NgZ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nei, det er bare å holde seg helt rolig til tante rød er to uker forsinket. DA kan man slå over til full panikk til hun har tatt en test. Så kan man roe seg ned igjen en uke, og så begynner man å frike ut igjen hvis den fortsatt ikke har kommet. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) PM sendt @NgZ: Ja sant det, men hvis man ikke har noe kantakt lenger i det heletatt, så bygger det ting seg opp i hodet, og tiden går jo ikke fort heller Edit: Hu sier syklusen går som normalt. Tror vi er ut av fare ladies and gentalman. Fra her av blir the smooth sailing. Endret 23. mars 2010 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg gleder meg sånn til kjæresten min kommer nedover igjen nå at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg liker at det bare blir bedre og bedre for hver gang. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) *snakk om skivebom* svarte på en post fra side 1 O_o Endret 24. mars 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Ehmm... jeg har lyst å forklare en del ting. Bare drit i alle ''historiene'' jeg har fortalt. Jeg ble forelsket i en jente i september ifjor. Jeg fortalte hun det i januar, når hun spurte meg. Men desverre, så likte ikke hun meg, sa hun. To måneder siden, ble jeg ''litt'' forelsket i en annen jente, og jeg likte fortsatt hun andre jenta. Jeg vet, er helt fucka å like to jenter. Jeg ble sammen med hun, og samme dag (hun visste ikke det), sa hun at hun ikke likte meg. Da måtte jeg ta et vanskelig valg, enten slå opp med hun jeg var sammen med eller velge hun jeg var sammen med. Jeg valgte førstnevnte. Selfølgelig hadde en venn av meg sagt til henne at jeg skulle slå opp, så hun slo opp med meg først. Jeg vet dette høres ''litt'' fjortis ut, men men. Samme dag, spurte henne på MSN om hun ville bli sammen meg. Jeg vet hva dere tenker, men hør etter. Jeg skulle spørre henne F2F, men hun var syk den dagen. Hun svarte da ''selvsagt'' ja. Dagen etterpå møttes vi på nattcafe(du tenker nå WTF?), og der gikk vi oss en tur, hold hender og snakket sammen. Helt klart et av de beste øyeblikkene i mitt liv. Men jeg har sagt sannheten til dere, jeg synes ikke at jeg og hun andre passet sammen heller. Ah, kjærligheten er det beste som finnes. Endret 24. mars 2010 av TazDog Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kjekt å høre at det er så mange som har det bra! Jeg derimot gjorde det nettopp slutt med dama og må si at det var det vanskligste jeg har vert med på i hele mitt liv:/ Jeg angrer ikke, men følelsen og tankene om hvor såret hun ble er helt forferdelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kjekt å høre at det er så mange som har det bra! Jeg derimot gjorde det nettopp slutt med dama og må si at det var det vanskligste jeg har vert med på i hele mitt liv:/ Sånt er alltid trist, men noen ganger må det gjøres. Synes du ikke forholdet funker og en eller begge parter ikke er villig til å gjøre det som trengs er det dessverre kun en måte å løse det på. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kjekt å høre at det er så mange som har det bra! Jeg derimot gjorde det nettopp slutt med dama og må si at det var det vanskligste jeg har vert med på i hele mitt liv:/ Sånt er alltid trist, men noen ganger må det gjøres. Synes du ikke forholdet funker og en eller begge parter ikke er villig til å gjøre det som trengs er det dessverre kun en måte å løse det på. Ja var vell mest meg det gikk på. Føler ikke at det er veldig vits å gå rundt og vite hun faktisk ikke er den rette. Ødelegger bare for begge, men tungt er det! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ehmm... jeg har lyst å forklare en del ting. Bare drit i alle ''historiene'' jeg har fortalt. Jeg ble forelsket i en jente i september ifjor. Jeg fortalte hun det i januar, når hun spurte meg. Men desverre, så likte ikke hun meg, sa hun. To måneder siden, ble jeg ''litt'' forelsket i en annen jente, og jeg likte fortsatt hun andre jenta. Jeg vet, er helt fucka å like to jenter. Jeg ble sammen med hun, og samme dag (hun visste ikke det), sa hun at hun ikke likte meg. Da måtte jeg ta et vanskelig valg, enten slå opp med hun jeg var sammen med eller velge hun jeg var sammen med. Jeg valgte førstnevnte. Selfølgelig hadde en venn av meg sagt til henne at jeg skulle slå opp, så hun slo opp med meg først. Jeg vet dette høres ''litt'' fjortis ut, men men. Samme dag, spurte henne på MSN om hun ville bli sammen meg. Jeg vet hva dere tenker, men hør etter. Jeg skulle spørre henne F2F, men hun var syk den dagen. Hun svarte da ''selvsagt'' ja. Dagen etterpå møttes vi på nattcafe(du tenker nå WTF?), og der gikk vi oss en tur, hold hender og snakket sammen. Helt klart et av de beste øyeblikkene i mitt liv. Men jeg har sagt sannheten til dere, jeg synes ikke at jeg og hun andre passet sammen heller. Ah, kjærligheten er det beste som finnes. Taz du er tolv år, og please skriv heller Jente A eller Jente B, skjønner ikke bæret av hvem som er hvem her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis du vil at vi skal forstå deg, så. Hele greien minner meg om Justin Bieder (?) - Baby (heter den det?). Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg hater livet mitt. Hun slo opp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mye mas for din alder Taz. S to the tress. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vent med å få deg kjæreste til du er i tyveårene og damene begynner å få kvalitet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg hater livet mitt. Hun slo opp. Det var jo et langt forhold. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vent med å få deg kjæreste til du er i tyveårene og damene begynner å få kvalitet. For da har jo han utrolig mye erfaring å rutte med når han først får seg noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Forhold i 12årsalderen har en tendens til å være av lavere seriøs kvalitet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vent med å få deg kjæreste til du er i tyveårene og damene begynner å få kvalitet. For da har jo han utrolig mye erfaring å rutte med når han først får seg noe. Tja. Jeg fikk ikke en skikkelig kjæreste før jeg var 22, og det går strålende. Erfaring kan man få masse av både med og uten kjæreste. Men greit, et halvseriøst forhold i ung alder er kanskje ikke så dumt. Bare ikke legg for mye i det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg tror ikke jeg vil kalle det greiene vi surra med på barne- og tidlig ungdomsskole for erfaring engang, jeg. Kan ikke påstå å ha lært noe av det som jeg kunne ta med videre og bruke nå, i hvert fall. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg tror ikke jeg vil kalle det greiene vi surra med på barne- og tidlig ungdomsskole for erfaring engang, jeg. Kan ikke påstå å ha lært noe av det som jeg kunne ta med videre og bruke nå, i hvert fall. Hehe. Jeg hadde virkelig stusset om det kom noen nå og omtalte personer fra barneskolen som "eksen min". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå