Gjest Guest_undrende_* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når de har slått opp. Ikke før. Ikke det svaret jeg håpet på men tenkte at det ville være best. Grunnet misnøyen med nåværende forhold er det jo en risiko for at en annen gutt plukker henne opp. Noe som ville vært synd om den personen kunne vært meg. Det er altså ikke noen god løsning på en slik situasjon? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nei. Si at hvis forholdet hennes skranter får hun dumpe fyren før hun holder på med deg. Hun kommer neppe til å respektere deg noe mer enn den forrige fyren, just saying. Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er det en gyllen regel for når det er ok å be ut en jente som har gutt? Forholdet mellom jenta og gutten er ikke så bra og hun sender masse flørtende signaler. Du synes hun er verdt å gå for? Ja. Uten tvil. Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nei. Si at hvis forholdet hennes skranter får hun dumpe fyren før hun holder på med deg. Hun kommer neppe til å respektere deg noe mer enn den forrige fyren, just saying. Jeg mener altså ikke at hun skal være utro med meg. Utroskap er jeg sterkt imot og vil ikke være involvert i slikt. Det jeg ønsker er at hun skal vite hva jeg føler og for meg å finne ut hva hun virkelig føler. Er det noen annen måte å finne ut slikt på foruten å be ut jenta? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Se om hun er villig til å dumpe den nåværende typen for deg. Du ber ikke ut en jente som har kjæreste med romantiske intensjoner, det er mangel på folkeskikk. Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Se om hun er villig til å dumpe den nåværende typen for deg. Du ber ikke ut en jente som har kjæreste med romantiske intensjoner, det er mangel på folkeskikk. Da følger jeg det du skriver og legger planen på is. Men kan jeg spørre hvordan jeg kan finne ut nettop det? Altså hvordan gå frem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nja, jeg er litt uenig med eplefe. Hvis du ikke viser dine intensjoner, vet hun jo ikke at du er et alternativ. Be henne med ut, vis henne oppmerksomhwt, men ikke gå all-the way (eller helst ikke kyss henne heller for den del). Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er der jeg blir revet mellom to sider. For som du skriver må jeg jo vise hva jeg ønsker, på en eller annen måte. Det er derfor å be henne ut var det jeg tenkte ville være det beste. Om det blir slik at vi får den type kontakt du nevner er det selvsagt uaktuellt uten at hun har gjort det slutt med gutten hun nå er med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Å gå på kino med henne og blabla og snakke om ting er en ting, å be henne ut indikerer for min del romantiske intensjoner, ofte et kyss eller mer som er poenget med å be noen ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Å gå på kino med henne og blabla og snakke om ting er en ting, å be henne ut indikerer for min del romantiske intensjoner, ofte et kyss eller mer som er poenget med å be noen ut. Altså ligger det mer i hvordan jeg legger det frem og hva jeg foreslår vi skal gjøre? Hvis jeg skal gjøre det er det klart jeg foreslår kino fremfor romantisk middag på restaurant. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan det ha noe med at du har besøk? Mja, hadde ikke akkurat nå. Jeg har vært borte i går/natt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet om god hjelp for hjerter som har falt for venninner der hun ser på gutten kun som bestis og er på datern med andre? Valgte å ikke si noe over skriftlig fordi sånne ting bør tas face to face og tilbakefallet etter bruddet gikk fortere enn ventet (han slo opp med henne og hun sa selv hun trengte god stund til seg selv). Frykter konsekvensene av å gjøre noe galt nå.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå er jeg overlykkelig fordi min kjæreste som egentlig skulle sove hos en kompis i natt har bestemt seg for å heller komme å sove hos meg! JIPPI! SUger litt at jeg må opp kl 11:30 å dra fra han noen timer, men alikevell! YEI! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 da har man vært på førstedate. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Og er hjemme allerede? Uffda. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kjæresten dro hjem for noen timer siden, er så kjedelig og stille her uten han;/ Men hadde en helt fantastisk helg, så. Og hvordan gikk det, ilpostino?=D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Oh joy, 8 dager på stranda i Sharm El Sheik med kjæresten i påskeferien. Diggggggggggggggg! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Og er hjemme allerede? Uffda. møttes klokken 13 og kom hjem for en times tid siden Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Såpass, hva gjorde dere ila den tiden da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 vi møttes på en t-bane stasjon i Oslo og tok buss derfra til Grefsenkollen hvor en har den beste utsikten over byen. etter å ha vært der en stund (snakket, spist, sett på utsikten osv) gikk vi en turvei/akebakke ned til Storo. der tok jeg det litt på følingen om det var på tide å avslutte eller få henne med på noe mer. det endre med at vi dro ned til byen og spiste på Egons Karl Johan. etter det gik vi til Jernbanetorget hvor vi tok samme buss hjem til oss selv. hun bor ikke så langt unna meg så hun gikk av først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå