Blåbær Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Svensk? Regner med at det er ett avstandsforhold. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kom hjem til dette da jeg logga på nå, hun er litt god Så koselig. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Svensk? Regner med at det er ett avstandsforhold. Edit: Jeg misforstod antagelig. Hun har bodd noen år i Sverige og kan litt svensk. Endret 22. februar 2010 av ACD Lenke til kommentar
Gjest Usikker gjest Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg liker ei jente jeg har hatt god kontakt med i flere måneder, og vi har en god kjemi. I forrige uke tok jeg steget videre og fortalte henne at jeg hadde følelser og at jeg virkelig likte henne, og fikk som svar at hun likte meg kjempegodt og at jeg er veldig hyggelig og snill mot henne, noe ingen annen gutt har vært før. De siste dagene har jeg prøvd å ringt henne uten at hun har svart for å be henne med ut, og jeg sendte også en melding hvor jeg spurte om henne ville finne på noe da jeg ville bli bedre kjent med henne. Jeg er nesten bombesikker på at hun har sett meldingen og anropene, men har ikke svart og vært ute med veninner de siste dagene (har sett bilder på face). Jeg lurer på om hun faktisk tror jeg holder på med ei annen på si, så jeg må fortalt henne at jeg ikke kjører dobbelt. Bør jeg da samtidig gå all in og fortelle nøyaktig hvor mye jeg liker henne og få høre om hennes følelser? Hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Virker som hun ikke er int. og bruker den enkle vei å ignorere i stedet for å fortelle det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 nå kan sikkert jenter gi et bedre svar enn meg men jeg ser for meg at hun fikk noia da du fortalte henne hva du følte for henne. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 I de aller fleste tilfeller skal du ikke fortelle jenta hva du føler, altså før dere er i et forhold. Synd å miste jenta på den måten. Får bare håpe at det ligger en annen årsak bak, og at du fortsatt har sjansen. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gjest Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 I de aller fleste tilfeller skal du ikke fortelle jenta hva du føler, altså før dere er i et forhold. Synd å miste jenta på den måten. Får bare håpe at det ligger en annen årsak bak, og at du fortsatt har sjansen. Hun ringte meg istad og beklaget at hun ikke hadde fått svart meg før nå, hun hadde vært på fjellet med ei veninne, og vi hadde en lengre prat som avsluttet med at vi avtalte å finne på noe neste helg. Virker som det går bra allikevell, det er litt vanskelig med henne siden hun er litt sjenert og bruker lang tid før hun føler seg ordentlig trygg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Akk, det er så kjipt å være så langt unna kjæresten når han akkurat har mistet bestemoren sin. Verbal trøsting funker bare sånn halvveis når man har mistet noen, og jeg vil helst gjøre det helveis. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 I de aller fleste tilfeller skal du ikke fortelle jenta hva du føler, altså før dere er i et forhold. Synd å miste jenta på den måten. Får bare håpe at det ligger en annen årsak bak, og at du fortsatt har sjansen. Gjelder dette nåtidens fjortisser (mentalt først og fremst), eller gjelder dette også oppegående/intelligente damer i 20 og 30-årene? Har på følelsen at dette først og fremst gjelder for "fjortissene", dvs 95% av jentene på markedet (spesielt de under 20, så synker % fra der). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg vil tippe det gjelder alle og ingen. I dette tilfellet har de kjent hverandre godt i flere måneder, da må det da være ok enten man er 14 eller 40. Men tror jeg hadde blitt skremt om jeg fikk en "you're the love of my life"-tale på date 1. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gjest Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg vil tippe det gjelder alle og ingen. I dette tilfellet har de kjent hverandre godt i flere måneder, da må det da være ok enten man er 14 eller 40. Men tror jeg hadde blitt skremt om jeg fikk en "you're the love of my life"-tale på date 1. I den situasjonen jeg var i passet det å fortelle om mine føleser da det forklarte mye av det merkelige som hade skjedd i kort tid før, og det var ingen " i love you foreever" tale, mer det at jeg begynte å få følelser for henne, og dette forklarte en hel del. Det var i et mindre hint og grad jeg sa dette til henne. Jeg vil da tro det er en fordel å fortelle den personen man liker i en mindre porsjon av kjærligheten, ikke gå 100% og fortelle alt, men si at "jeg begynner å få følelser for deg, og skal vi finne på noe" aktig praten. Jeg vil da tro dette er en kjempefordel og da unnslipper man å holde på i mange måneder uten å vite om dette er noe å satse på, og da blir man ofte skuffet. Er man godt kjent med den personen man liker, og har holdt på i en lengre periode vil jeg tro det er en fordel å lufte tankene og følelsene for å teste ut og se han/hennes følelser for deg Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg vil tippe det gjelder alle og ingen. I dette tilfellet har de kjent hverandre godt i flere måneder, da må det da være ok enten man er 14 eller 40. Men tror jeg hadde blitt skremt om jeg fikk en "you're the love of my life"-tale på date 1. Jeg fortalte mine følelser til én etter et års tid med et svakt, kjedelig vennskap. Følelsene var dog ikke annet enn at jeg er i en del av de søte og kule faktene hennes. Resultatet var noe som virket ut som en "falsk imøtekommenhet", ikke barbie-falsk eller average-joe-falsk, men det kom ihvertfall ikke direkte fra hjertet, så jeg "dro" litt fornærmet uten kommentar . Dette er altså ikke en faktisk beskrivelse av hva som skjedde, men hinting mot hva som sånn cirka/kanskje skjedde, uten å måtte røpe så mye at man kan skjønne hvem det er snakk om her. Just incase :paranoid: (missing smiley ). Fornærmet av at hun plutselig skulle "imøtekomme meg" istedenfor å svare ærlig hva hun mente om det - eller for all del, bytt tema, men ikke sånt overfladisk tull =P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Akk, det er så kjipt å være så langt unna kjæresten når han akkurat har mistet bestemoren sin. Verbal trøsting funker bare sånn halvveis når man har mistet noen, og jeg vil helst gjøre det helveis. Det er forferdelig kjipt. Du får prøve ta det igjen så det blir gjort helveis neste gang du ser han. Går virkelig ikke an å trøste noen helveis om man kun skal bruke kjeften. Jeg vil tippe det gjelder alle og ingen. I dette tilfellet har de kjent hverandre godt i flere måneder, da må det da være ok enten man er 14 eller 40. Men tror jeg hadde blitt skremt om jeg fikk en "you're the love of my life"-tale på date 1. Jeg hadde blitt skremt dersom en kompis jeg hadde kjent i flere år hadde kommet og erkjent sin kjærlighet for meg helt uten videre. Men så er jo jeg stort sett relativt lettskremt, så jeg kan vel ikke prate for majoriteten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sånn går det når du har en grønn Mario som avatar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Akk, det er så kjipt å være så langt unna kjæresten når han akkurat har mistet bestemoren sin. Verbal trøsting funker bare sånn halvveis når man har mistet noen, og jeg vil helst gjøre det helveis. Har du tid og råd så reis..virkelig..reis. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sånn går det når du har en grønn Mario som avatar Er ikke så lett for oss med downs, vettu. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oss? Hva mener du med det? :-----( Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Huff... nettopp hatt en kjempelang samtale med dama, og hun vil ta det med ro fra nå av. Jeg trodde først hun ville slå opp, men vi ble enig om at å senke farten vil hjelpe oss begge. Håper det funker. Jeg er så glad i henne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Om du lar henne styre tempoet forholdet går i så ordner det seg nok. Hadde hu villet slå opp med deg, hadde hu nok gjort det istede for å si hu ønsker å ta det rolig. At hu vil ta det roligere kan være veldig positivt for forholdet deres og at hu sier ifra viser jo at hu vil endre ting slik at det skal vare. Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå