Bytex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Vel, min "psycho" satt i sofaen på en fest jeg tok henne med på (andre gangen vi møttes i dagslys) og sendte SMS'r med mammaen sin om at hu var på fest med den nye kjæresten sin..da gikk noen alarm-lamper i hodet mitt. Pluss for at hun spilte mye Playstation hjemme, men når favorittspillene hennes var HUGO, gikk neste alarm av. Endret 15. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Bytex: høres litt scary ut spør du meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 blæ. idag har jeg for første gang hørt at min væremåte er grunn for ikek å ville date meg videre.... har fått ganske mange forskjellige forklaringer men det er tydeligvis en førstegang for alt.... Den svir. Ta det til deg og tenk på det. Kanskje det ligger noe i kritikken, om så tilpass deg, om du kommer til konklusjonen at det er bullshit, vær som du alltid har vært. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Enig, når "væremåten" er begrunnelsen er dere så fundamentalt forskjellige at det ville bli store problemer å takle hverandre etterhvert. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det behøver jo ikke å bety at han må forandre seg. Fordi om væremåten ikke passet sammen med denne jenta, kan det hende væremåten er perfekt for en annen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 tidligere idag sendte hun meg en sms hvor skrev hun ikke trodde vi passet sammen på grunn av forskjellige væremåter og interesser og at hun ikek følte det var noe å bygge videre på. Hun sa jo ikke at din væremåte var feil? Bare at den ikke passet sammen med hennes. Og om man merker det så tidlig, er det jo realt å si ifra med én gang. Så slipper man såre mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det får man si. Håper han er enig med deg da. Enig med meg? Jeg trenger da ikke forhandle fram en enighet med noen om hva jeg elsker høyest her i livet. Det er ingen konkurranse, der den som kommer på andreplass er taperen. Helt ærlig kan jeg ikke forstå hvordan du kan synes dette er så innmari snålt. Det går an å ha uendelige mye kjærlighet til flere ting på samme tid, så hvorfor skulle mine følelser for ham være mindre verdt enn dem jeg har for musikken? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er jo en ærlig sak å fortelle at en ikke passer sammen. Men jeg lurte litt på dette med væremåte, jeg da? Hva hun kunne mene med det. Sitte du å fiser ved matbordet, så skjønner jeg kanskje at dama ikke finner det noe sexy. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis en sier til deg at du er perfekt, søt og snill - MEN det er ikke noe mellom oss. Is there a lie? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Is there a lie? Ja. Da er du ikke perfekt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 hadde hun sagt det var dårlig kjemi hadde det vært en ting men jeg følt meg ganske sær da hun synes det var mismatch på grunn av væremåten min så da stusset jeg litt.... Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, skjønner ikke hvorfor si sånt for å så si noe annet som er stikk motsatt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, skjønner ikke hvorfor si sånt for å så si noe annet som er stikk motsatt. Ikke sikker h*n løy, men det er enklere å si slikt på måten h*n gjorde enn f.eks "du har ikke riktig humor" eller "du er ikke min type". Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 skjønner. Jaja, hun er vel ikke den eneste fisken i havet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har gode forslag til hva jeg og dama kan ta oss til når hu er på besøk her? Vi har en "dårlig" vane av å bare bli liggende i senga fra hu kommer til hu drar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Call me crazy, men det høres ganske greit ut det. Sleng på en DVD. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har gode forslag til hva jeg og dama kan ta oss til når hu er på besøk her? Vi har en "dårlig" vane av å bare bli liggende i senga fra hu kommer til hu drar. dere kan spille hvor mange fingre / hender / føtter, bare fantasien setter grenser! Dere kan fortelle hverandre om alle griseriene dere har lyst til å gjøre, men ikke tørr å si til den andre. Lage en liste over de beste filmene, se på pokemon klipp på youtube. Ha Fly Fly II konkurranse på facebook. Nå skal jeg ikke si at jeg gjør brorparten av alt jeg har nevnt her Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Call me crazy, men det høres ganske greit ut det. Sleng på en DVD. Vi ser veldig sjeldent filmene som settes på, så jeg har egentlig gitt det opp. Den ene filmen vi gadd se på sugde. edit: Og nei, det plager ikke meg, men jeg har jo ikke lyst at hu skal kjede seg når hu er her. dere kan spille hvor mange fingre / hender / føtter, bare fantasien setter grenser! Dere kan fortelle hverandre om alle griseriene dere har lyst til å gjøre, men ikke tørr å si til den andre. Lage en liste over de beste filmene, se på pokemon klipp på youtube. Ha Fly Fly II konkurranse på facebook. Det var en god del sære forslag ja. Jeg har en følelse at ingen vil gjennomføres, men takk for tipsene i guess. :--| Endret 15. februar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei jeg kunne vel lagt sjela litt mer i de Men for å være ærlig gjør ikke jeg og damen stort mye mer fornuftig enn dere Synes det å ligge i senga å kose er skamdigg jeg Vi ser ofte på film da Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gå tur, ta bilder av hverandre, lag god mat sammen, spill brettspill eller kort, be noen venner på besøk, ta toget til en ukjent sted, lek gjemsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå