Turtlis Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vi ble samboere etter to måneder vi, gravid når forholdet vårt var 7 måneder og foreldre (badabomtish!) 9 måneder senere. Worked for us. ^^ Vi ble samboere etter.. hmm.. en måned? Hadde vi fått barn ganske kjapt, er det ikke sikkert vi hadde vært sammen nå. Først må en være kjærester og leve i et forhold, før det kan produseres avkom. Finner en ut etter ett år at man ikke passer som kjærester, er det ekstra leit om det er en baby inn i bildet. Men det er bare mitt syn på saken. Jeg kjenner de som fikk barn etter å ha vært sammen i en måned, og har nå fått nummer to Så det trenger ikke å være negativt å få barn tidlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ja, herlighet, jeg skal være den første til å skrive under på at å være trygge på hverandre som kjærester og sammensvorne er ett ekstremt pluss før man går til det steget å sette en liten en til verden. Det er ikke bare-bare å ikke la for lite søvn gå ut over den man elsker med eder og galle. Men, skal nevnes at jeg aldri har nytt så godt å være kjæreste som etter at vi ble foreldre. Vi var ute på kino på mandag, og ute og tok oss en pils etterpå, og var bare oss to mens min far satt barnevakt. Deilig, utrolig deilig. ^^ Edit: Høres nesten ut som om jeg angrer, og vil bare påpeke at det gjør jeg absolutt ikke. Aurora (vårt lille gull, altså) er det beste som noengang har hendt oss, og den manglende puslespillbiten i livene våre. Endret 17. februar 2010 av Nie Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Men, skal nevnes at jeg aldri har nytt så godt å være kjæreste som etter at vi ble foreldre. Det der har jeg hørt fra en god del venner med barn, så virker som det er noe i det Så lenge forholdet er bra, så tror jeg barn i bildet er et kjempepluss! Man koser seg masse med ungen, også virkelig nyter man tiden man er ute alene med kjæresten sin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Må bare passe på at man ikke får unge for å redde et skrantende forhold. Ungen gjør det bare værre, da, med utallige våkenetter, far som skal på jobb om morran osv osv. Endret 18. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Edit: Høres nesten ut som om jeg angrer, og vil bare påpeke at det gjør jeg absolutt ikke. Aurora (vårt lille gull, altså) er det beste som noengang har hendt oss, og den manglende puslespillbiten i livene våre. Skjønner godt hva du mener Det er lov å være sliten og kanskje nyte en etterlengtet frikveld, uten å få dårlig samvittighet for det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skjønner godt at en date alene med kjæresten smaker ekstra godt nå ja Nie Er 2 uker og 2 dager igjen til min termin nå Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan jo komme når som helst da Er jo bare 4 eller 6% som blir født på termin. Får krysse fingrene for at du slipper å gå lenge over, selv om det er litt vanlig når man er førstegangsfødende. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=469909&hl= denne passer vel for deg nå. Kort oppsummert: - Amme er vondt. Vannblemmer på puppene og tette melkekanaler er helt vanlig + åpne sår, selvsagt - Sting etter fødsel er så vondt at mange sliter med å sitte uken etter fødsel - Renselsen - Dobesøk er vondt Ellers, så er det jo nydelig med en ny baby i hus! En god venninne av meg fikk barn for 3 uker siden. Herlig liten gutt! Fått skikkelig innblikk i hvordan der er å få barn, med tanke på kroppen din. Hun har fått tette melkeganger nå - og det kjennes vistnok som noen har stått og slått henne i puppen med et balltre.. Skal dit nå og sitte barnevakt, siden hun ikke klarer å holde ungen selv. Stakkars jente Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 - Sting etter fødsel er så vondt at mange sliter med å sitte uken etter fødselEr bare å ake seg litt ned så man sitter som en slask, noe som passer fint når man har en baby liggende på brystet og en kjæreste som ligger inntil med hodet på brystet for å se babyen bedre. Enten det ellerså ligger man jo for å se baby på mannfolkets brystkasse. Koseligste med hele greia. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skjønner godt at en date alene med kjæresten smaker ekstra godt nå ja Nie Er 2 uker og 2 dager igjen til min termin nå LIKER Og jeg er straks 7 mnd på vei. Tiden flyer, men likevel går den sakte. *sukk* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 kjente ei som måtte sy 30 sting etter en fødsel og førdte en unge på over 5 kilo. blandt annet slike ting gjør jeg er glad jeg er gutt. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 kjente ei som måtte sy 30 sting etter en fødsel og førdte en unge på over 5 kilo. blandt annet slike ting gjør jeg er glad jeg er gutt. Tror det er minst like ille for menn å se på Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Man kan være veldig uheldig såklart, men jeg tror resultatet av fødselen nok veier opp for det. Etter en slitsom dag på skolen er det deilig å komme hjem til en flink samboer som vasker gulvet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Tror det er minst like ille for menn å se på er vistnok mange menn som besvimer under fødselen på grunn av alle inntrykkene også men jeg tror det ligger mye i det yvonne2 sier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skjønner ikke helt hvorfor det skal være noe å besvime for men men, er ikke alt en skal forstå her i verden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Miamor: Den tråden på kvinneguiden leste jeg faktisk, her om dagen. Jeg fikk en blanding av AU og *knipe igjen* :!: b-real: Dama di ligger der å hyler og det kommer ut en gigantisk baby ut av høna. Det er ingenting du kan gjøre for å hjelpe henne, og det er mye å fordøye. Det er ikke barebare å være en mann å stå å se på det der. Er du fra før av sensitiv for blød og æsj, så er det ikke rart mannfolka går i bakken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Har intet problem med blod og bæsj så det er vel kanskje der jeg ikke skjønner helt at folk faller i bakken. Har man jobbet innenfor helsevesenet så har man sett en del så..jah Endret 18. februar 2010 av b-real Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skar meg på ei øltopp en gang. Jeg viste det til hun som satt ved siden av meg, og hun gikk rett i bakken. Vi snakker EN dråpe blod :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skar meg på ei øltopp en gang. Jeg viste det til hun som satt ved siden av meg, og hun gikk rett i bakken. Vi snakker EN dråpe blod :!: Da er man ikke normal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skal aldri vitne en barnefødsel i løpet av min livstid. Noe mer motbydelig kan jeg ikke se for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skar meg på ei øltopp en gang. Jeg viste det til hun som satt ved siden av meg, og hun gikk rett i bakken. Vi snakker EN dråpe blod :!: Ei jeg gikk i klasse med før var enda værre. Kunne skrike BLOOOOOOOD og hun ble dårlig. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå