Bonna86 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, det skjønte jeg da. Jeg mente bare at jeg håper kjæresten hennes synes det er greit at hun setter musikken høyere enn ham. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Selvfølgelig synes han det er greit, ellers hadde de vel ikke vært sammen? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Selvfølgelig synes han det er greit, ellers hadde de vel ikke vært sammen? Er det virkelig noe man diskuterer? Jeg tar det litt "gitt" at kjæresten min elsker meg høyest av alt, men jeg spurte ham, og han ble i grunn ganske snurt av spørsmålet. Som han sa "selvsagt, det sier seg jo selv". Men, folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Nettopp, KongKake. De fleste kjærestepar har vel en såpass god kommunikasjon at slikt blir prata om. Hun skrev jo tidligere i tråden at han har sagt at han elsker henne, men at hun ikke har svart ennå. Da kan man jo nesten ta det for gitt at de har prata om det, og ikke bare gått flere måneder hvor han sier at han elsker henne og hu har svart med stillhet. Et slikt forhold hadde jo ikke vart. Endret 15. februar 2010 av bazukh Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg tar det for gitt at dama elsker meg når hun sier det, men ikke nødvendigvis høyest av alt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 blæ. idag har jeg for første gang hørt at min væremåte er grunn for ikek å ville date meg videre.... har fått ganske mange forskjellige forklaringer men det er tydeligvis en førstegang for alt.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Lyst til å utdype, ilpostino? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er forsåvidt en ærlig sak da. Da hadde det jo ikke funka uansett. Litt kjedeligere om hun hadde kommet med en gjennomsiktig og halvdårlig unnskyldning, syns jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er forsåvidt en ærlig sak da. Da hadde det jo ikke funka uansett. Litt kjedeligere om hun hadde kommet med en gjennomsiktig og halvdårlig unnskyldning, syns jeg."Det er ikke deg, det er meg". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) I dag kom han hjem med ei gaveeske fra bodyshop med jordbærlukt. Såpe, skrub, bodybutter osv Det er slike gaver som er de beste! Der du vet at han ikke har følt press på seg til å dra å kjøpe noe, men heller kan se for deg at han har dratt ut for å lete etter noe fint å glede deg med, bare fordi han savner deg! Jepp. Han kjøpte noe fra bodyshop her for et par helger siden også. Jeg har fått rundt å luktet jordbær lenge nå Endret 15. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 jeg nevnte ei jeg hadde vært på førstedate med for et par sider siden. på torsdag var vi på date nummer to hvor vi blandt annet stod på skøyet i spikersuppa og spiste på en indisk restaurant etterpå. da vi spiste snakket vi litt om å trefefs i denne uken hvor hun blandt annet skulle komme hjem til meg så skulel jeg lage middag til henne. tidligere idag sendte hun meg en sms hvor skrev hun ikke trodde vi passet sammen på grunn av forskjellige væremåter og interesser og at hun ikek følte det var noe å bygge videre på. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Da fant hun bare ikke helt kjemien med deg da. Ærlig sak det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 det er antageligvis der det ligger ja men synes detvar litt merkelig formulering bare.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sånn er livet dessverre. Men bra hun var ærlig da, framfor å dra det lenger og du kanskje hadde blitt skikkelig såra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 eller å ikke svare på henvendelser og lignende.. er ikke så mye bedre det heller.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Er best å terminere noe veldig tidlig enn å la det gå ukevis der den ene er usikker på hele greia mens den andre tror alt er fryd og gammen. Sånn hadde jeg det med ei besatt dame jeg møtte på en konsert. Hun var helt i hundre og sendte SMS til foreldrene om den flotte nye kjæresten og kunne ikke vente med å dra meg hjem og vise meg frem og alt mulig..ringte 3 ganger om dagen uten å ha noe å snakke om osv..jeg ble mere og mere "skremt bort", så jeg hadde noen kjipe uker frem til jeg bare måtte skjære gjennom og si at det ikke ble noe videre med oss. Væremåte er jo måten man er på, så hvis dama ikke takler det vil hun at du skal endre deg for å tilpasse hennes væremåte, og da er jo hele forholdet bygd på feil premisser fra starten av, og du ender opp med å være en tøffel som føyer deg etter alt hun vil for å ikke ødelegge noe. Endret 15. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Væremåte ja. Kanskje valget av ord satte i gang tankemaskinen hos deg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er best å terminere noe veldig tidlig enn å la det gå ukevis der den ene er usikker på hele greia mens den andre tror alt er fryd og gammen. Sånn hadde jeg det med ei besatt dame jeg møtte på en konsert. Hun var helt i hundre og sendte SMS til foreldrene om den flotte nye kjæresten og kunne ikke vente med å dra meg hjem og vise meg frem og alt mulig..ringte 3 ganger om dagen uten å ha noe å snakke om osv..jeg ble mere og mere "skremt bort", så jeg hadde noen kjipe uker frem til jeg bare måtte skjære gjennom og si at det ikke ble noe videre med oss. En slik en hadde jeg også! Elsket meg på date nummer 3 og ville bare sitte i sofakroken og koooooooose og klemme på meg Jeg holdt ut i noe slik som 5 dager før jeg fant ut at jeg liker menn som er menn, og han ikke var en av de Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Snublefot: du skal ikke stikke under en barkrakk at det kan stemme. etter at broren min døde i september har jeg på mange måter følt at jeg har levd i et følelsesmessig vakuum den siste tiden så det har på mange måter vært litt deilig å ha noen i tankene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå