Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde planlagt begravelse og ikke bryllup om det hadde vært normalen fremdeles. Nei faen om han skulle få sitte på bar med sigar og champange mens jeg lå og presset og satte hans barn til verden. Eller, siden drapet sikkert hadde blitt gjennomført noe uplanlagt og i øyeblikket hadde jeg vel egentlig planlagt en rettsak, men, detaljer. Han var med, jeg elsker ham, så han får leve. <3

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i. Men ikke bare å forakte likevel. :p

Selv er jeg ikke redd for blod og gørr, men jeg synes jo synd på de som "må" være med fordi det er det "alle" gjør, selv om de vet at de ikke takler det. Må jo være et heftig nederlag å bli "tvunget" med, før du blir kastet ut fordi du bir dårlig eller svimer av hele tiden. Selv ville jeg kanskje helst vært med. Men at menn hadde det lettere i gamle dager, det tror jeg ganske sikkert.

Lenke til kommentar

Om man ikke takler blod og gørr og den slags, så må man jo nesten slippe, men unnskyldninger som "har ikke lyst", så skulle han fått pakket sakene sine og flyttet mens jeg lå på barselhotellet. Ok, kanskje ikke så ille, men helvete som han skulle fått jobbe for å komme inn i varmen igjen. :p

Lenke til kommentar

Overraskende mange drar "ut" med kompisene sine etter fødselen.

De må(?) jo uansett dra hjem utpå kvelden, og da kan de likså greit ta seg ei øl sammen med en god venn. Hadde sist for noen uker siden i baren, en stolt nybakt far :)

B-real:

baby nummer fem lignet veeldig mye på Frodo, da han ble spindlet av den gigantiske edderkoppen i Ringenes herre :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Så nusselige!

Tror jeg skal la meg inspirere under formiddagsluren hennes i morgen. Kameraet skal uansett frem da, ettersom Espen skal bade henne. Det er så skjønt å se ungene mine i aksjon (helt til jeg må rydde badet etterpå, that is). ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...