Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig synes han det er greit, ellers hadde de vel ikke vært sammen?

Er det virkelig noe man diskuterer? Jeg tar det litt "gitt" at kjæresten min elsker meg høyest av alt, men jeg spurte ham, og han ble i grunn ganske snurt av spørsmålet. Som han sa "selvsagt, det sier seg jo selv". Men, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar

Nettopp, KongKake.

De fleste kjærestepar har vel en såpass god kommunikasjon at slikt blir prata om. Hun skrev jo tidligere i tråden at han har sagt at han elsker henne, men at hun ikke har svart ennå. Da kan man jo nesten ta det for gitt at de har prata om det, og ikke bare gått flere måneder hvor han sier at han elsker henne og hu har svart med stillhet. Et slikt forhold hadde jo ikke vart. :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
I dag kom han hjem med ei gaveeske fra bodyshop med jordbærlukt. Såpe, skrub, bodybutter osv :D

Det er slike gaver som er de beste! Der du vet at han ikke har følt press på seg til å dra å kjøpe noe, men heller kan se for deg at han har dratt ut for å lete etter noe fint å glede deg med, bare fordi han savner deg!

Jepp.

Han kjøpte noe fra bodyshop her for et par helger siden også. Jeg har fått rundt å luktet jordbær lenge nå :D

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

jeg nevnte ei jeg hadde vært på førstedate med for et par sider siden. på torsdag var vi på date nummer to hvor vi blandt annet stod på skøyet i spikersuppa og spiste på en indisk restaurant etterpå. da vi spiste snakket vi litt om å trefefs i denne uken hvor hun blandt annet skulle komme hjem til meg så skulel jeg lage middag til henne.

tidligere idag sendte hun meg en sms hvor skrev hun ikke trodde vi passet sammen på grunn av forskjellige væremåter og interesser og at hun ikek følte det var noe å bygge videre på.

Lenke til kommentar

Er best å terminere noe veldig tidlig enn å la det gå ukevis der den ene er usikker på hele greia mens den andre tror alt er fryd og gammen. Sånn hadde jeg det med ei besatt dame jeg møtte på en konsert. Hun var helt i hundre og sendte SMS til foreldrene om den flotte nye kjæresten og kunne ikke vente med å dra meg hjem og vise meg frem og alt mulig..ringte 3 ganger om dagen uten å ha noe å snakke om osv..jeg ble mere og mere "skremt bort", så jeg hadde noen kjipe uker frem til jeg bare måtte skjære gjennom og si at det ikke ble noe videre med oss.

Væremåte er jo måten man er på, så hvis dama ikke takler det vil hun at du skal endre deg for å tilpasse hennes væremåte, og da er jo hele forholdet bygd på feil premisser fra starten av, og du ender opp med å være en tøffel som føyer deg etter alt hun vil for å ikke ødelegge noe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er best å terminere noe veldig tidlig enn å la det gå ukevis der den ene er usikker på hele greia mens den andre tror alt er fryd og gammen. Sånn hadde jeg det med ei besatt dame jeg møtte på en konsert. Hun var helt i hundre og sendte SMS til foreldrene om den flotte nye kjæresten og kunne ikke vente med å dra meg hjem og vise meg frem og alt mulig..ringte 3 ganger om dagen uten å ha noe å snakke om osv..jeg ble mere og mere "skremt bort", så jeg hadde noen kjipe uker frem til jeg bare måtte skjære gjennom og si at det ikke ble noe videre med oss.

En slik en hadde jeg også! Elsket meg på date nummer 3 og ville bare sitte i sofakroken og koooooooose og klemme på meg :p Jeg holdt ut i noe slik som 5 dager før jeg fant ut at jeg liker menn som er menn, og han ikke var en av de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...