Drunk_Panda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Glemte å nevne en ting Nyhus, kjæresten min er et sukkertøy, din er sikkert det samme eller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Glemte å nevne en ting Nyhus, kjæresten min er et sukkertøy, din er sikkert det samme eller? Hahaha, nå lo jeg høyt! For å være ærlig så husker jeg ikke rangeringa(skrev den for 4år siden elns), men jeg regner da med det. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Glemte å nevne en ting Nyhus, kjæresten min er et sukkertøy, din er sikkert det samme eller? Hahaha, nå lo jeg høyt! For å være ærlig så husker jeg ikke rangeringa(skrev den for 4år siden elns), men jeg regner da med det. Da må du se å gå på bloggen din Derfra jeg tok det, som du sikkert skjønte, den ga mening da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Da må du se å gå på bloggen din Derfra jeg tok det, som du sikkert skjønte, den ga mening da Ja, jeg skjønte det, derfor jeg humra godt. Og ja, leste over den nå og den holder fortsatt vann. Fornøyd med rangeringa. Gå tur, ta bilder av hverandre, lag god mat sammen, spill brettspill eller kort, be noen venner på besøk, ta toget til en ukjent sted, lek gjemsel takk for tipsene, disse ga litt mer mening. Usikker på om noen av disse kommer til å bli gjennomført i nærmeste framtid, men de innebar hverken griseri eller pokemon så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ta en tur til byen, spill playstation, spis is, mal hverandre i ansiktet, bad i en elv eller sjøen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har gode forslag til hva jeg og dama kan ta oss til når hu er på besøk her? Vi har en "dårlig" vane av å bare bli liggende i senga fra hu kommer til hu drar. Har samme "problem", så slenger meg på for tips. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Masser hverandre, ha spadag, dra på fest, gå på resturant eller kafe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ta en tur til byen, spill playstation, spis is, mal hverandre i ansiktet, bad i en elv eller sjøen Vi er sammen i oslo sentrum relativt ofte, har ikke playstation, is er kaldt, vi er ikke 7år, det er 15minus ute. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gå tur er nok det beste jeg har kommet på til nå. Finn en tur dere liker, så får dere rørt litt på dere også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vi får da rørt på oss uansett. badumtish! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Lag mat sammen, det er gøy og artig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vi får da rørt på oss uansett. badumtish! Joda, men på en litt annen måte da. Dere kan jo.. røre på dere på turen også Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tror dere har kommet inn i en dårlig sirkel, om dere må bruke et forum for å få tips til å underholde dama. Særlig når ingen av forslagene duger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Klarer alltids å underholde dama, greia er bare det at vi som regel får være sammen i helgene, og da er begge to (spesiellt hun) sliten etter en skoleuke, og vil blir bare liggende i senga. Jeg synes det er litt kjedelig i lengden, og vil gjerne vite hva annet jeg kan få henne med på. Har begynt å stå litt på ski med henne i det siste da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Da spør du henne selv, om hva hun kunne tenkt seg å gjøre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Husker når jeg spurte dama det. "Nææh... vet ikke jeg.. finn på noe du..." eller "TJa.. hva som helst!". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, da blir det som Slimda sier, eller "orker ikke". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg har selv vært der, hvor vi har sittet i sofaen og stirra på hverandre. "Hva skal vi finne på da..?" -Vet ikke. Har du noen forslag? "Nei". :!: Endret 15. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yay jeg kalte damen for feit, og nå vil hun ikke snakke med meg lenger. Noen som har lust å high five meg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Sånn er vi når vi skal finne ut hva vi skal ha til middag. Kjøp scrabble det er gøy. Og ikke anstrengende for kroppen, hvis man er sliten. red: @ Turtlis/Slimda, hvis det ikke var åpenbart, ikke til ViktorB Endret 15. februar 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå