? utrolig lenge på den tida, altså. Aldri helt kommet over han."

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg vil kalle det greiene vi surra med på barne- og tidlig ungdomsskole for erfaring engang, jeg.

Kan ikke påstå å ha lært noe av det som jeg kunne ta med videre og bruke nå, i hvert fall.

Hehe. Jeg hadde virkelig stusset om det kom noen nå og omtalte personer fra barneskolen som "eksen min".

Hehe, ei venninne av meg omtalte en fyr som "eksen sin".

De var sammen tre måneder i niende klasse :!: Såvidt de klinte.

Jeg sier ikke at man er å regne som x når man har vært sammen i fem måneder og pult liksom, men forhold fra ungdomskolen er som regel ikke seriøse sammenlignet med de man får som litt eldre ;)

Lenke til kommentar

Nå var det ikke snakk om ungdomsskolen heller, da. Ikke det jeg tenkte på, vertfall. Mer det at man kan ha et seriøst forhold selv om man ikke er over 20. Skal man vente med alt på grunn av alder gir man ikke seg selv mulighet til å prøve å feile. Det er ikke slik at man abosolutt MÅ lykkes på første forsøk. Man lærer mye av å ikke gjøre det. Da har man muligens lært noe nyttig til neste gang.

Edit: Når jeg tenker meg om. Jeg har lært mye av alle mine erfaringer. Som f.eks det at jeg var sammen med en fyr som var mye eldre enn meg i ung alder. Jeg fikk erfare at jeg ikke var klar, eller moden nok. Ikke på langt nær så mye som jeg trodde. Det gikk som som det måtte. I så ung alder er det like greit at man farter litt rundt med useriøse forhold. Heller det enn at man hopper inn i noe seriøst altfor tidlig, vertfall. Man må ikke stresse for mye, for all del. Men det Taz opplever er jo ganske vanlig. Puberteten, hormorner og det der. Så jeg forventet vertfall ikke at han skulle ha et langvarig forhold. La dem bare ha det litt gøy. Blir de skuffet kommer de seg alltid over det etter et par dager. Eller et par timer.

Skal nevnes at jeg var 16 og eksen min var 22. Vi var sammen i et år. Det var på ungdomsskolen. Syns forøvrig jeg har lært noe nytt om meg selv i hvert seriøst forhold jeg har vært i.

Det er ikke noe galt i å vente om man føler for det. Men jeg syns ikke man skal "spare" seg selv for å oppleve ting hvis det er det man vil.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Håper jeg kommer over henne etter ett par dager, men det blir vel heller et par uker.

Når hun sa hun ikke likte meg første gang, likte jeg henne fortsatt, fram til nå osv.

Jeg vet at på min alder så kan forholdene være veldig useriøse, men jeg føler at jeg er litt voksen i forhold til andre.

Lenke til kommentar

Håper jeg kommer over henne etter ett par dager, men det blir vel heller et par uker.

Når hun sa hun ikke likte meg første gang, likte jeg henne fortsatt, fram til nå osv.

Jeg vet at på min alder så kan forholdene være veldig useriøse, men jeg føler at jeg er litt voksen i forhold til andre.

Det følte jeg også. Men det var jeg absolutt ikke, og det slet mer på meg enn det gjorde godt. Men det er jo en erfaring det også. Man lærer mest av å erfare ting på egenhånd. Er enig med de andre her om at du ikke skal ta ting for seriøst. Ha det gøy, vær ung.

Lenke til kommentar

Du er vel ikke alene om det. "Alle" føler seg voksen på ungdomskolen. Om noen år så tenker du kanskje "omg så barnslig jeg var" :p

Lenke til kommentar

Vel, du er 12 år er du ikke? Eller 13? Du skriver uansett som en 15-åring, minst, det skal du ha. Man må bare passe på å ikke sette seg selv for høytydelig.
Lenke til kommentar

Når du er tolv år, så har du kanskje ikke kommet i den "kule" alderen enda :p

Det er når en får smaken på alkohol, slossing og babes gutta blir helt forskrudde :!:

Gikk forbi noen i går, rundt femten år "husk at vi skal drepe NAVN på byen i natt da".

I den setningen fant jeg glere feil: Drepe noen? Omg. så voksent. Byen?? Hvorfor er ikke småttisene hjem å sover? De har ingenting på byen midt på natta å gjøre.

Jeg savner ikke å være teen kjenner jeg.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra tur med Stena Line i går og jammen hadde jeg ikke glemt smykket (kjede i sølv) jeg fikk av kjæresten da vi var i Praha i fjor. Etter mye fram og tilbake med Stena Line hadde de funnet det og lettelsen var stor. Hater å glemme/miste ting som betyr mye for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...