Nymph Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mia: Så heldig du er!!!! For en syyykt fin gave å få. Det der må være det fineste jeg har lest... Misunnelig... Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Damen kommer hit om 3 uker Da er det 1.5 mnd siden jeg så henne, så er på tide... Hun er på utveksling, IKKE gøy... Skal være hos henne i 12 dager 1 uke etter hun drar tilbake Dublin er forresten en sykt kul storby Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så kos. Jeg fatter ikke hvordan dere klarer et avstandsforhold med så store avstander. Jeg syns det er ganske bra gjort. Jeg hadde aldri klart det og gruer meg som ei bikkje til kjæresten min skal langt bort, selv om det "bare" er for tre måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror det er vane og ikke noe problem hvis man virkelig vil være sammen. Jeg trodde ikke jeg kom til å holde ut en helt år med kjæresten i millitæret, men det går helt fint:P Vi krangler mindre, og har det enda bedre når han faktisk er hjemme. Også prater vi mye sammen på telefon som er kos^^, Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Enig, det går om man virkelig vil og har noe å se fram mot. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kanskje, men jeg vil tro det er de som virkelig ikke er lagd for avstandsforhold. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Joda, det er nok riktig, folk er forskjellig. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 egentlig så tror jeg det heller er slik at man klarer et avstandsforhold når man har funnet den rette Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror ikke helt på "den rette", jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror ikke helt på "den rette", jeg. Så det er da "den som er mest tilpassingsvennlig"? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Mje. Ikke helt. Mer den som føles rett nå. Det er ikke gitt at vedkommende føles rett om 2 uker, 2 måneder, 2 år eller 20 år. Jeg tror ikke på livet ut-greia. Men det er jo ikke sånn at jeg hopper inn og ut av forhold som en jojo på speed fordi det føles rett der og da, men ikke to dager seinere heller. Endret 17. februar 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så kos. Jeg fatter ikke hvordan dere klarer et avstandsforhold med så store avstander. Jeg syns det er ganske bra gjort. Jeg hadde aldri klart det og gruer meg som ei bikkje til kjæresten min skal langt bort, selv om det "bare" er for tre måneder. vet ikke om du så det, men hun er bare på utveksling i 4 mnd da etter det skal vi flytte sammen, er vel ikke for tidlig når man har vært sammen i 10 mnd det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 vet ikke om du så det, men hun er bare på utveksling i 4 mnd da etter det skal vi flytte sammen, er vel ikke for tidlig når man har vært sammen i 10 mnd det? Nei, jeg antok bare at det var et halvt eller ett år, jeg. Men fire måneder er fortsatt ganske lenge. Godt dere har mulighet til å treffes da. Flytt sammen når det føles riktig. Det finnes ingen fasit. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 vet ikke om du så det, men hun er bare på utveksling i 4 mnd da etter det skal vi flytte sammen, er vel ikke for tidlig når man har vært sammen i 10 mnd det? Neida. Det er det ikke. Jeg leste på kvinneguiden her om dagen, ei dame som ville lage barn med kjæresten sin når de hadde vært sammen i ni måneder. Så da er ikke samboere etter ti ille i det hele tatt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hjelp, det var tidlig. Personlig vil jeg helst vente flere år. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vi ble samboere etter to måneder vi, gravid når forholdet vårt var 7 måneder og foreldre (badabomtish!) 9 måneder senere. Worked for us. ^^ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 FØKK! Denne tråden hjemsøker mine innlegg, og jeg blir like deppa av å lese den hver eneste gang jeg gjør det Hva skal en stakkar med null peiling, så godt som fraværende selvtillit og ikke noe særlig lys fremmtid gjøre? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Samme som vi har sagt før. Skift innstilling og la det stå til. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vi ble samboere etter to måneder vi, gravid når forholdet vårt var 7 måneder og foreldre (badabomtish!) 9 måneder senere. Worked for us. ^^ Kjempebra at det funker bra da! Men generelt sett er det nok ingen god ide. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har venninner som ble gravide etter første omgang i halmen med ny kjæreste- Funka dritbra for de også ganske lenge. Husker ei som begynte å mase på meg. Lag baby du og nå , det er såååå koselig å være en liten familie og alt er så perfekt. 1,5 år senere var hun alenemamma. Og så er det de som varer livet ut. Felles for alle er vel at de har trua Og ang. å flytte sammen så kommer det an på omstendighetene. Lett å flytte sammen når den ene allerede bor for seg selv, mens den andre bor hjemme hos foreldrene. Man skal tenke seg litt bedre om dersom begge to eier bolig der den ene må selge før de flytter sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå