Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Vel, min "psycho" satt i sofaen på en fest jeg tok henne med på (andre gangen vi møttes i dagslys) og sendte SMS'r med mammaen sin om at hu var på fest med den nye kjæresten sin..da gikk noen alarm-lamper i hodet mitt. Pluss for at hun spilte mye Playstation hjemme, men når favorittspillene hennes var HUGO, gikk neste alarm av.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blæ. idag har jeg for første gang hørt at min væremåte er grunn for ikek å ville date meg videre.... har fått ganske mange forskjellige forklaringer men det er tydeligvis en førstegang for alt....

Den svir. Ta det til deg og tenk på det. Kanskje det ligger noe i kritikken, om så tilpass deg, om du kommer til konklusjonen at det er bullshit, vær som du alltid har vært.

Lenke til kommentar
tidligere idag sendte hun meg en sms hvor skrev hun ikke trodde vi passet sammen på grunn av forskjellige væremåter og interesser og at hun ikek følte det var noe å bygge videre på.

Hun sa jo ikke at din væremåte var feil? Bare at den ikke passet sammen med hennes. Og om man merker det så tidlig, er det jo realt å si ifra med én gang. Så slipper man såre mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Det får man si. Håper han er enig med deg da. ;)

Enig med meg? Jeg trenger da ikke forhandle fram en enighet med noen om hva jeg elsker høyest her i livet. Det er ingen konkurranse, der den som kommer på andreplass er taperen.

Helt ærlig kan jeg ikke forstå hvordan du kan synes dette er så innmari snålt. Det går an å ha uendelige mye kjærlighet til flere ting på samme tid, så hvorfor skulle mine følelser for ham være mindre verdt enn dem jeg har for musikken?

Lenke til kommentar
Noen som har gode forslag til hva jeg og dama kan ta oss til når hu er på besøk her? Vi har en "dårlig" vane av å bare bli liggende i senga fra hu kommer til hu drar.

dere kan spille hvor mange fingre / hender / føtter, bare fantasien setter grenser! Dere kan fortelle hverandre om alle griseriene dere har lyst til å gjøre, men ikke tørr å si til den andre. Lage en liste over de beste filmene, se på pokemon klipp på youtube. Ha Fly Fly II konkurranse på facebook.

Nå skal jeg ikke si at jeg gjør brorparten av alt jeg har nevnt her :p

Lenke til kommentar
Call me crazy, men det høres ganske greit ut det. Sleng på en DVD.

Vi ser veldig sjeldent filmene som settes på, så jeg har egentlig gitt det opp. Den ene filmen vi gadd se på sugde.

edit:

Og nei, det plager ikke meg, men jeg har jo ikke lyst at hu skal kjede seg når hu er her.

dere kan spille hvor mange fingre / hender / føtter, bare fantasien setter grenser! Dere kan fortelle hverandre om alle griseriene dere har lyst til å gjøre, men ikke tørr å si til den andre. Lage en liste over de beste filmene, se på pokemon klipp på youtube. Ha Fly Fly II konkurranse på facebook.

Det var en god del sære forslag ja. Jeg har en følelse at ingen vil gjennomføres, men takk for tipsene i guess. :--|

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...