L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, seriøst. Det hadde vært trist om det var normalen fortsatt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg hadde planlagt begravelse og ikke bryllup om det hadde vært normalen fremdeles. Nei faen om han skulle få sitte på bar med sigar og champange mens jeg lå og presset og satte hans barn til verden. Eller, siden drapet sikkert hadde blitt gjennomført noe uplanlagt og i øyeblikket hadde jeg vel egentlig planlagt en rettsak, men, detaljer. Han var med, jeg elsker ham, så han får leve. <3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er jeg enig i. Men ikke bare å forakte likevel. Selv er jeg ikke redd for blod og gørr, men jeg synes jo synd på de som "må" være med fordi det er det "alle" gjør, selv om de vet at de ikke takler det. Må jo være et heftig nederlag å bli "tvunget" med, før du blir kastet ut fordi du bir dårlig eller svimer av hele tiden. Selv ville jeg kanskje helst vært med. Men at menn hadde det lettere i gamle dager, det tror jeg ganske sikkert. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Om man ikke takler blod og gørr og den slags, så må man jo nesten slippe, men unnskyldninger som "har ikke lyst", så skulle han fått pakket sakene sine og flyttet mens jeg lå på barselhotellet. Ok, kanskje ikke så ille, men helvete som han skulle fått jobbe for å komme inn i varmen igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mtp at det er damen alene som bestemmer om ungen i det hele tatt skal fødes, synes jeg det er rett og rimelig at karen i det minste skal få velge selv om han må være med under fødselen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Siden det er babyprat 24/7 så tenkte jeg dere kunne likt å få med dere denne linken her: http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.7001032 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Overraskende mange drar "ut" med kompisene sine etter fødselen. De må(?) jo uansett dra hjem utpå kvelden, og da kan de likså greit ta seg ei øl sammen med en god venn. Hadde sist for noen uker siden i baren, en stolt nybakt far B-real: baby nummer fem lignet veeldig mye på Frodo, da han ble spindlet av den gigantiske edderkoppen i Ringenes herre Endret 18. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skjønnheter? HA! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 B-real:baby nummer fem lignet veeldig mye på Frodo, da han ble spindlet av den gigantiske edderkoppen i Ringenes herre Haha, ja du sier noe der Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har panikkangst mot alt som innebærer barn og fødsel, så min fyr slipper å bli med på noe som helst av typen blød, gørr og barnegråt. Jeg kan gå med på å skaffe hund, da. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Så nusselige! Tror jeg skal la meg inspirere under formiddagsluren hennes i morgen. Kameraet skal uansett frem da, ettersom Espen skal bade henne. Det er så skjønt å se ungene mine i aksjon (helt til jeg må rydde badet etterpå, that is). ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er så skjønt å se ungene mine i aksjon (helt til jeg må rydde badet etterpå, that is). ^^ Du aner ikke hvor jævlig creepy det er at du omtaler espen som ungen din. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Om det er en trøst så går han som ungen min bare når han oppfører seg som en, og lekene ligger strødd rundt ham og i sporet hans? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Om det er en trøst så går han som ungen min bare når han oppfører seg som en, og lekene ligger strødd rundt ham og i sporet hans? Det er ikke det minste trøstende. Det gjør saken verre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 En analplugg der, en vibrerende penisring der... Voksenleker skal ikke ligge slengt i stuen! \o Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Voksenlekene blir heller ikke slengt rundt, regnet liksom med at de fleste forstod at det er leketøy ala rangler, biteringer, tøydyr and so on det var snakk om, når jeg snakket om ungene mine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg gjorde det. Var ikke helt seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Så... Aurora bruker penisringer som biteleker? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg gjorde det. Var ikke helt seriøst. Regnet med det, men din forklaring er den eneste jeg kommer på, ser liksom ikke hva annet Eivind kan ha ment. Endret 18. februar 2010 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå