Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg aner ikke hvordan man vet når man elsker noen eller ikke, jeg.

Da er vi to. Jeg har virkelig ikke peiling.

Løsningen er å be med seg kjæresten. Sier kjæresten nei, har du i hvert fall prøvd, og kan gå på konsert med god samvittighet. :wee:

Liker den tankegangen, jeg. Og jeg veit nå ikke om jeg hadde droppa konserten for å bare henge med kjæresten. Hadde det vært noe spesielt, så hadde jeg sett det an.

Jo han sier så, men ble liksom ikke som det skulle:/

Noen ganger så klaffer det vel bare ikke helt. Du får ha bedre lykke neste gang. :)

In other news: Jeg gleder meg til vinterferie. Kjæresten fikk en uforutsett ferieuke samtidig som meg. :wee:

Lenke til kommentar

Fikk Valentines gave av dama i dag, hun bor i dublin (utveksling), ble mildt sagt sjokkert, først så jeg et søtt kort med masse kjærlighetserklæringer :D men så kom vi til pakken, hun hadde kjøpt undertøy til seg selv, det var splitt i BH'en og trusa. Jeg savnet henne ikke noe mindre for å si det slik :p

Lenke til kommentar
Fikk Valentines gave av dama i dag, hun bor i dublin (utveksling), ble mildt sagt sjokkert, først så jeg et søtt kort med masse kjærlighetserklæringer :D men så kom vi til pakken, hun hadde kjøpt undertøy til seg selv, det var splitt i BH'en og trusa. Jeg savnet henne ikke noe mindre for å si det slik :p

Mulig det er jeg som er dum... Hva menes med splitt i BH/truse? : p åpning rett til utstyret?

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som er dum... Hva menes med splitt i BH/truse? : p åpning rett til utstyret?

http://www.rosakanin.no/valentines/apen-string.html som den ;)

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg er så enig med kjæresten om hva Valentine's egentlig betyr for oss. Jeg merker at den eneste grunnen til at jeg har ekstra lyst til å finne på noe søtt med ham i dag, er fordi alle andre gjør det. Bortsett fra det, er det jo bare en masete dag hvor man får dytta sjokolader og roser langt oppi fjeset bare man titter innom en butikk. Sånt gidder jeg ikke.

Dessuten er vi bare megaflinke til å finne på småting hele tiden likevel, så vi trenger da ingen spesiell dag for å vise at vi er glade i hverandre.

Japp, nå er jeg skikkelig bedreviter.

Lenke til kommentar

http://www.rosakanin.no/valentines/apen-string.html som den ;)

Heter fransk åpning.

Idag jeg og min kjære ikke gjort en dritt, eller bare gått en tur. Men valentingreier har vi holdt oss langt unna. Lagde en god middag men syns vi er flinke til å gjøre det ofte.

Lenke til kommentar

Jeg tenker aldri noe særlig over sånne dager, jeg. Synes det er greit å gjøre noe lite, men symbolsk, bare. På farsdagen rydda jeg underetasjen hos pappa, og i dag stakk jeg innom mamma med en blomsterkvast. Begge to hadde glemt hvilken dag det var, for vi pleier aldri å gjøre noen big deal ut av sånt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk gave med kjæresten min i dag :love:

Ingen av oss er superhyper etter å feire denne dagen egentlig.

Det kan være at jeg glimter til litt da, fordi jeg greier ikke å la være :p

Men i år har jeg ikke gjort noe ut av det, særlig ikke når typen var i Oslo for helgen.

I dag kom han hjem med ei gaveeske fra bodyshop med jordbærlukt. Såpe, skrub, bodybutter osv :D

Lenke til kommentar

Kjæresten min overrasket meg på onsdag, han kom en dag tidligere enn han egentlig skulle. Så ufattelig koselig. Jeg ble så glad at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.

I dag så var egentlig den eneste måten vi feira dagen på var å si "Happy valentinesday" til hverandre. Ellers var dagen flott frem til kl 16.15. Da dro han hjem igjen til Trondheim.

Lenke til kommentar
I dag kom han hjem med ei gaveeske fra bodyshop med jordbærlukt. Såpe, skrub, bodybutter osv :D

Det er slike gaver som er de beste! Der du vet at han ikke har følt press på seg til å dra å kjøpe noe, men heller kan se for deg at han har dratt ut for å lete etter noe fint å glede deg med, bare fordi han savner deg!

Jeg kunne sikkert tvunget typen til å kjøpe noe til meg, men det hadde ikke blitt heeelt det samme :p

Lenke til kommentar
Jeg setter ikke kjæresten over musikken. Det er faktisk ingenting jeg setter over musikken. Uten musikken, hadde jeg ikke hatt noen grunn til å leve. Om jeg kunne levd uten en kjæreste? Ja. Betyr det at jeg ikke er sinnsykt glad i kjæresten? Nei. Men ikke på samme måte.

Det får man si. Håper han er enig med deg da. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...