Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Også sier han "Du jeg stikker bort til en kompis ikveld, du kan jo se på OL" Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blir han ikke glad for det kan han gå videre, altså. I så fall: Mer dessert på deg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blir han ikke glad for det kan han gå videre, altså. I så fall: Mer dessert på deg. haha ja. Hvis ikke han blir fornøyd blir jeg drit irritert og gir opp å gjøre noe romantisk ever igjen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg forberedt super romantisk kveld for meg og kjæresten^^ Biff middag, klissefilm og dessert formet som hjerter! + en liten gave! Føler meg flink! Så nå gjenstår bare å se om han blir no glad da... Høres koselig ut. Burde få Jonas i farta. Jeg skal skjenke dama i dag jeg. Det blir utvilsomt veldig morro. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg forberedt super romantisk kveld for meg og kjæresten^^ Biff middag, klissefilm og dessert formet som hjerter! + en liten gave! Føler meg flink! Så nå gjenstår bare å se om han blir no glad da... Høres koselig ut. Burde få Jonas i farta. Jeg skal skjenke dama i dag jeg. Det blir utvilsomt veldig morro. Ja håper da virkelig han blir glad! hvis ikke må jeg lime ballene hans fast i magen hans:P Haha ja det blir sikkert bra. Du får kose deg^^ Å ikke sjenk for mye da.. kjipt å måtte dra å få henne pumpa fordi du ville ha henne full:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da broren min hadde med seg sin kinesiske lille kjæreste hjem til Norge for første gang jula for et år siden, endte han opp med å måtte bære henne på legevakta fordi hun hadde smakt på litt for mye norsk drikke. Er ikke det romantisk, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kjæresten min kommer om to-tre timer. Og eneste jeg har planlagt er en episode av Criminal minds. Muligens litt Gears of War. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) TheMartine:Nothing says ''I love you'' like puke on shirt. Endret 12. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja håper da virkelig han blir glad! hvis ikke må jeg lime ballene hans fast i magen hans:P Gjør det, gjør det, gjennomfør det! =D Å ikke sjenk for mye da.. kjipt å måtte dra å få henne pumpa fordi du ville ha henne full:P Skjer ikke, jeg vil da ikke ha henne drita. Where's the fun in that? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja håper da virkelig han blir glad! hvis ikke må jeg lime ballene hans fast i magen hans:P Gjør det, gjør det, gjennomfør det! =D Å ikke sjenk for mye da.. kjipt å måtte dra å få henne pumpa fordi du ville ha henne full:P Skjer ikke, jeg vil da ikke ha henne drita. Where's the fun in that? Ja hvis han ikke blir glad kan du poke han på ballene som da er på magen nestegang du ser han:P Nei det er bra:P Vet jo aldri. KAN få mye moro ut av fulle mennesker... hihi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da broren min hadde med seg sin kinesiske lille kjæreste hjem til Norge for første gang jula for et år siden, endte han opp med å måtte bære henne på legevakta fordi hun hadde smakt på litt for mye norsk drikke. Er ikke det romantisk, vet ikke jeg. Minner meg om vennine, første fest hos henne med den nye typen.Han ble syk og spøy over huset, og vips kom foreldrene akkurat hjem mens han kom ut av doen med blodsprengte øyner og skulle hilse på foreldrene til veninna mi. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja hvis han ikke blir glad kan du poke han på ballene som da er på magen nestegang du ser han:P Hva har jonas fortalt som får deg til å tro at jeg ville ønske å ta på raggsekken hans? Visse ting må holdes hemmelig KAN få mye moro ut av fulle mennesker... hihi Joda, men jeg pleier på en måte ikke å gjøre folk jeg er sammen med drita for så å le av de etterpå. Kall meg gjerne litt treg, men jeg ville tro det er en relationship ender. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jaja da gir vi oss med dette Jonas-snakket og tar resten på MSN siden dere kjenner hverandre så godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kjæresten min kommer om to-tre timer. Og eneste jeg har planlagt er en episode av Criminal minds. Muligens litt Gears of War. Det er for få jenter som deg. 99% av dem jeg møter bare ler om jeg i det hele tatt nevner noe som kan forbindes med dataspill/konsollspill og TV-serier (som ikke er One Three Hill osv selvsagt). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jaja da gir vi oss med dette Jonas-snakket og tar resten på MSN siden dere kjenner hverandre så godt. Whoa old man, stop the whining. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er for få jenter som deg. 99% av dem jeg møter bare ler om jeg i det hele tatt nevner noe som kan forbindes med dataspill/konsollspill og TV-serier (som ikke er One Three Hill osv selvsagt). Kanskje? Det er en grunn til at 80% av vennene mine er gutter. Og ca. femten av de resterende tjue prosentene er lesber. Men det finnes jenter som bryr seg om annet enn sminke, solarium og One Three Hill der ute. Du trenger ikke gi opp ennå. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva har jonas fortalt som får deg til å tro at jeg ville ønske å ta på raggsekken hans? Visse ting må holdes hemmelig Joda, men jeg pleier på en måte ikke å gjøre folk jeg er sammen med drita for så å le av de etterpå. Kall meg gjerne litt treg, men jeg ville tro det er en relationship ender. Vell... jeg bare tippet, men nå må jeg visst spørre han ut om hva dere faktisk gjør etterpå Ja mulig det kanskje:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jaja da gir vi oss med dette Jonas-snakket og tar resten på MSN siden dere kjenner hverandre så godt. De kjenner bare begge Jonas godt, begge to. Litt for godt for Eivind sin del, kanskje. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er for få jenter som deg. 99% av dem jeg møter bare ler om jeg i det hele tatt nevner noe som kan forbindes med dataspill/konsollspill og TV-serier (som ikke er One Three Hill osv selvsagt). Hvis det er slik 99% av jentene du møter er, vil jeg driste meg til å påstå at du henger i litt feil miljø. Det betyr ikke at du skal begynne å henge på LAN hver helg, men prøv å bryt ut av dine vante kretser, så skal du se du kanskje finner noen litt mer interessante jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå