ACD Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Huff... nettopp hatt en kjempelang samtale med dama, og hun vil ta det med ro fra nå av. Jeg trodde først hun ville slå opp, men vi ble enig om at å senke farten vil hjelpe oss begge. Håper det funker. Jeg er så glad i henne. Virker veldig kryptisk å bare skulle "ta det med ro", har dere fått snakket om hva det egentlig innebærer, eller har hun sagt noe om hvorfor? Jeg hadde automatisk blitt betenkt, med mindre det er sånn at dere er oppå hverandre hele tida og overhodet ikke har noe liv utenom. Får håpe for din skyld at det ikke bare er et forsøk på å gjøre et brudd enklere, ved å gjøre det gradvis. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Akk, det er så kjipt å være så langt unna kjæresten når han akkurat har mistet bestemoren sin. Verbal trøsting funker bare sånn halvveis når man har mistet noen, og jeg vil helst gjøre det helveis. Har du tid og råd så reis..virkelig..reis. Jeg har ingen av delene =/ Men nå begynner det å gå seg til, heldigvis. Vi har snakket masse på telefon den siste uka, og han har jo folk rundt seg, så. Men jammen er det en fæl følelse å sitte så langt unna når en man er glad i har det vondt. Lenke til kommentar
SVeloce Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei. Jeg lurte på hvordan jeg kan få en jente som har kjæreste til å like meg? Nok til å dumpe kjæresten Hun var utro mot kjæresten med meg en natt, men jeg vet ikke om det bare var et one night stand eller om hun er interresert i mer en det. Vi kyssa og snakket masse sammen selv etter rusen var forduftet. Hjelp meg! Værsåsnill Og jeg liker henne, var noe spesiellt med hu som jeg ikke klarer å putte fingeren min på. Blir forbannet av sånt som dette.. Du vil ha dama som var utro med deg? Hun har type. Det er ikke noe som vil hindre henne i å være utro mot deg når neste gang hun er på fylla. Hvordan ville du følt deg da? Skummelt å rote med damene til folk, vet jo ikke hvordan typene reagerer når de mest sannsynlig finner ut av det heller Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir så forbannet av sånt som dette.. Du svarer på en snart tre år gammel post. Lenke til kommentar
SVeloce Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir så forbannet av sånt som dette.. Du svarer på en snart tre år gammel post. Vi er visst begge forbannet i dag Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tror nok uansett at h*n har funnet ut av det, med tanke på at det er tre år siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg vil også ha kjæreste, eller noe lignende.. fullsjuk ensom og forlatt, hadde vært godt og sløvet på sofaen sammen med noen.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir så forbannet av sånt som dette.. Du svarer på en snart tre år gammel post. Moralen, min venn; moralen er den samme. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg vil også ha kjæreste, eller noe lignende.. fullsjuk ensom og forlatt, hadde vært godt og sløvet på sofaen sammen med noen.. Deilog å spise hjemmelaget pizza og se Pocahontas sammen med kjæresten, ja. Hennes filmvalg forøvrig, bare sånn for å ha avklart det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, film med kjæresten er faktisk hundre ganger bedre enn med noen andre. Det beste er at han også liker å gå på kino, og at vi har en perfekt ordning hver gang vi stikker noe sted: Jeg har bil, han har penger ^^ Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Huff... nettopp hatt en kjempelang samtale med dama, og hun vil ta det med ro fra nå av. Jeg trodde først hun ville slå opp, men vi ble enig om at å senke farten vil hjelpe oss begge. Håper det funker. Jeg er så glad i henne. Liten oppdatering: Jeg henta henne fra byn i går, siden hun hadde mye stæsj å bære, og vi har hatt den beste sexen så langt. Det var bare helt fantastisk. Endten så var det alkoholen, eller fordi vi ikke så hverandre på noen dager, eller begge deler, men hun var absolutt seg selv. Jeg var litt redd for at ting skulle bli akward, men det var ikke det. Jeg fikk også en bekreftelse en gang til om at hun vil ta det med ro, sån at magien ikke forsvinner for fort. Egentlig skulle hun slo opp med meg på fredag, men jeg sa visstnok ting som fikk henne til å tenke helt anderledes om meg. Vennene hennes er utrolig viktig for henne, og hun sammelingnet at begge boxene ( vennene hennes og meg) er like stor for tiden. Men jeg har tro på at ting ordner seg. Det skal nok bli mye bedre når hun flytter tilbake til byn i Mai. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Må si jeg misunner dere med samboere og et fint forhold Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) På et eller annet tidspunkt vil "magien" forsvinne uansett, det er på det tidspunktet dere må gjøre opp en skikkelig mening om dere skal fortsette å være/bo sammen og takle alle de små tingene dere er irriterte over hverandre. Bare leve sammen. Alt for mange gode forhold brytes fordi "magien forsvant". Er da man bør gå i seg selv og akseptere at livet ikke er bare en rosa sky, men at man skal takle ting som skrikerunger hele natta, handle på butikken og få kjeft fordi man glemte 1 liter fløte, tåle at hun vil snakke om følelser, takle at dere har egne venner og ikke bare hverandre. Å bryte opp fordi "magien forsvant" er liksom bare en lett måte å si at man ikke er moden nok enda. Endret 28. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Magien trenger ikke å forsvinne om man jobber for den, men man kan ikke ha for høye forventninger om at man skal sveve på rosa skyer hele tiden heller. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Magien :!: En jeg kjenner dater bare jenter på 16-17. Han blir alltid dumpa før det har gått ett år. Da er de ikke forelska lengre Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke får sommerfugler i magen når kjæresten min ser på meg. Det jeg har med han ville jeg ikke byttet ut for alle sommerfuglene i verden. Han er en jeg stoler fullt og helt på. En jeg ikke er redd for å blottlegge meg for. En jeg kan fortelle alt til. En jeg kan gråte på skuldra til. En jeg verdsetter mer enn noen annen i hele verden. Den inderlige kjærligheten er så mye mer verdt enn en flyktig forelskelse. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Magien :!: En jeg kjenner dater bare jenter på 16-17. Han blir alltid dumpa før det har gått ett år. Da er de ikke forelska lengre Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke får sommerfugler i magen når kjæresten min ser på meg. Det jeg har med han ville jeg ikke byttet ut for alle sommerfuglene i verden. Han er en jeg stoler fullt og helt på. En jeg ikke er redd for å blottlegge meg for. En jeg kan fortelle alt til. En jeg kan gråte på skuldra til. En jeg verdsetter mer enn noen annen i hele verden. Den inderlige kjærligheten er så mye mer verdt enn en flyktig forelskelse. Enig med deg Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi har ikke snakket med hverandre i går, selv om vi begge to var på face pålogget rimelig lenge. Hun glemmte mobilen sin hos foreldrene, så face hadde vært den eneste muligheten. Det var det første gang vi ikke snakket hver dag siden vi møtt. jeg har en tendens å se alt svart og alltid tenker det værste. Jeg venter på at hun melder seg hos meg, siden jeg alltid tok kontakt siden hun freaked ut på torsdag. Og en liten fun fact: Ingen av forholdene mine noensinne varte lenger en 3 mnd... bynner snart å tro på en forbannelse her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 ifølge profilen din så er du jo kun 21 år så det kommer seg nok med lange forhold skal du nok se. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja jeg er nok bare 21, men jeg har hatt lust på en langvarig fast forhold lenge, så ja jeg er nok litt nedenfor akkurat nå. Jeg håper bare hun melder seg i dag. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Det at hun ikke sender deg en melding trenger ikke å bety noe overhodet. Hvorfor sender ikke bare du henne en melding og spør? Verre er det ikke, og saken er ute av verden. Endret 2. mars 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå