Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Over til noe heeeelt annet: jeg har blitt "tante" (siden biologiske tanten ikke vil vite av barnet engang så stiller jeg selvsagt opp for bestevenninna mi) og kjenner at jeg nesten blir misunnelig her jeg sitter. Selv om ikke barn frister helt ennå, så må jeg si hun er verdens nydeligste lille jentebarn, det ble noen tårer når jeg fikk tilsendt bildene av den lille. Det var en fin avslutning på en helg som skulle både være romantisk og fin, men som endte med stor skuffelse og sinne.

Åh, gratulerer! :)

Har to små nevøer selv - det er kjempemoro å være tante! Bonustante, du da :)

Men.. stor skuffelse og sinne?

Lenke til kommentar
Over til noe heeeelt annet: jeg har blitt "tante" (siden biologiske tanten ikke vil vite av barnet engang så stiller jeg selvsagt opp for bestevenninna mi) og kjenner at jeg nesten blir misunnelig her jeg sitter. Selv om ikke barn frister helt ennå, så må jeg si hun er verdens nydeligste lille jentebarn, det ble noen tårer når jeg fikk tilsendt bildene av den lille. Det var en fin avslutning på en helg som skulle både være romantisk og fin, men som endte med stor skuffelse og sinne.

Åh, gratulerer! :)

Har to små nevøer selv - det er kjempemoro å være tante! Bonustante, du da :)

Men.. stor skuffelse og sinne?

Takker! :)

Ja, ikke over barnet selvsagt, men noe annet som skjedde. Du kan lese om det her, orker ikke å snakke om det engang.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Oh yes. Det hjelper selvsagt at vi også har skriftlig bekreftelse, det gjør jo at vi har våre beviser på plass. Så vi kommer til å kjøre saken så langt det går for å si det slik. Men, du kan sikkert tenke deg skuffelsen etter å ha reist i 5 timer fra Kristiansand for å rekke denne hersens båten (det var derfor vi dobbeltsjekket dette både muntlig og skriftlig, ellers hadde vi bare avbestilt), i tillegg til at vi da ventet fem timer etter dette. Kan vel si det ble en dårlig stemning. Heldigvis forbarmet svigers seg over oss og spanderte en middag ute på søndagen. Men surt var det, for å si det mildt, siden det var en gave fra kjæresten, han hadde bestilt en av de beste rommene, samt at alle måltider var inkludert.

Det ble en søvnløs natt lørdagen. :roll:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Blir garantert ikke noe vanskelig å klage, de legger seg nok helt flate. Det er jo allikevel kjedelig at helgen som var planlagt gikk rett vest - og den lange kjipe turen var for ingenting.

Her hadde jeg en drømmehelg (søndag)! Pleier vanligvis ikke å feire valentines, men i år hadde sambo slått på stortromma.

Lenke til kommentar
Ja, Mia! Du må jo fortelle hva som var greien med ski og den lille svarte. :p

Åh, det var så gøy og så gjennomført! :) Jeg ble hentet av samboeren til en venninne i 18-tiden. Følte meg litt dum.. Hadde stæsjet meg skikkelig opp, med den lille svarte, sexy undertøy, ordnet håret - også hadde han treningsklær på.

Uansett, vi gikk ut til bilen og der var mine to beste venninner ventet i baksetet. Samboeren til venninnen min hadde teipet opp noen søppelsekker over vinduene bak - og hengt opp et svart teppe mellom for- og baksetet, slik at vi ikke kunne se hvor vi var på vei.

Når vi var fremme ble vi jentene sittende alene i bilen noen minutter, før guttene hentet oss. Hvordan han som kjørte rakk å skifte til dress og ordne håret så raskt, kommer jeg aldri til å forstå. Uansett. Vi stod midt ute i skogen, foran en hytte. Inne var det fyr i peisen og nydelig mat klar på bordet! Utrolig romantisk setting :) Storkoste oss!

Etter middagen sa guttene at de skulle rydde av bordet og vaske opp (siden vi skulle på jobb dagen etter). Det tok skikkelig lang tid og var så stille, så venninnen min gikk inn for å se hva som skjedde. Alle guttene var vekk og igjen en gave til hver av oss. Det var bikinier, skidressene våre og lommelykter - pluss en lapp der det stod "Fallow the yellow brick road". Yndlingsfilmen min er Trollmannen fra Oz. Herlighet.. Vi tok på oss og la ut på tur. Det ble ikke så veldig vanskelig å finne frem - for de hadde hengt opp store gule bilder av parene rundt omkring i trærne der vi skulle gå.

Vi kom frem til en ny hytte etter sånn 10-15 minutter. Der hadde de hengt opp juletrebelysning ute overalt. Sånne bittesmå lyser i alle trær :) Var ufattelig romantisk. Guttene ventet med champagne og jordbær. Så koste vi oss i stampen før vi tok kvelden.

Når vi kom inn på vårt soverom så hadde sambo enda en liten gave til meg.. Vi var i Malaysia i fjor , men minnekortet tok kvelden - og alle bildene ble ødelagte. Trodde jeg. Han hadde nemlig levert det inn på elkjop eller noe og fått tilbake det de klarte å redde. Så nå hadde han fremkalt de og pakket de inn til meg. Ble kjempeglad :)

I etterkant har jeg funnet ut at hyttene tilhører jobben til typen til venninnen min og at de hadde sittet å tenkt ut dette på guttetur. Siden ingen av oss pleier å feire valentines day - så synes de det var så smart å faktisk gjøre noe på dagen, siden ingen av oss jentene forventet det. Kan si vi alle tre ble ganske overrasket :) Så nå driver vi å pønsker ut noe til påsken :)

Lenke til kommentar

Det var ufattelig romantisk! Jeg har svevd på en rosa sky siden :) Er så heldig som har en sånn mann. Han har toppet det en gang før, så dette er det nest mest romantiske jeg har opplevd.

Det som er litt rart er at han er en sånn man ikke tror er romantisk, i det hele tatt. Han virker liksom ikke som typen til det, men så er han det til de grader. Nei, jeg er skikkelig heldig og takknemlig - så skal finne på noe tilbake som han setter skikkelig pris på.

Og ja, jeg liker også at de har lagt litt tanke i det ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ryddet tråden for eder og galle. hold dere til trådens topic og gå på sak og ikke person. lignende utskeielser i fremtiden vil kunne bli premiert med utestengelser, advarsler eller lignende reaksjoner.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...