NgZ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 LED-TV er nemlig noe annet, og finnes foreløpig ikke i størrelser over 10". Men mange kaller LCD-TV-er med LED-baklys for LED-TV-er, selv om dette utvilsomt er feil. Og når produsenter og butikker lyver, baller det jo på seg. Hvilken modell, tooth? Jeg vil ha specs. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har ikke modellnavnet foran meg, men Philips 7000-series.. Er dog litt i tvil om hva den besitter, jeg finner motstridende info. http://www.pocket-lint.com/news/31698/philips-led-tvs-9000-8000 Denne NetTV som nevnes flere steder finner jeg ikke i menyen, og heller ikke synlig Ambilight. Kan hende det er den utgående varianten av 7000 om noe slikt finnes. Uansett radikal oppgradering fra min 32" billedrør Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg oppgraderte fra 27 billedrør til 42" LCD, og selv om det var en billig LG 300H-serie, er jeg veldig fornøyd med HD-materiale på den så langt. Klart, dyrere modell kunne sikkert gitt bedre resultater bla. på oppskalering og flere bilder i sekundet, men det får vente til jeg er ferdig med å studere. Her i huset var imidlertid damen motstander av ny TV. "Vi HAR jo TV" osv. Tror imidlertid jeg er tilgitt nå som hun også nyter godt av den. NetTV kan jo være regionavhengig, men ambilight burde du jo finne på den hvis den skal ha det. Minus for kantbelyst når den først har LED-beysning, men baklyst er vel kanskje fortsatt en del dyrere, og bedre enn vanlig lcd blir det jo absolutt uansett. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "Jeg har jo TV" var det meg som sto for denne ganga.. DVS at jeg har lenge hatt lyst på ny, men jeg er litt for fornuftig, og tenker at jeg kan ikke forsvare å budjettere inn ny når jeg har en fullt fungerende. Samme er jeg med mobil o.l., til en viss grad. Som hun selv sa, "Du kjøper jo alt du trenger selv.. Så da må jeg kjøpe det du vil ha, men ikke gir deg selv lov til å kjøpe" Gleder meg til å skaffe en HD-boks fra GET og noen HDMI-kabler idag og få testa litt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg fikk nettopp bursdagsgave av jenta mi, som er student. Flett ny 42" LCD, og ikke den billige varianten She's a keeper, ill tell you that Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg prøver for tiden å notere ned alt kjæresten sier at hun har lyst på/mangler/trenger osv. så jeg kan overraske henne med noe hun blir glad for, men som ikke står på ønskelisten. Bare synd jeg ikke har god hukommelse. Da er vi to. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tidenes beste kjæreste. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tidenes beste kjæreste. Jeg tror de fleste med kjæreste vil være uenig i det utsagnet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er okey, de veit ikke bedre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tidenes beste kjæreste. Jeg elsker deg. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det sa sikkert eksen hennes også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) FYI: Lykken er å få ligge og høre på din elskede som puster dypt i søvne. Endret 11. mars 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da har jeg akkurat gjort det slutt med kjæresten, føler meg så rotten som jeg kan bli. Dette suger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) FYI: Lykken er å få ligge og høre på din elskede som puster dypt i søvne. Du er typen til å kunne ligge og stirre på din utkårede leeeenge mens hun sover, sant? Jeg hater når folk gjør det, jeg Sånt er alltid kjipt, Vowels. Lykke til videre. Endret 11. mars 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg hater når folk gjør det, jeg. siden du sover hvis/når det har hendt har det sikkert vært et stort problem jeg synes det er litt koselig jeg da.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Å våkne til at man blir stirret i senk? Skeptisk. Og hvis man er fristet til å sove videre går det bare ikke. XD Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har tidenes beste kjæreste. Har hun gitt deg TV? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har hun gitt deg TV? Hu gir meg øl. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har hun gitt deg TV? Hu gir meg øl. Det er vel en selvfølge. Men med mindre hun gir deg TV og, vinner jeg. Sorry mac! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det sa sikkert eksen hennes også Jeg håper da det, skulle bare mangle. Men med mindre hun gir deg TV og, vinner jeg. Sorry mac! Aldri. Selv om det virker som du må spare på dama di, det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå