Lemon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 De driver med sexting. Garantert. En kollega av mamma fikk ei tegning av en tredjeklassing. Pjokken hadde tegna henne som ga mannen sin en blowjob. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hehe, tror ikke pjokken tenkte SEX da han tegnet. Han hadde sikkert sett noen gjøre noe greier som ikke var egnet for små øyne Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Han sto faktisk og forklarte hva de dreiv med til læreren. Han var fullstendig klar over hva det innebar! Jeg blei sjokkert, jeg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 I går ble misslykka.. ting gikk bra, men ble ikke sånn som jeg ville. Men men. bedre lykke neste gang? :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ble han ikke fornøyd? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 I går ble misslykka.. ting gikk bra, men ble ikke sånn som jeg ville. var du på date? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hun jenta som liker meg, men jeg ikke liker tok det ikke helt greit, likevel. Hun ringte meg og spurte meg hvem jeg liker, men jeg sa at jeg ikke ville si hvem. Hun gjettet rett person, men jeg sa nei. En kompis av meg hadde hun på webcam og hun gråt med mobilen i hånda. Føler meg helt forferdelig. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er dikt en god idé om man ikke møter den man er glad i, i morgen? Noe annet som kunne vært aktuelt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) TazDog: Uff... Sånt er alltid trist. Trøst deg med at det går over! Endret 13. februar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da var det slutt :'( Sånn kan det gå, får vell prøve å gå videre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er dikt en god idé om man ikke møter den man er glad i, i morgen?Noe annet som kunne vært aktuelt? Dikt er kjempesøtt! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er dikt en god idé om man ikke møter den man er glad i, i morgen?Noe annet som kunne vært aktuelt? Dikt er kjempesøtt! Herlig! Da blir det noe på henne da Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) . Endret 14. februar 2010 av Components Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hooket opp med en bra jente hin leden dag, god stemning og sånn, meen fant ut hun holder på med en av mine bestevenner.. No go, og det suger balle.. Er forresten begge 18 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg har tenkt å sende et brev til en jeg er veldig glad i + roser, tenkte å sende igjennom nettet, prøvde på euroflora, men fikk ikke alt inn på kortet, det var litt for mye, må jeg kutte ned på det? eller er det noen andre steder jeg kan sende hvor jeg kan sende med større kort eller om jeg isåfall kan få plass til det jeg vil skrive? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ble han ikke fornøyd? Jo han sier så, men ble liksom ikke som det skulle:/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 I går ble misslykka.. ting gikk bra, men ble ikke sånn som jeg ville. var du på date? nei. eller hadde "date" med kjæresten min hjemme hos meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 I går ble misslykka.. ting gikk bra, men ble ikke sånn som jeg ville. Men men. bedre lykke neste gang? :/ What? Planen din hørtes jo awesome ut. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 I går ble misslykka.. ting gikk bra, men ble ikke sånn som jeg ville. Men men. bedre lykke neste gang? :/ What? Planen din hørtes jo awesome ut. Jonas er litt syk og ville sove kl 11. Å maten tok en time lenger enn planlagt. Ble liksom ikke no spesiell kveld at all! Men men:/ Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for at det skal bli sånn romantisk kveld. Jeg får det visst ikke til:/ Men prøver! Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 kan noen hjelpe meg med spørsmålet mitt over. om noen vet et sted hvor jeg kan sende vil jeg gjerne vite det med engang, haster! må få sendt dette snarest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå