Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at hun ikke sender deg en melding trenger ikke å bety noe overhodet. Hvorfor sender ikke bare du henne en melding og spør? Verre er det ikke, og saken er ute av verden. ;)

Fordi hun ville ta det med ro, også sa jeg, ja men da er det hun som må styre tempoet, og ikke jeg. Det er jo meg som tok kontakt siden hun freaked ut, og ikke hun.

Jeg vet jeg ser altfor svart, og det kan jo være at hun har rett å slett hatt en travel dag i går, men alikevel...

Kanin: Nei vi bruker endten facebook chat eller telefon. Hun er ikke så ofte på MSN og det er ikke jeg heller.

Hun er bare her i byn til lørdag, og jeg håper vi få ordnet saken før hun reiser og ikke kommer tilbake før påske.

Endret av ViktorBravo
Lenke til kommentar

Det at hun ikke sender deg en melding trenger ikke å bety noe overhodet. Hvorfor sender ikke bare du henne en melding og spør? Verre er det ikke, og saken er ute av verden. ;)

Fordi hun ville ta det med ro, også sa jeg, ja men da er det hun som må styre tempoet, og ikke jeg. Det er jo meg som tok kontakt siden hun freaked ut, og ikke hun.

Jeg vet jeg ser altfor svart, og det kan jo være at hun har rett å slett hatt en travel dag i går, men alikevel...

Selv om hun vil ta det rolig, betyr ikke det at du ikke skal kontakte henne. Bare å si noe som "hvordan går det?" eller noe annet hyggelig.

Lenke til kommentar

Selv om hun vil ta det rolig, betyr ikke det at du ikke skal kontakte henne. Bare å si noe som "hvordan går det?" eller noe annet hyggelig.

Nettopp. Betyr ikke at du skal slutte å bry deg. Rolig betyr at man ikke går for fort fram, det betyr ikke at man ikke skal bry seg.

Lenke til kommentar

3 månder. Vi har "lekt" kjæreste from the get go, og jeg syntest det var akkurat riktig sån. Med det mener jeg, hun stå siste onsdagen, og lagde pannekaker til frokost, mens jeg dusjet og alt dette. :love: Hun går på skole i Trondheim og er bare her i feriene.

Kan jo være at hun er rett og slett ikke moden nok. Som sagt jeg er 21 hun er 18...

Lenke til kommentar

Ja jeg kan jo sende en <3 ellernoe nå, også i kvell når hun er hjemme snakke på face.

Men kommer det ikke ut som needy? Hun har jo sagt at hun er forelsket i meg, og jeg er i hun, men hun oppfører seg ikke sånt.

Nei, jeg synes ikke det. Ikke tenk så mye, bare gjør det du føler er riktig og lytt til det hun har å si.

Lenke til kommentar

Jeg vil også være forelska! :mad: Alt jeg sitter her med er den samma typen som jeg har sittet her med de siste 1270 dagene. Ikke mye forelskelse her i gården for tida.

(Jeg vet jeg er urimelig, men er sur og lei, og har PMS på toppen av alt, da blir jeg lett barnslig og sutrete).

Lenke til kommentar

Ahhh hadde akkurat en liten samtale med henne på face, og er ikke blitt klugere et stykke. Jeg spurte rett ut, om hun fortsatt har noe for exn sin. Hun kan ikke bestemme seg, bla bla bla... Jeg prøver å vise til hun at hun faktisk betyr noe for meg, og hun går i veggen pga. det. Så jeg tror nok det allerbeste er å gi henne skikkelig god tid.

Hun sier hun skal finne ut selv hva hun føler, og når jeg kommer med "jeg er glad i deg <3" mld så tenker hun bare at hun ikke skal såre meg. Så sa jeg men det er jo sårende uansett akkurat nå.

Tja... tankene mine er i alle rettninger akkurat nå. Jeg må lese gjennom loggen et par ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...