Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Svimer folk av pga en dråpe blod, er en fødsel nok til å ta livet av en voksen mann Nyhus: Haha, det sier du nå! Bare vent til dama di er smelt på tjukka Du trenger jo ikke å se at hodet kommer ut. Tror det holder at du står på siden og holder dama i hånda. Det er babyboom overalt for tiden Endret 18. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skal aldri vitne en barnefødsel i løpet av min livstid. Noe mer motbydelig kan jeg ikke se for meg.Sier du nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sier du nå. Det sier jeg nok om ti år også. Jeg sier ikke at jeg ikke vil ha kids i framtida, jeg sier bare at jeg ikke skal sitte å stirre på at ungen graves ut av kroppen til morra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er babyboom overalt for tiden Ja, virker som om alle enten akkurat har fått unge eller så er de gravide. Begynte nesten å lure selv, for dama var en dag sein nå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 kjente ei som måtte sy 30 sting etter en fødsel og førdte en unge på over 5 kilo. blandt annet slike ting gjør jeg er glad jeg er gutt. Du må ikke si sånt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Sier du nå. Det sier jeg nok om ti år også. Jeg sier ikke at jeg ikke vil ha kids i framtida, jeg sier bare at jeg ikke skal sitte å stirre på at ungen graves ut av kroppen til morra. Hvis jeg skal føde noengang skal IKKE barnefaren være til stede å se på. Fy faen. Stakars menneske. Jeg ville ikke sett på noen føde, så vil ikke at noen andre skal det heller. men har ikke tenkt å ha barn på en stund så det kan hende jeg endrer mening etterhvert, men nå ville jeg ikke hatt med andre enn min bestevenninde eller mamma når jeg skulle presse ut ungen. Endret 18. februar 2010 av Flabba Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er noe man ikke vil gå glipp av. Gjør man det kommer man til å angre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) [quote name='Nyhus' Hvis jeg skal føde noengang skal IKKE barnefaren være til stede å se på. Fy faen. Stakars menneske. Jeg ville ikke sett på noen føde, så vil ikke at noen andre skal det heller. Som jeg sa til en annen over her; det sier du nå Veldig uvitende å skrive noe slikt. Når den tid kommer, skal jeg vedde på at du vil ha barnefaren ved din side. Det er også fåfall som står ved siden av jordmor og ser på det som kravler ut. Endret 18. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det å ha Espen med på fødselen var gull verdt, aldri følt meg så sårbar og utsatt før, og aldri hatt så jævlig vondt før, så å ha ham der var gull verdt. Han holdt seg i hodeenden, og så ikke at Aurora ploppet ut, men fikk jo se henne når hun ble lagt opp på meg med bek smurt ut over halve seg, og blod og gørr. Han gikk ikke i bakken, han ble stående og kommentere hvor nydelig hun var. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) jeg tror enhver mamma og pappa vil synes det selv om ungen er stygg som nøkken på høylyst dag. mener å huske Seinfelt lagde en episode om det en gang i tiden. Endret 18. februar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det tror jeg nok absolutt stemmer, ilpostino. Nå er jo alle babyer søte (min søtest av dem alle, selvsagt. ), men nyfødte unger er stygge som en misshandlet, punktert blåhval, rynkete og blå, men der og da var det jo det nydeligste jeg hadde sett noensinne. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Den mannen som står og ser rett inn i glufsa idet hodet er på vei ut er ikke riktig vel bevart. Mannens plass under en fødsel er bak mors skulder, er ikke verre enn det. Det er allikevel det jeg gruer meg mest til. At samboer skal se meg ha vondt og være på mitt mest sårbare. Jeg har jo null kontroll på hvordan min fødsel blir, og selv om jeg innbiller meg at jeg har rimelig høy smerteterskel er jeg allikevel redd for at jeg skal være en av de som gråter , hyler og roper på mamma Og den linken miamor har jeg lest. Det finnes vel knappt den artikkel jeg ikke har lest om temaet. Og jeg har to venninder som nylig har født og som ikke har lagt noe imellom Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg kjenner menn som har felt tårer, fordi dama ligger der med smerter og de kan ikke gjøre noe for å hjelpe. Det er kjærlighet det Sutreguri, ser jeg for meg at du roper etter mamman din Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har akkurat sett hele sesongen av "jordmødrene" på nrk nett-tv , og jeg har aldri før sett så mange livredde menn på en gang. Har en kompis som måtte forlate rommet da dattera hans ble født. Han ble rett og slett uvel, og det var ugreit for kjerringa hans at han var tilstede Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har faktisk vært med på en fødsel og det er en helt spesiell opplevelse. Samtidig som det er så ekkelt som det kan bli, med blod, spy og bæsj - så var det faktisk helt fantastisk! Og nyhus, om du ikke er med så kommer du til å gå glipp av noe. Om du skal ha barn, så vil du virkelig være der når den kommer til verden. Om min mann ikke hadde vært der når jeg fødet (med vilje), så hadde han bare kunnet droppe tanken om å være der videre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 [quote name='Nyhus' Hvis jeg skal føde noengang skal IKKE barnefaren være til stede å se på. Fy faen. Stakars menneske. Jeg ville ikke sett på noen føde, så vil ikke at noen andre skal det heller. Som jeg sa til en annen over her; det sier du nå Veldig uvitende å skrive noe slikt. Når den tid kommer, skal jeg vedde på at du vil ha barnefaren ved din side. Det er også fåfall som står ved siden av jordmor og ser på det som kravler ut. Jeg vet i alle fall at jeg ville hatt ham der, tror jeg hadde vært jævlig skuffa om jeg måtte gå gjennom det alene. Kan tenke meg at det hjelper litt bare det at han er der, og et fint felles øyeblikk når barnet endelig kommer ut og inn i armene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg vet i alle fall at jeg ville hatt ham der, tror jeg hadde vært jævlig skuffa om jeg måtte gå gjennom det alene. Kan tenke meg at det hjelper litt bare det at han er der, og et fint felles øyeblikk når barnet endelig kommer ut og inn i armene.Spesielt for oss kjerringer som har førsteretten på ungen. Aurora ble jo bare slengt oppa meg mens de sydde, og jeg hadde henne i ihvertfall halvannen time før stakkars Espen fikk hilse skikkelig på. Men det er også noe av det skjønneste jeg har sett i hele mitt liv. Han sovnet i stolen med henne i armene. Nesten som å forelske seg i ham også på nytt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mannens plass er på en pub i byen, med en ventende flaske champane og et par gode sigarer, sammen med en kompis han kan skåle og fyre opp med i det telefonen kommer fra sykehuset om at det var et velskapt barn. Ah, good ol' times. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mannens plass er på en pub i byen, med en ventende flaske champane og et par gode sigarer, sammen med en kompis han kan skåle og fyre opp med i det telefonen kommer fra sykehuset om at det var et velskapt barn. Ah, good ol' times.I call BS. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, seriøst. Det hadde vært fint om det var normalen fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå