Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Denne helgen blir første helgen uten kjæresten min på ganske lenge. :/ Glad jeg skal til Stavanger og hilse på forumbaby, så slipper jeg i hvert fall å bare sitte hjemme og sture. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, det kan bli rart, husker det selv da jeg studerte i utlandet og kjæresten satt igjen i Norge. Anyway, gleder meg selv, snart blir også jeg "tante". Lenke til kommentar
Jooker Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen gode tips til valentine-påfunn som ikke koster mye penger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen gode tips til valentine-påfunn som ikke koster mye penger? Jeg har nevnt det ved flere tidligere anledninger, men skader ikke å gjøre det igjen.Forrige jul (altså jula 08) så gav jeg en ganske billig julegave til dama. Jeg skrev ut bilde av et hjerte (ikke ekte hjerte ) på 100 små lapper. På hver av dem skrev jeg en ting som jeg liker ved dama eller liker å gjøre med henne. La lappene i en konvolutt og - voila - instant win. Koster deg bare litt printerblekk. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 God ide! Min kjære gjorde noe av det samme, men han la lappene rundt omkring i hele huset. Feks under parfymen min, ved mobilen min, inne i klesskapet mitt - overalt igrunn. Antakeligvis noe av det mest romantiske noen har gjort for meg Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er 12, og har aldri hatt en kjæreste og aldri spurt noen om å bli sammen/blitt spurt. Men idag spurte en jente over MSN (kjenner henner IRL), om jeg ville bli sammen med henne. Men nå har det seg at jeg liker en annen. Saken der er at jeg ikke klarer å si nei til henne. FML. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Høres mer ut som MLIA og ikke FML om jeg skal være helt ærlig Ser nå at det kanskje kan misforstås: Jeg mener ikke at jeg blir spurt hele tiden om å jeg vil være sammen med folk på MSN, men at det er langt ifra noen grunn til å dra en FML fordi noen spør deg på MSN og du liker noen andre. Bare si nei. MLIA Endret 4. februar 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er jo liksom akkurat det, jeg har ikke hjerte til å gjør det. Kjenner henne IRL som sagt. FML var kanskje litt å overdrive. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er så fnisete, kriblete og rar i dag, at det er på grensa til flaut. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kan det ha noe med at du har besøk? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er jo liksom akkurat det, jeg har ikke hjerte til å gjør det. Kjenner henne IRL som sagt.FML var kanskje litt å overdrive. Dere får være sammen i noen dager da vet du, så kan du slå opp om du tror det er enklere Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg trodde ikke det gikk an å finne en gutt som er så sinnsykt klar for å slå seg ned sammen som det kjæresten min er. Jeg er sikker på at han snart tilbyr meg penger for å flytte inn med ham. Søte, rare guttebassen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kan være jeg husker feil, men det er da ikke så lenge siden du bestemt deg for å ta sjansen på det forholdet? Jaja, så lenge du synes det er søtt og ikke desperat så. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nei, det er ikke veldig lenge siden, NgZ. I høst en gang, var det vel. Og dermed synes jeg det er sinnsykt tidlig å være så klar for å flytte sammen. Men det er sikkert fordi det i så fall er jeg som må forlate alt og flytte til ham, og det er jeg ikke spesielt klar for. Desperat synes jeg ikke det er. Jeg tar det som en stor tillitserklæring, og han viser jo virkelig at han er glad i meg og vil ha meg i lang tid framover. Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er det en gyllen regel for når det er ok å be ut en jente som har gutt? Forholdet mellom jenta og gutten er ikke så bra og hun sender masse flørtende signaler. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når de har slått opp. Ikke før. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fort i svingene med samboerskap kan gå fint det også. Når vi flyttet sammen var det vel ganske nøyaktig ett år siden jeg først hørte om ham, og ett halvt år siden den første ordentlige samtalen vår, 4 mnd etter at vi møttes IRL og 2 mnd etter at vi fant ut av vi egentlig kunne defineres som ett par. Nå bor vi sammen, er forlovet og har uten tvil verdens skjønneste kjærlighetsbarn. ^^ Lenke til kommentar
ACD Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er det en gyllen regel for når det er ok å be ut en jente som har gutt? Forholdet mellom jenta og gutten er ikke så bra og hun sender masse flørtende signaler. Du synes hun er verdt å gå for? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det der er jo en sånn historie som hører hjemme på TV da, Nie. Så smooth sailing at det nesten er utrolig :b Altså, jeg kunne nok flytte sammen med ham hvis det ikke betød at jeg måtte gi opp to jobber, og flytte to timer unna hele familien og hele nettverket mitt. Det er jeg bare ikke klar for, og jeg vet faktisk ikke om jeg noengang kommer til å bli det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå