Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå formulerte jeg meg kanskje litt feil, det er vel mer at det tar 10min med buss. Hun bor lixm litt utenfor sentrum. Føler at det kanskje blir litt mye bare for å ta en is. Eller kanskje ikke?

Du bor 10 min med buss unna og føler det er for langt :Oo

Jeg vil da heller si du er verdig heldig :)

Hvis du virkelig er interessert i den jenta her, så ofrer du 10 min på en buss for å få spist en is med henne, og hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Et forhold som varte i åtte år... hvor lang tid bør man regne med at det tar før man er helt over det? Selv om det ikke bestandig var like bra så var det tider da det var veldig bra og det er det man husker best...

Jeg tror ikke man kommer helt over det før man er i et nytt bedre forhold.

Lenke til kommentar
Et forhold som varte i åtte år... hvor lang tid bør man regne med at det tar før man er helt over det? Selv om det ikke bestandig var like bra så var det tider da det var veldig bra og det er det man husker best...

Eivind (Nyhus) sa noe skikkelig bra i går, når jeg var litt halvdeppis. Husker det ikke ordrett, men hvertfall: Når man forelsker seg i en person og blir glad i h*n, vil alltid det man forelsket seg i være det man husker best, selvom de ikke alltid viser seg å være den man trodde. Derfor man husker de fine stundene i et forhold.

I blant velger man å overse all dritten. Er ikke alltid lett å akseptere at vedkommende er en dritt/forholdet funker ikke/osv.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om 17åring og en som akkurat fylte 21år ?

det viktisgte er hvor kompatible de er med hensyn til mental alder og modenhet. hvis dette matcher skal det ikke være noe problem.

men som darkness| sier så kan deler av omgivelsene til 17-åringen være litt mistenksomme, iallefall til de blir kjent med 21-åringen.

Lenke til kommentar

Faen og hurra samtidig! Hurra fordi det er digg å være forelska, faen fordi det er i en av mine beste venner. :ermm: Eller, å si at jeg er forelska er vel overdrevet, men jeg har i hvertfall blitt betatt. Det er litt ekkelt når jeg plutselig tar meg selv i å forestille meg at vi kysser, når vi sitter og snakker sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...