toth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Damn straight! Det er ganske digg, å ha funnet og fått fatt i noe man vet er en keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Å våkne til at man blir stirret i senk? Skeptisk. Og hvis man er fristet til å sove videre går det bare ikke. XD Glad jeg sov dypt og ikke visste om det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 siden du sover hvis/når det har hendt har det sikkert vært et stort problem jeg synes det er litt koselig jeg da.. Men våkner man og det første man ser er noen som stirrer på en, så.. Ja. Jeg syns ikke det er spesielt morsomt å se på noen sove heller, jeg. Det finnes selvfølgelig unntak (noen prater jo mye i søvne), men stort sett blir jeg bare liggende og vente til det har gått såpass lang tid at jeg kan vekke uten å få såååå dårlig samvittighet. Heldigvis pleier jeg å sovne ganske så fort, så jeg slipper vel egentlig tenke så mye på den problemstillingen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 FYI: Lykken er å få ligge og høre på din elskede som puster dypt i søvne. Typen min HATER når jeg "Puster dypt" i søvne Da vekker han meg og ber meg holde kjeft Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 jeg våkner alltid før min kjæreste. Koselig egentlig. Da kan jeg stå opp å lage frokost til han å slikt. Men kan bli kjedelig hvis han sover drit lenge etter jeg er våkna. Er ikke så fryktelig gøy å ligge å se på at han sover i all evighet heller:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Da var romaturen til min kjære betalt med fastsatt dato. Blir ikke før i august vi drar pga. eksamener og jobb og sånn, men herlighet, jeg har sommerfugler i magen allerede. Endret 12. mars 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Roma er sikkert en konge by å være romantisk i. Hvis dere vet hvor dere skal dra da..men du har jo god tid til planlegging, og det er tonnevis av sånne "by guide" sider rundt på nettet om hvor man bør dra hvis man bare vil gjøre turist-ting, hvor man bør dra hvis man vil henge med de lokale, osv. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 For noen uker siden oppmuntret jeg min litt slitne kjæreste med at hun skulle få en "premie" om hun fikk 6 på en stor prøve. Hun fikk 6, og jeg aner ikke hva jeg kan gi Noen forslag? Ikke noe stort, bare noe koselig/morsomt/godt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Prøver meg selv på Ryanair, alltid være skeptisk til dem men når det kun kostet 400kr tur-retur for oss begge til Pisa i April, så tok vi sjansen på å bestille. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Kommer på døra med en blomsterbukett EDIT: Nvm Endret 12. mars 2010 av Beges Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hadde en nydelig kveld med dama i går. Lagde taco sammen, koste oss med en film og snacks og generelt sett koste oss. Så Forrest Gump med henne, og har aldri sett noen gråte så mye av en film før. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har fått min første kjæreste. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har fått min første kjæreste. Gratulerer Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer! hvordan føles det? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Grattis! Endret 14. mars 2010 av Sookie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå