TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Håper du, ms Perfect, går på en skikkelig smell =) Og jeg håper du får sove om nettene =) Lenke til kommentar
Gjest -guest- Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det blir ikke noe problem, honey Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Håper du, ms Perfect, går på en skikkelig smell =) Ikke lett å stå for egne handlinger nei. Glad jeg ikke er dama di. Lenke til kommentar
Gjest -guest- Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Glad du ikke er damen min heller =) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Wow, sarkasmen ligger så tjukt i lufta her at jeg nesten ikke får puste. Nok av det. Poenget er, gjest, at utroskap er dritt, og om du er utro er du også dritt. Beklager å måtte si det, men sånn er det. Jeg håper du og din nåværende partner kan løse dette på en ryddig og minst mulig smertefull måte, sånn at du slipper å snike rundt bak ryggen hennes i framtiden. Lykke til (helt sant). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Såså, ikke mat trollet. Om han ikke er et troll, er han en idiot, og de fortjener å sulte i hjel i Darwinismens navn de også. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 LOL. For en fjott.. Være utro mot dama si, og så bli grinete på de som poengerer det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) LOL. For en fjott.. Være utro mot dama si, og så bli grinete på de som poengerer det. Hallo!? Man skal da ikke se sine egne feil!! Forresten artig å se andre si fjott. Ikke mange som sier det. Endret 31. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det blir ikke noe problem, honey Det burde vært det. Jævla nisse. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det virker som alle syns han er en fjott når han har vært utro, og den er grei. Det er direkte fjottete gjort (elsker det ordet, fjott). Men hvordan hadde dere reagert om dere tok deres utkårede i utroskap, eller h*n kom hjem og tilsto? (Rent teoretisk, så dropp de der "h*n ville aldri gjort det"-greiene.) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det virker som alle syns han er en fjott når han har vært utro, og den er grei. Det er direkte fjottete gjort (elsker det ordet, fjott). Men hvordan hadde dere reagert om dere tok deres utkårede i utroskap, eller h*n kom hjem og tilsto? (Rent teoretisk, så dropp de der "h*n ville aldri gjort det"-greiene.) Ville blitt dritsur og skuffet over at hun kunne finne på å gjøre noe sånt. Men hadde blitt enda sintere om jeg fant ut senere at hun har holdt det skjult.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva? Min kjæreste ville aldri vært utro! Knis. Nei, vet du hva, da hadde vi nok måtte satt oss ned og snakket veldig inngående om hva som hadde skjedd og hvorfor. Jeg hadde hatt veldig behov for å forstå hva som gjorde at han kunne gå til det skritt å være utro mot meg, og for å være helt ærlig ser jeg ikke noen store muligheter for at det forholdet noengang kunne reddes etter noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Forstår ikke at det er så vanskelig å skjønne at det er dårligere å rote med noen andre mens man er sammen med noen (ja, selv om det var "dødt"), isteden for å bare avslutte det på en grei måte og så begynne på med den andre etterpå. Å skylde på at det så og si er over blir for dumt, da kan man likegodt avslutte det før man begynner å rote rundt isteden for å holde partneren for narr. Endret 31. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Slå opp, kaste henne ut, og drikke meg full. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ei dame på jobb har fått 3 unger på 3 år. Hun er busy kan man si. Syns hun har vært konstant gravid så lenge jeg har sett henne. Ei jeg kjenner fikk 3 barn på 1 år. Fødte i tvillinger i april ene året og så kom den tredje barnet, april året etter. Bra jobba.. hehe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (elsker det ordet, fjott). Hahaha. Bra flere gjør det. Trodde jeg var alene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det virker som alle syns han er en fjott når han har vært utro, og den er grei. Det er direkte fjottete gjort (elsker det ordet, fjott). Men hvordan hadde dere reagert om dere tok deres utkårede i utroskap, eller h*n kom hjem og tilsto? (Rent teoretisk, så dropp de der "h*n ville aldri gjort det"-greiene.) For å quote Grim Reaper: I'd never thought I'd find a woman like her,Who could satisfy my needs, She got just about everything, Satisfaction guaranteed. Then one day I hear from my friends You've been cheatin' behind my back All the times you said your gonna make it Just to keep me off the track Then one day she finally broke the news She decided to tell me straight Could I take her back, could I forgive But I told her it's too late Jeg ville nok sagt det på en mye styggere måte og dumpa kjærringa så hardt at kong olav merka det. Utroskap er den ene tingen jeg absolutt ikke finner meg. Jeg synes heller ikke det finnes flere grader av utroskap. Er du utro så er du utro, samme om det er kyss, klining eller puling. Off to the salt mines bitch. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville nok sagt det på en mye styggere måte og dumpa kjærringa så hardt at kong olav merka det. Utroskap er den ene tingen jeg absolutt ikke finner meg. Jeg synes heller ikke det finnes flere grader av utroskap. Er du utro så er du utro, samme om det er kyss, klining eller puling. Off to the salt mines bitch.Syns du helt alvorlig at det ikke er forskjell på å kline med en tilfeldig på byen, uten å huske hvordan h*n så ut, og aller minst navnet på personen, og å gå bak ryggen på noen i måneder, med kjærlighetserklæringer og alt? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det virker som alle syns han er en fjott når han har vært utro, og den er grei. Det er direkte fjottete gjort (elsker det ordet, fjott). Men hvordan hadde dere reagert om dere tok deres utkårede i utroskap, eller h*n kom hjem og tilsto? (Rent teoretisk, så dropp de der "h*n ville aldri gjort det"-greiene.) Jeg har selv vært i den situasjonen, bare at JEG var den som var utro Var ute på byen ei helg og hadde ingen planer om å finne meg noe ny mann. Var i et forhold som hang i en tynn tråd fra før av, og det gjorde gresset grønnere på den andre siden når jeg fant tonen med en kjekk herremann. Jeg gjorde det selvfølgelig slutt med fjotten jeg var sammen med rimelig kjapt. Jeg er glad for avgjørelsen min og angrer ikke på noe. Jeg kunne sikkert ha holdt bukse på litt lengre, men det er "sånt som skjer". Dessverre for den parten som blir såret.. Nå som jeg er mer "voksen", vet jeg at jeg aldri kommer til å gjøre noe så teit igjen. Rett og slett fordi jeg har funnet mannen i mitt liv Utroskap er ikke nødvendigvis utilgivelig, men veldig vanskelig å tilgi.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Syns du helt alvorlig at det ikke er forskjell på å kline med en tilfeldig på byen, uten å huske hvordan h*n så ut, og aller minst navnet på personen, og å gå bak ryggen på noen i måneder, med kjærlighetserklæringer og alt? Jeg snakket om selve handlingene. Jeg ville dumpet henne uansett om det var et kyss, 10 kyss eller puling. Det er like ille i min bok, jeg skiller ikke en dolking i ryggen fra en annen. Men å innlede et forhold med en annen blir jo far out og på et helt annet nivå og selvfølgelig verre. Men det har med følelser å gjøre ikke handlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå