Mirann Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har klona kjæresten min :!: Gutten vår som kom til verden på mandag er som snytt ut av nesa på pappan sin Nå er det så masse kjærlighet her at det snart renner over Gratulerer sååå masse! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har klona kjæresten min :!: Gutten vår som kom til verden på mandag er som snytt ut av nesa på pappan sin Nå er det så masse kjærlighet her at det snart renner over Gratulerer. Får vi målene? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Gratulerer. Er ganske misunnelig nå, skulle gjerne hatt en sønn en selv. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer så masse Sookie <3 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Målene var 4490 gram og 54 cm lang Fødselen tok 2 timer og jeg kunne gjort det igjen i morgen Er i storform og nyter dagene med snill baby som bare sover og spiser og ser på oss med store øyne Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Så mange som driver og plopper ut unger for tiden da. To på jobben i høst, og en på jobb forrige uke. Fødselen gikk greit der også, mens en annen på samme barselgruppe ble klippet men likevel revnet og måtte sy femti sting. Hun er fortsatt sengeliggende. oO Bra du var heldig. Og gratulerer så masse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vi har ei dame her på jobb som blir gravid 1 gang i året cirka. Popper ut sproglings konstant. Det må være slitsomt å ha 3-4 unger med ett år mellom dem. Tenk når alle de blir 4-5-6 år gamle og hyperaktive. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ser for meg at arbeidsgiver er kjempefornøyd også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tenk når alle blir 13-14-15 og proppfulle av hormoneeeeeer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tenk hvis flertallet av dem er jenter, det kommer til å bli dødsfall i baderomskøen hver morgen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg har verdens beste kjæreste som jeg besøkte i går. Kunne ønske jeg kunne være med han hele tiden. Han gjør meg så glad <3. Heldigvis ikke lenge igjen til det er ferie. Endret 21. mars 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har det på samme måte. Min er super super snill og best. Skulle ønske jeg kunne være med han heletiden! Men er fint å savne hverandre å. Da blir det mere stas når vi ses. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 en annen på samme barselgruppe ble klippet men likevel revnet og måtte sy femti sting. Det er jo normalt å sy noen sting, men FEMTI??? *knipe igjen* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 jeg kjenner også ei som måtte sy såpass mange sting. puddingen veide whopping 5 kilo. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Denne tråden var det fryktelig lenge siden jeg har vært innom! Sikkert ingen som husker meg engang, men har nå i alle fall funnet tilbake til den gamle kjæresten min. Fant ut at jeg ikke kunne være idiot mot henne igjen, og når hun først valgte å gi meg sjansen (litt over to år etter det ble slutt) kunne jeg ikke la henne glippe igjen. Vi har nå vært sammen i nærmere ni måneder, og har vært forlovet i snart seks av dem. Har vært samboere i drøye syv måneder, og venter barn sammen om under fire måneder. Moralen: Tja.. finner du kjærligheten må du ikke la den slippe unna ved å oppføre deg som en dritt. Og får du en ny sjanse må du gripe den med begge hendene. Eller noe sånt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det var noen "hektiske" 9 måneder. Gratulerer så mye med babyen som er på vei. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jo, tusen takk for det. Ja, hektisk er bare fornavnet. Men sånn er det bare. Man kjenner det på seg når noe er rett. Har også, som flere har nevnt før meg - merket at det kommer veldig mange babyer i denne perioden Lenke til kommentar
pi. Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Babyer er KOS! En god stund til jeg skal ha en. Må finne ut hvilken måte som fungerer best etc, siden jeg er lesbisk. Noen her som har erfaring med befrukting på annen måte enn penis+vagina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå