Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med enkel hoderegning sier det seg selv at det ikke er fysisk mulig å få 3 barn på så kort tid , med mindre jeg får tvillinger neste gang :D

Jeg har aldri vært særlig egoistisk av meg, så barn kan jeg godt ha 3 i tallet av. Men det kan bli mer aktuellt med 2 tette og en pitteliten attpåklatt :)

Og å klippe strengen er jævlig smart. Det er ikke utenkelig at noe kan skje som gjør at man får lyst på et barn mer enn man i utgangspunktet hadde tenkt seg. Det kan være samlivsbrudd og at man finner kjærligheten på ny, eller at partner dør og man finner kjærligheten på ny.

Endret av Sookie
Lenke til kommentar
Det sier du nå! :p

Har du først fått et barn eller to, og blir gravid med enda en, så skal jeg love deg at det blir vanskelig med abort! Og de fleste vil heller ikke "klippe strengen" før de er godt voksne. Og vips så sitter du der med tre :p

Yeah right. :p Tror nok jeg selv vet best hva jeg vil mest gitt. Enkelte vil bare ikke ha mange barn. Og vil ikke han sterilisere seg, så gjør nok jeg det. Mange barn er uaktuelt. Enkelt og greit. ;)

Og å klippe strengen er jævlig smart. Det er ikke utenkelig at noe kan skje som gjør at man får lyst på et barn mer enn man i utgangspunktet hadde tenkt seg. Det kan være samlivsbrudd og at man finner kjærligheten på ny, eller at partner dør og man finner kjærligheten på ny.

Ja, det er jævlig smart for dem som ønsker det selv. Ikke alle er som deg vettu. ;)

Lenke til kommentar

Har du først fått ett barn, så vil en som regel ha to! Det er jeg sikker på er dokumentert :p

Med mindre noe har gått galt rundt graviditeten/fødselen som har gjort personen redd.

Og du som er alenebarn, må vel synes det er flott med to kids?

Mange alenebarn har i større alder sagt at de skulle ønske de hadde en bror eller søster.

Å klippe strengen er vel ganske unormalt før man er..enhm.. ca 35 og har mange barn?

Mye forandrer seg med tiden. For to år siden skulle jeg ikke ha barn før om maange herrens år, kanskje aldri. Men nå vet jeg at det kommer til å bli en tobeint baby i hus ;)

Litt sånn tenker jeg:

Du blir forelsket og du får samboer. Kanskje det også er en forlovelse eller giftemål.

Når alt det er unnagjort og har vært sammen en stund, så føles det litt "tomt".

Da er det på tide å ta ett nytt steg, nemlig barn.

I mange tilfeller styrker et barn forholdet, og du opplevder en kjærlighet til mannen som aldri før. Det er en ære å bære fram din kjærestes barn!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
På kvinneguiden ble det sagt at det ikke var miljøvennlig å få to barn, så derfor burde man holde seg til en :!:

Men hvis alle fikk bare 1 barn hadde det vært svært få til å ta vare på oss når vi ble gamle

Hvordan i faen kunne de liksom dokumentere at det ikke var/er miljøvennlig? :lol:
Lenke til kommentar

Jeg har aldri ønsket meg søsken, og ikke kjæresten min heller. Det er litt morsomt i grunn, får ofte høre det "men stakkars, savner du ingenting da?" Vel, hvordan kan jeg savne noe jeg ikke vet hvordan er? Bestevennen min som er to år yngre enn meg har fungert som en slags bror fram til jeg var 15 år og er vel det nærmeste jeg har kommet et søskenforhold. Jeg har dog ikke savnet et søsken sånn sett, for jeg vet ikke om noe annet.

Det er rett og slett hva man gjør det til selv. Er foreldrene flinke til å følge opp, få en sosialisert inn i aktiviteter, barnehage osv så burde enebarn ha det like bra som alle andre. Selv var jeg et "stille" barn og likte stillheten og være for meg selv, samtidig som jeg var aktiv og var med på det meste. Kjæresten er motsatt sånn sett, han deltok lite på aktiviteter, han bare er ikke den typen, og har heller ikke savnet søsken.

Og nå skrev ikke jeg at jeg skulle klippe strengen før jeg er 35 år da og ihvertfall ikke før jeg får barn. Jeg vil ha barn, kanskje vi får to, men ikke tre-fire-fem stykker. Uansett vil det nok ikke skje at vi får barn før jeg er rundt 27-28 år, så jeg må nok vente. ;)

Og jeg skrev heller ikke at vi alle skal få enebarn, men det er jo nok av de som får både to og tre barn, så om jeg får ett barn, så vil det spille ingen trille for befolkningsveksten tror jeg. Å bare få ett barn er fremdeles ikke helt stuereint i Norge. For tenk, barna MÅ jo ha søsken! :!:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men er dette den store kjærlighetstråden, eller den store alt-mulig-skravle-i-vei-tråden som er ÅPEN for kjærlighetsinnslag sånn inneimellom? Samme hvor mye dere koser dere, ble ihvertfall jeg litt småprovosert når innlegget mitt forsvant i løpet av 15min blant pjattet deres.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men er dette den store kjærlighetstråden, eller den store alt-mulig-skravle-i-vei-tråden som er ÅPEN for kjærlighetsinnslag sånn inneimellom? Samme hvor mye dere koser dere, ble ihvertfall jeg litt småprovosert når innlegget mitt forsvant i løpet av 15min blant pjattet deres.

Det får du tåle. Barn er gjerne et resultat ofte av to som er glade i hverandre og vil si det absolutt hører kjærlighetstråden til. ;)

Lenke til kommentar
Samme hvor mye dere koser dere, ble ihvertfall jeg litt småprovosert når innlegget mitt forsvant i løpet av 15min blant pjattet deres.
Beklager at jeg ikke kommenterte innlegget ditt. Men det er faktisk ikke så spesielt. Faktisk så kommenterer jeg bare et fåtall av postene her og på forumet generelt.
Lenke til kommentar
Og kan godt hende er det noen som er "madly in love" med deg akkurat nå

Ohhh, I wish :[

Han:

Piller seg i øret

Biter negler

Er lav

Har kviser

Er tynn

Er bleik

Har store, tykke blodårer

Eier ikke selvironi

Er bedrevitende

Virker sur og slapp

:love: :love: :love:

Har bare 1/3 av kriteriene på listen! Men det er ingen som er forelsket i meg, nei! :( *teite, heldige, duste, alle andre, grrr..*

Er det rart i da? Med den innstillinga du har så er det ikke rart kvinnfolk ikke vil ha deg! Skaff deg selvtillit, sjekk opp damer og ha det gøy!

Fornøyd?

Lenke til kommentar

Når det gjelder barn og komplikasjoner, Turtlis: En av de jeg snakker om fikk blodpropp i graviditeten og holdt på å dø, barnet og. Hun og typen bestemte seg for å prøve på nummer to rundt jul, og hun er gravid nå, med blodfortynnende medisiner. Så komplikasjoner holder ikke folk nødvendigvis unna. :p

Dark Fire: Du tror du får mer oppmerksomhet av å whine om at vi ikke la merke til whiningen din? Ok. Det er selvsagt kjipt at ingen er forelsket i deg, men du skrev ikke at du hadde noen utkårede selv. Og som du sa. Det er den store kjærlighetstråden. Ikke den store "jeg er singel og ingen jenter vil ha meg, men jeg er ikke forelsket heller"-tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...