Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

LED-TV er nemlig noe annet, og finnes foreløpig ikke i størrelser over 10". Men mange kaller LCD-TV-er med LED-baklys for LED-TV-er, selv om dette utvilsomt er feil. Og når produsenter og butikker lyver, baller det jo på seg. Hvilken modell, tooth? Jeg vil ha specs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke modellnavnet foran meg, men Philips 7000-series.. Er dog litt i tvil om hva den besitter, jeg finner motstridende info. http://www.pocket-lint.com/news/31698/philips-led-tvs-9000-8000

Denne NetTV som nevnes flere steder finner jeg ikke i menyen, og heller ikke synlig Ambilight. Kan hende det er den utgående varianten av 7000 om noe slikt finnes. :hmm:

Uansett radikal oppgradering fra min 32" billedrør :p

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte fra 27 billedrør til 42" LCD, og selv om det var en billig LG 300H-serie, er jeg veldig fornøyd med HD-materiale på den så langt. Klart, dyrere modell kunne sikkert gitt bedre resultater bla. på oppskalering og flere bilder i sekundet, men det får vente til jeg er ferdig med å studere. Her i huset var imidlertid damen motstander av ny TV. "Vi HAR jo TV" osv. Tror imidlertid jeg er tilgitt nå som hun også nyter godt av den.

NetTV kan jo være regionavhengig, men ambilight burde du jo finne på den hvis den skal ha det. Minus for kantbelyst når den først har LED-beysning, men baklyst er vel kanskje fortsatt en del dyrere, og bedre enn vanlig lcd blir det jo absolutt uansett.

Lenke til kommentar

"Jeg har jo TV" var det meg som sto for denne ganga.. DVS at jeg har lenge hatt lyst på ny, men jeg er litt for fornuftig, og tenker at jeg kan ikke forsvare å budjettere inn ny når jeg har en fullt fungerende. Samme er jeg med mobil o.l., til en viss grad. Som hun selv sa, "Du kjøper jo alt du trenger selv.. Så da må jeg kjøpe det du vil ha, men ikke gir deg selv lov til å kjøpe" :p

Gleder meg til å skaffe en HD-boks fra GET og noen HDMI-kabler idag og få testa litt! :D

Lenke til kommentar

FYI:

Lykken er å få ligge og høre på din elskede som puster dypt i søvne.

Du er typen til å kunne ligge og stirre på din utkårede leeeenge mens hun sover, sant? Jeg hater når folk gjør det, jeg :whistle:

Sånt er alltid kjipt, Vowels. Lykke til videre.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...