ilpostino Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Faen og hurra samtidig! Hurra fordi det er digg å være forelska, faen fordi det er i en av mine beste venner. Eller, å si at jeg er forelska er vel overdrevet, men jeg har i hvertfall blitt betatt. Det er litt ekkelt når jeg plutselig tar meg selv i å forestille meg at vi kysser, når vi sitter og snakker sammen. been there, done it. kjipt som f**n men kult hvis det blir noe mer. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enkelte mennesker burde finne ut hva de vil selv før de forvirrer andre mennesker. Å sende ut miksa signaler konstant er slitsomt for mottageren. [/whine] Enig Er i en sånn situasjon nå.. sukk.. Me2 Lenke til kommentar
Gjest Nord-Norge for the win Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Skal jeg fortelle dere noe som sugde... Jeg prøvde meg på ei jente jeg egentlig alltid har likt, vi har godt på kino sammen masse å tilbringet masse tid sammen så skulle jeg liksom spørre om hu ville ha et forhold til meg da... så hade ho just slått opp med en fyr.. Så er jo hu jente å dere vet hvordan det er.. "Jeg kan ikke starte et nytt forhold nå så tilig etter bla bla bla bla bla" skulle nesten ønske jeg var homo når sånnt skjer vettu Hu kunne jo vell bare sakt det at once!? Men, jeg liker henne veldig godt og har alltid gjort det så hun får ta den tiden hun trenger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Forstår henne litt jeg. Tror ikke det er så bra å hoppe rett inn i et nytt forhold etter at en har slått opp med en fyr. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Når man er nysingel har man ofte behov for litt tid for seg selv før man hopper inn i noe nytt. Skal man starte å bygge et nytt forhold kort tid etter, kan det hende man ikke helt vet hva man vil. Frem og tilbake-forhold er ikke noe særlig, derfor hun sikkert har behov for tid. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Da jeg var nysingel etter Benedikte, trengte jeg to dager, så var jeg sammen med Ida.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ...starte å bygge et nytt forhold kort tid etter, kan det hende man ikke helt vet hva man vil. Jeg trengte ikke lange tiden før jeg forelsket meg etter et 2,5 år langt forhold. Kommer vel ann på hvorfor det ble slutt, hvordan forholdet var osv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 ...starte å bygge et nytt forhold kort tid etter, kan det hende man ikke helt vet hva man vil. Jeg trengte ikke lange tiden før jeg forelsket meg etter et 2,5 år langt forhold. Kommer vel ann på hvorfor det ble slutt, hvordan forholdet var osv. og ikke minst hvem som dumper hvem. er d den som dumper blir du raskere klar for noe nytt da du har hatt lengere tid på å forbrede deg på bruddet. Lenke til kommentar
Gjest Forelsket_91 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Akkurat for tiden er jeg kjempeglad. Jeg har jobbet veldig mye med selvtillit og lignende de siste månedene. Jeg har begynt å bli mye mer sosial, og jeg liker det. Jeg er alltid hyggelig med alle (spesielt de som trenger det mest), og sjelden frekk. Jeg prøver alltid å se det gode i folk. Nå er det slik at det gjerne er flere personer som har lyst å være sammen med meg, samarbeide med meg! Helt i starten av året var jeg ganske betatt av en jente, og det varte over flere uker, men jeg mannet meg aldri opp til å prate med henne. Jeg trodde jeg var komt over den lille forelskelsen, men neida. I dag fikk vi nye sitteplasser på skolen. Lærern sa at jeg og hun skulle sitte der, og der skulle jeg sitte. Så plutselig blir jeg nesten svimmel, og hjertet mitt banker kjempefort. Fra den andre siden kunne jeg se henne smile til meg, og det går nesten rundt for meg. Jeg smiler tilbake. Da skjønte jeg at den rusen jeg kjente måtte være nettopp forelskelsesrus - det har jeg aldri følt før, men deilig var det. Har følt noe lignende før, men mye mindre. Det var ved øyekontakt med samme jenta. Det er bare en hake ved det hele - hun har kjæreste, og jeg hater ham. Han har ved utellelige anledninger behandlet meg som dritt. Men jeg er glad likevel, jeg Jeg har likevel litt å jobbe med - det eneste jeg klarte å presse ut i løpet av fem timer var et "hallo", "kan jeg få låne viskelæret" og en ekstremt kort samtale - jeg tror hun synes jeg virker litt sur, men, men ... Velger å poste anonymt fordi jeg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen ... Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hallo. Akei, jeg har spurt en jeg liker om vi skal finne på noe en dag, og hun svarte "Kan vi sikkert, fin en dag du:)". Soo, kino? eller blir det for opplagt? Og hvordan legger jeg det fram sånn at det ikke blir for mye "date setting". Delvis fordi dette må skje på facebook da jeg ikke har nr. hennes enda og hun er nesten aldri på msn. Og jauda, er 14 begge to. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kino er tamt, dra henne med ut på en ting DU liker å gjøre og føler deg hjemme i, og ha det gøy med henne der..det tror jeg er et godt tips . Hvis hvem du er liksom. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Eller enda bedre: dra henne med på noe hun liker å gjøre, hvis hun f.eks liker en sport og det er en kamp/konkurranse i nærheten med det første. Ellers er filmkveld hjemme en mye bedre idé enn kino. Ingen flaue øyeblikk hvis dere møter noen kjente, mye lettere å legge armen rundt henne osv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg svever for tida. Greier ikke konsentrere meg om noen ting. Alt ble både bedre og verre etter møtet, og nå er det bare ei uke til jeg stikker nedover for å møte ham igjen. Gleder meg så sykt mye. :S Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det galt av meg å bli sur på en venninne som holder på med eksen min? De er ikke ordentlig sammen enda, men etter vi slo opp gikk hun rett på han, begynte å være med han hele tiden og flørte, og går kveld kysset de tydeligvis. Hun vet at jeg hadde veldig sterke følelser for han. Er det veldig egoistisk av meg å føle det sånn? Dette er en god venninne altså, og jeg orker ikke tanken på å se de sammen hver dag. Det er ille nok sånn som det er nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er en uskrevet regel at man ikke skal gå på vennens/venninnes ex, og i alle fall ikke med en gang. Det ender med at vennskapet går til helvete. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg liker en jente. Likt henne ett par uker, var akkurat ute med henne, problemet er at hun har type Typen hennes bor i tyrkia. Liker denne jenta så godt Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg liker en jente. Likt henne ett par uker, var akkurat ute med henne, problemet er at hun har type Typen hennes bor i tyrkia. Liker denne jenta så godt Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Ikke ødelegg deres forhold i alle fall. Vær en venn og håp på det beste Endret 18. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er en uskrevet regel at man ikke skal gå på vennens/venninnes ex, og i alle fall ikke med en gang. Det ender med at vennskapet går til helvete. Jeg har vært exen i et sånt tilfelle. Det gikk hele to dager mellom hver. De er fremdeles gode venninner Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 den siste uken har jeg vært på flørtern med verdens søteste jente. da jeg blandt annet bruker det samme nicket her, på hjemmesiden min og msn tok det ikke langt tiden før hun hadde søkt meg opp og leste igjennom endel av tingene jeg har skrevet i denne tråden. synes alt er skikkelig spooky om dagen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 vær forsiktig med hva du skriver på internett er det noe heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå