Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

10,5t biltur er langt unna. Men det går jo tog da, heldigvis. Og drar man fredagskvelden, og drar mer eller mindre rett til skolen fra toget på mandagsmorgenen, kan blir det jo en hel helg ut av det. Det ordner seg. :love:

Så søt og sjarmerende hun er, så vil jeg tro det er verdt det ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greia er, jeg leter ikke. I det hele tatt faktisk, da jeg syntes det er okei å være singel. Men shit, jeg har møtt så mange jeg virkelig har kunne tenke meg å være med det siste året. Så utrolig mange bra mennesker at dere aner bare ikke. Men hey, jeg har vel sikkert langvarig flaks med meg til slutt. Kan vel prise meg heldig for at mange av de ville dele litt med meg, selvom det ikke alltid varte så lenge. Jeg har lært mye av mange av de.

Lenke til kommentar
Shit ass, jeg møter for mye bra mennesker. Men rart nok, funker det ikke i lengden med noen av de.

Kjenner meg igjen der ... selv om jeg sa at jeg ikke har valget mellom søte jenter så tar jeg det tilbake. Hvem er det egentlig jeg liker best? Ikke at noen av de like meg tilbake på same måte men hadde vært så kjekt å vite hvem av dem jeg burde prøve å få til å like meg. For de er så snille og fantastiske alle ammmen.

Lenke til kommentar
Det høres litt kjipt ut. Ihvertfall hvis du "investerer" en del følelser i noe som ikke varer lenge.

L4r5:Det er nok en frdel å vite hvem man skal gå etter ja. Å prøve seg på x stykker samtidig er nok neppe noen god idé. Og det påstås jo at man må prøve seg for å få til noe. Jeg tror ikke på det da. Jeg har alltid sagt at jeg venter til det plutselig detter en søt jente ned i fanget mitt. Og jammen ser det ikke ut til at det funker og. :p

Lenke til kommentar

Hadde sånn medalje utdeling på tirsdagen, og da satt den fineste jenta i hele verden ved siden av meg :D

satt bare å tenkte inni meg: hu er :love: jeg elsker hun, hu er så deilig.. etc:P

så kom ei stygg jente og satt seg imellom oss.

skjer en god ting skjer tre gale/dumme ting :(. karma er noe dritt :p.

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

Ja. :p

14tiss: Åh, gud jeg elsker hun/han dah så mye lizzm azz! Vi skal forlove oss, for vi elsker verandre så schempemye. skjikkeli azz!

dagen etter: H*n elsker meg ikke lenger, åsså rota h*n med h*n andre på den festen, selv om h*n sa h*n elsket meg. *hyle!* Nå skal jeg dø, kan aldri elske noen igjen!! å gud det var DEN ENESTE j noen gang kommer til å elske! H*n var bare perfekt azz! Fy faen som j hater den falske jævelen nå som h*n rota med h*n!! H'N er bare så dum og teit og stygg! Elsker h*n ulykkelig i all evighet! *hyle&gråte*

dag3: Fy faen azz, Petter/Hanne er bare så dritdeilig! jeg r såååå forelska daah!

dag 4: Jeg og Petter/hanne elsker hverandre sjempemye!!

osv., osv.

red: Takk, L4r5. ^^

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...