Mord-Sith Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vært sammen med kjæresten i 1 måned nå, men det føles så utrolig mye lengre. Jeg tror jeg lever på en sky for tiden. Han kommer til meg på torsdag igjen, og da har vi ikke møttes på 10 dager. Virker som en evighet siden, jo. Men det er ikke så lenge, så skal absolutt ikke klage. Sånn bare for å komme med et innlegg som ikke henger sammen med noe av det som ble diskutert over. Gettin' some love back into the lovethread. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vært sammen med kjæresten i 1 måned nå, men det føles så utrolig mye lengre.Jeg tror jeg lever på en sky for tiden. Han kommer til meg på torsdag igjen, og da har vi ikke møttes på 10 dager. Virker som en evighet siden, jo. Men det er ikke så lenge, så skal absolutt ikke klage. Samme her. Jeg møtt damen jeg holder på med for 1mnd siden, og hun var her fra torsdag til i dag.Har ikke sett henne på 20 dager. Kom akkurat tilbake fra flyplassen, og spiser resten av enchiladas vi laget i går. Jeg er litt lei meg. Det er helt utrolig hvor nær ,man kan komme en person, bare på noen få dager.Jeg håper bare at hun har de samme føleser for meg som jeg har for henne. Vinterferien kan ikke komme tidlig nok. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vinterferien kan ikke komme tidlig nok. Joda, men det er litt kjipt når man ikke har vinterferie samtidig. På en annen side, det gjør at jeg får besøk igjen allerede i morra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vinterferien kan ikke komme tidlig nok. Har min "vinterferie" fra fredagen jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Min vinterferie er ikke før i uke 8. (; Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Min vinterferie er fra 1-5. mars, ikke at det hjelper mye siden jeg jobber. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har ferie frem til februar 2011 :!: Men bare fordi jeg er så uansvarlig at jeg blir gravid ung - som jeg fikk høre i dag :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har ryddet litt i tråden (igjen) og utestengt en bruker for en kortere tidsperiode. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. Videre brudd på dette kan føre til flere reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg gleder meg sånn til å få besøk i dag at jeg går helt rundt meg selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jaaaa. Og han skal ikke langt bort igjen før på søndag. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Koselig da, håper dere får det trivelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er jeg ganske så sikker på at vi gjør. (: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg vil også ha besøk i dag! (men det skjer jo ikke...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da har forholdet mitt vart en måned så langt. Artig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Joda, takk. Nå er en måned så godt som ingenting riktignok. Men det er en start. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) det er iallefall en begynnelse. synes de første par månedene i et forhold er ganske spennende. Endret 3. februar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Joda, men nå er det veldig lite som endra seg fra før vi ble sammen og etter. Så ingen stor forskjell. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vi har vært sammen i 1 år nå Rart å tenke tilbake på den første tiden vi var sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå