b-real Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Velkommen, du har lagt gullegget og hun kommer til å gi det som grunn når hun en eller annen gang kanskje finner det for godt til å slå opp med deg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? du graver din egen grav skjønner jeg, Og nei, jeg har ingen tips til deg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Haha. Blir som regel til at vi spiller Uno eller ser på TV. Er vi hos meg blir det kanskje litt spilling på Xbox eller filmtitting også da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Er hun feit da? Og hvordan sa du det? Jeg syns det er veldig morsomt hvordan man lager seg sine egne teorier om hvorfor man blir dumpet fordi man ikke forstår eller godtar sannheten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? You're the MAN. Super Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Da tror jeg det bare er på tide å pakke kofferten og gå. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Er hun feit da? Og hvordan sa du det? Jeg syns det er veldig morsomt hvordan man lager seg sine egne teorier om hvorfor man blir dumpet fordi man ikke forstår eller godtar sannheten. Nei jeg syns hun er absolutt ikke feit. Jeg skrev det på sms. Hun sa jeg var kjedelig og at hun er kul. Jeg svarte med at hun var feit, og nå er jeg som er bad boy. :/ jaja ordner seg nok Det hadde ikke vært det første gang vi lekekranglet og så gikk det over til noe mer alvorlig. Endret 15. februar 2010 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje ikke helt det smarteste hvis hun sliter litt med det. Man skal være forsiktig med "lekekrangling" hvis man vet at det kan utvikle seg til noe mer. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kanskje ikke helt det smarteste hvis hun sliter litt med det. Man skal være forsiktig med "lekekrangling" hvis man vet at det kan utvikle seg til noe mer. Nei jeg er nok ikke den smarteste kniven i skuffen. Jeg sendte nett en mld at jeg er veldig glad i henne, og at jeg ringer i morgen. Så vi få se. Hun slår ikke opp pga noe sånt. Tror vi bare tester ut grensene våre. Endret 15. februar 2010 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Er hun feit da? Og hvordan sa du det? Jeg syns det er veldig morsomt hvordan man lager seg sine egne teorier om hvorfor man blir dumpet fordi man ikke forstår eller godtar sannheten. Nei jeg syns hun er absolutt ikke feit. Jeg skrev det på sms. Hun sa jeg var kjedelig og at hun er kul. Jeg svarte med at hun var feit, og nå er jeg som er bad boy. :/ jaja ordner seg nok Det hadde ikke vært det første gang vi lekekranglet og så gikk det over til noe mer alvorlig. Hah! At det går an! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Beklager på forhånd: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Selv om kjærringa de er morbid overvektig så sier du ikke det til henne! ALDRI! You made my day. Finn deg ei dame som ikke er feit neste gang, så slipper du kanskje å drite på leggen. edit: Så du skreiv hu ikke var feit. Endrer ikke hvor idiotisk det du sa var riktignok. edit2: Anyways, nå som latteren er redusert til småhumring, lykke til med å patche det opp forholdet ditt. Uansett hva dama di sier er det en god sjanse for at du knakk selvtilliten hennes endel der. Pløy den som et bonsaitre de neste ukene så slipper du nok unna. Endret 15. februar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tviler på at det hjelper å finne en dame som ikke er feit. Så vidt meg bekjent, er vekta et rimelig ømt punkt for de aller, aller fleste jenter. Er du så tjukk i huet at du klarer å trampe så kraftig i den salaten, har du tydeligvis ett og annet å lære om jenter. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg?Nei, men du kan få en ferdigknyttet hengeløkke? Tviler på at det hjelper å finne en dame som ikke er feit. Så vidt meg bekjent, er vekta et rimelig ømt punkt for de aller, aller fleste jenter. Er du så tjukk i huet at du klarer å trampe så kraftig i den salaten, har du tydeligvis ett og annet å lære om jenter.Er det så moro for gutter å få høre ting om vekta da? Jeg tror da de fleste guttevennene mine hadde blitt rimelig furtne om jeg skulle kalt dem feit/spinkel/andre ting med vekt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, jeg har aldri sagt at gutter synes det er noe morsommere, men akkurat dét trenger jeg vel heller ikke fortelle til en som er gutt selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det så moro for gutter å få høre ting om vekta da? Jeg tror da de fleste guttevennene mine hadde blitt rimelig furtne om jeg skulle kalt dem feit/spinkel/andre ting med vekt. Jeg synes ihvertfall ikke det er noe sårt tema og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det skulle være det for jenter heller. En veit da selv om en er feit eller spinkel, forstår ikke helt hvorfor det skal såre at noen påpeker det åpenbare. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes ihvertfall ikke det er noe sårt tema og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det skulle være det for jenter heller. En veit da selv om en er feit eller spinkel, forstår ikke helt hvorfor det skal såre at noen påpeker det åpenbare.For å overføre det til ett personlighetsnivå, så kan du godt vite at du er en dårlig kompis, for eksempel, men det er ikke moro å få det bekreftet konstant av den grunn. Spesielt ikke om du kanskje kjemper med det, og prøver å bli en bedre kompis. Om du hadde slått deg til ro med å være dårlig kompiss, så er det kanskje noe annet, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 For å overføre det til ett personlighetsnivå, så kan du godt vite at du er en dårlig kompis, for eksempel, men det er ikke moro å få det bekreftet konstant av den grunn. Spesielt ikke om du kanskje kjemper med det, og prøver å bli en bedre kompis. Om du hadde slått deg til ro med å være dårlig kompiss, så er det kanskje noe annet, ikke vet jeg. Noe som ikke blir det samme. Det ene har med personligheten, det andre fysikken. Det ene er åpenbart for alle, det andre ikke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Begge deler er åpenbart for dem hvis mening betyr noe, such as damen/typen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Begge deler er åpenbart for dem hvis mening betyr noe, such as damen/typen. Men det ene trenger ikke være åpenbart for personen som er slik. Slik er det ikke med fedme. Feite mennesker veit de er feite og det gjør alle andre også, alle veit ikke hva alle mener om personligheten deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå