Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du var litt for flink til det der.
I blame society. :p Jeg vet ikke helt hvorfor men fjortiss-snakk borer seg smertefullt inn i øregangene mine. Nesten så jeg vurderer å gå opp fra byen i stedet for å ta trikken. Så har jeg jo hatt min skjerv av dumme fjorrtissblondiner i klassen opp igjennom. Lizm dah, jeg prater ikke sånn azz!

Neppe er vel 20? Så han fyren er da forlovet med en fem år yngre jente... Jaja, det kan jo hende det mentale nivået er noenlunde likt.

red: Det er ikke Neppe som er forlovet med en fem år yngre jente, man fikk det inntrykket av det jeg skrev først.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Dere er begge over 20 da. Og selv om dere kanskje var noen år yngre da dere møttes, vil jeg ikke tro at dere var 15 og 20? Det er klart forhold med såpass stor (og større) aldersforskjell kan gå bra, men jeg synes det blir litt drøyt når jenta er 15. Det er en regel som går "alder/2+7", den synes jeg er greit utgangspunkt.

Lenke til kommentar
5 år er en maksgrense for min del, men når han er 20 og hun er 15 så synes jeg det er litt på kanten.

Men men..if there's love, it's lov :)

Da er dette på kanten.

Darkness, det spiller jo mindre rolle når man blir eldre. Se for deg en 15 åring og en 10 åring f.eks.

DJ_Dark 3 mnder, er det noe å feire?

Lenke til kommentar
Dere er begge over 20 da. Og selv om dere kanskje var noen år yngre da dere møttes, vil jeg ikke tro at dere var 15 og 20? Det er klart forhold med såpass stor (og større) aldersforskjell kan gå bra, men jeg synes det blir litt drøyt når jenta er 15. Det er en regel som går "alder/2+7", den synes jeg er greit utgangspunkt.

Jepp, men jeg forstod det bare som om han mente at 5år var grensen uansett :)

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg spørre en jente jeg liker om vi skal møtes, uten at det blir for "date-setting"? Vi har hytte ved siden av hverandre og hun bor ca. 10-15min unna, men har ikke vært sammen utenom når jeg på hytten i sommerferien. Kan si jeg er litt treg med å få fingeren ut. Det dumme er at dette må skje på facebook da jeg ikke har nr. hennes og hun er nesten aldri på msn. Og jau, jeg er 14

Lenke til kommentar
*snip*

for et par måneder siden dro jeg med ei fra jobben for å spise is på Deli De Luca. da jeg kun var ute etter vennskap funket det ganske greit da vi er venner idag.

edit:

5 år er en maksgrense for min del.

etterhvert som du blir eldre er det en mulighet for at denne grensen blir forskjøvet. jeg omgås mennesker hvor det er 20 års forskjell på han/henne i forholdet og det er ekstremt.

jeg tror de fleste holder seg innenfor +/- 5-6 år på kjæreste/sambis/ektefelle.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Aldersforskjellen minker med tiden, jeg syns det er stor forskjell på 18/15, men forskjellen er så og si ingen om man er 45/42. Tror det har noe med at uansett så modnes de fleste til slutt, men det tar jo en stund for enkelte :p F. eks er det jo mange som er sammen og er 40/50, og forskjellen utjevnes hele tiden.

Lenke til kommentar

ilpostino og Juliess:

Såklart!

Tror jeg tenkte på meg selv og hva jeg synes var maksgrense.

Helt greit at det er 10 og 20 års forskjell på folk , så lenge den mentale alderen er noenlunde lik ;)

Forøvrig syntes jeg det var stress når eldste broren min (37 tror jeg) ble sammen med ei på 24(et år eldre enn meg).

Tok sin tid før jeg ble vant med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...