Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mtp at det er damen alene som bestemmer om ungen i det hele tatt skal fødes, synes jeg det er rett og rimelig at karen i det minste skal få velge selv om han må være med under fødselen.

Damen alen som bestemmer faktisk. Bra damer du har hatt skjønner jeg :p Her i gården var det en felles avgjørelse. Heldigvis er typen min voksen, så han blir med :)

Lenke til kommentar

Sookie, du skjønner vel hva Nyhus mener? Om mannfolket ditt hadde sagt nei, så kunne du trumfet gjennom ett ja, det går ikke andre veien.

Men, sånn sett så kan vi jo si at i de tilfellene kjerringa trumfer gjennom ett ja, så slipper han fødselen, og når de er enige, så slipper han ikke.

Lenke til kommentar

Jenta jeg liker, liker ikke meg. :roll:

I det minste var jo hun ærlig. Ble litt lei meg, siden det faktisk er den beste jenta jeg har møtt. Men når hun sa det at vi kunne være veldig gode venner, ble jeg litt oppmuntret. En annen god ting er jo at hun ikke har noe imot at jeg fortsatt liker henne, selv om vi bare er veldig gode venner. :thumbup: til deg om du forsto hele innlegget.

Endret av TazDog
Lenke til kommentar

Jenta jeg liker, liker ikke meg. :roll:

I det minste var jo hun ærlig. Ble litt lei meg, siden det faktisk er den beste jenta jeg har møtt. Men når hun sa det at vi kunne være veldig gode venner, ble jeg litt oppmuntret. En annen god ting er jo at hun ikke har noe imot at jeg fortsatt liker henne, selv om vi bare er veldig gode venner. :thumbup: til deg om du forsto hele innlegget.

Jeg synes vennesonen er mye værre enn å ikke være venner i en del tilfeller. Lett for deg å bli såret flere ganger når du er med henne og ser at andre gutter prøver seg og du vet du har tapt.

Da er det bedre å være "venn" ved å bare gå videre. Ikke heng så mye med henne lenger. Er sunt for deg i det lange løp.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Ikke henge med henne? Blir litt vanskelig at jeg ikke engang prøver.

Skolen er vår liten, og kjenner alle guttene 6-7 veldig godt. Det å ikke være med henne, blir bare dumt fra min siden, siden vi nettopp har lovt hverandre å være veldig gode venner...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til kjæresten min kommer hjem og finner ut hva jeg har bedrevet i dag, jeg. Han har ønsket seg og siklet på HTC-telefon fra lenge før jeg kjente ham, og nå for litt siden fikk han endelig bestilt seg en HTC-telefon med tele2 flex. Den forventet han fremme tidligst i morgen, men mest sannsynlig ikke før mandag. Jeg oppdaterte tilfeldigvis sporingen i dag, oppdaget at den var fremme på postkontoret, skrev ned nummeret, kastet mat i Aurora og puttet henne i vogna, og ut bar det. Vel fremme på postkontoret oppdager jeg at jeg trodde feil, han hadde ikke kjøpt og betalt den, den skulle betales på posten. Og det etter at en tur som tar bare noen minutter på skikkelig føre nesten hadde tatt knekken på både meg og ungen. Banner for meg selv, ringer ham og spør ham om han ikke hadde betalt den, nei, det hadde han ikke. Så jeg forteller ham at den er på postkontoret, og kjefter og smeller litt om føret, før jeg sier at han nok må hente den selv på mandag (rekker det ikke i morgen pga jobb og deres stengetider).

Vel hjemme parkerer jeg Aurora utenfor, finner ett gammelt kort, overfører penger til riktig konto, og nærmest løper til postkontoret igjen, får pakken, og knekker kortet i kortterminalen, så jeg har nå halve kortet med meg hjem igjen, sammen med HTC-telefonen han har ventet i spenning på. Cola fikk jeg også kjøpt, så han slipper å drikke Pepsi Max når han kommer hjem. Og alt dette på glatta. Blir han ikke glad når han kommer hjem får han re opp sofaen i natt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fint gjort, han blir sikkert glad. :yes: Men hvordan klarte du å knekke kortet? Litt for hardhendt med kortterminalen pga. dårlig humør etter å ha vært ute på glatten? :p

Lenke til kommentar

Neida, eneste kortet jeg hadde som ikke var sperret var visa-kortet mitt, det som var knekt litt på den ene siden. Satte seg fast i kortterminalen, og vips, knekk. Verste var at vi hadde allerede funnet ut at damen kunne taste det inn manuelt i butikk-kassen, hun bare insisterte på at vi skulle prøve om ikke chippen gikk først. :p

Lenke til kommentar

Avstand sucks. Jeg har blitt kjent med ei kjempesøt og blid jente, og så bor hun typisk nok i Frankrike, og kommer derifra.

Snakket med henne i sikkert 10 timer de siste to kveldene/nettene, og er virkelig på bølgelengde. Blæh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...