Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg og typen fungerte helt fint på telefonen (der jeg stort sett ikke fungerer i det hele tatt utenom med bestevenninnen og mamma), men msn var helt på trynet. Klarte ikke å holde en samtale gående i det hele tatt. MSN ble brukt til å vise den andre hva vi lo av ol når vi var i tlf sammen. Når vi møttes så var det som å møte igjen noen man ikke har sett på en stund, tok en liten stund (en halvtime eller så) så gikk alt helt fint. ^^

Tror sjelden noen har hatt mer nytte av snakkis til tele2 enn vi hadde da. Varte de første 15-20 dagene av måneden, så vokste telefonregningen de siste dagene. x)

Lenke til kommentar

Jeg er så forelska og tullerusk for tiden at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er ganske så fint. :wee:

That's what she said. Har det egentlig ganske så fint.

Men det verste er jo å være forelsket i to personer. :hrm:

Skl være enig med dere at følelsen av å være forelsket er god :love:

Men følelsen av å ikke vite hvordan man skal gå frem er det litt værre med!

Jeg er nok en av dem som tenker ALT for mye, desverre!

Er også en av dem som tenker for mye. Men jenta som jeg liker så ekstremt godt, spurte meg hvem jeg likte (vi var/er veldig gode venner) og jeg mannet meg opp ( :tease: ) og sa ''Deg.'' til henne. Følte meg litt stolt. Hun sa at hun ikke likte meg sånn egentlig. Men hun ville være veldig gode venner. Det er liksom bare å ta sjangsen. Hun andre jenta har jeg kjent i snart 7 år, og kommer helt sikkert aldri til å fortelle det til/ bli sammen med. Med mindre hun spør meg.

Jeg har det ganske bra. Forelskelser er awesome. :love:

Lenke til kommentar

Da har jeg slått opp med henne...

Når jeg var på veien hjem fikk jeg den søteste sms jeg noensinne har fått, og jeg kunne ikke holde meg lenger. :cry:

Hun har venne sine som trøster henne, og jeg har ingen... heldigvis ser meg ingen gråte her...

Edit: Nå har jeg slettet alt jeg kan ha kontakt med henne. Face, msn, telefon, jeg slettet alle bildene, sms og messages...

Endret av ViktorBravo
Lenke til kommentar

Kjæresten hadde bursdag i går, og vi var og spiste tiretters middag på en tapasrestaurant med foreldrene hans og jeg fikk endelig muligheten til å fortelle ham hva bursdagsgaven hans var. Han får en tur til Roma etter eksamenene sine. :wee:

Lenke til kommentar

Blir litt matt av lillesøster og typen hennes. De driver og overgår hverandre i gaveverdi hele tiden. På grensen til sløsing.

Det er sånn at hvis han ga henne et dyrt smykke, MÅ hun overgå det med å gi han en dyr mobiltelefon. Hvis mobilen ikke blir dyr nok, må hun stresse rundt for å finne en "ekstra-gave". Blir sprø av å høre på henne gnåle om at "Å faen HTC touch pro 2'en kosta bare 4000, så jeg må finne noe annet i tillegg"..arggg....

Lenke til kommentar

Haha. Huff, det er litt trist, altså.

Når det blir en verdikonkurranse har det gått alt for langt. Jeg skjønner ikke hvorfor prisen på gaven skal bestemme om den er bra nok eller ikke. Har man virkelig ikke andre måter å vise at man er glad i hverandre?

Lenke til kommentar

kjøpte en kopp til henne som det var masse hjerter på, og stod "Jeg savner deg" på utsiden. Inni så stod det en liten fortelling om hvor mye jeg elsket henne osv. Hun bruker den hver dag, til tross for at den bare kostet 50 kr (+ et smykke og en smykkefrosk). Så nei, pris har ingenting å si ;) Har heller aldri sagt jeg synes det heller. Kanskje da jeg var mindre og skulle ha den dyreste Lego esken det var mulig å oppdrive :p

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar

Var egentlig ikke prisen som var avgjørende faktor. Han insisterte jo egentlig på at Rammstein-billettene skulle være bursdagsgaven hans. :p

Det var jo fordi han studerer italiensk dette halvåret og er arkeologi-student, så tenkte at kanskje Roma var teh shit. \o

Lenke til kommentar

Jeg siktet vel mer til Bytex og søstern hans. Det er virkelig fjollete, altså :b

Var egentlig ikke prisen som var avgjørende faktor. Han insisterte jo egentlig på at Rammstein-billettene skulle være bursdagsgaven hans. :p

Det var jo fordi han studerer italiensk dette halvåret og er arkeologi-student, så tenkte at kanskje Roma var teh shit. \o

Når det er en reise kommer man jo ikke unna at det koster litt, da. Forøvrig synes jeg reiser er dritbra gaver. Da gir man en opplevelse, og ikke noe skrap man kanskje ikke har bruk for engang. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg slått opp med henne...

Det var nok vondt, men også det smarteste valget for din egen del.

Edit: Nå har jeg slettet alt jeg kan ha kontakt med henne. Face, msn, telefon, jeg slettet alle bildene, sms og messages...

Veldig smart. Mange brenner seg på det der, fortsetter å holde fast i eksen med et dødsgrep i håp om at ting skal ordne seg igjen. Uansett hvor mye det frister å opprettholde kontakten er det langt bedre å kutte den ved rota. Er det ønskelig å holde kontakt videre og være "venner", vent til du er over eksen 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...