Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Hemmelig_*

Jeg vil først si at dette ikke er et spørsmål. Det er to grunner til at jeg skriver dette. Den ene er at jeg er vilt forelsket i denne mannen. Det er en hemmelig forelskelse. En jeg ikke deler med mine venner, men likevel gjerne vil dele. Så jeg deler den med dere. Den andre grunnen er at det virker som om det er mange usikkre gutter (og jenter) her inne. Jeg vil si at man trenger ikke være perfekt for å være perfekt.

Så jeg vil fortelle om alle de DÅRLIGE tingene ved mannen jeg elsker. De betyr ingenting, faktisk opplever jeg dem som tiltrekkende og vakkre. Han er ikke "drømmemannen" som jeg har fantasert om, men slår han ned i støvlene :) Noen ganger bare faller man for en type, det er ikke noe man kan bestemme. Og kan godt hende er det noen som er "madly in love" med deg akkurat nå

Han:

Piller seg i øret

Biter negler

Er lav

Har kviser

Er tynn

Er bleik

Har store, tykke blodårer

Eier ikke selvironi

Er bedrevitende

Virker sur og slapp

:love: :love: :love:

Lenke til kommentar

Jeg vil først si at dette ikke er et spørsmål. Det er to grunner til at jeg skriver dette. Den ene er at jeg er vilt forelsket i denne mannen. Det er en hemmelig forelskelse. En jeg ikke deler med mine venner, men likevel gjerne vil dele. Så jeg deler den med dere. Den andre grunnen er at det virker som om det er mange usikkre gutter (og jenter) her inne. Jeg vil si at man trenger ikke være perfekt for å være perfekt.

Så jeg vil fortelle om alle de DÅRLIGE tingene ved mannen jeg elsker. De betyr ingenting, faktisk opplever jeg dem som tiltrekkende og vakkre. Han er ikke "drømmemannen" som jeg har fantasert om, men slår han ned i støvlene :) Noen ganger bare faller man for en type, det er ikke noe man kan bestemme. Og kan godt hende er det noen som er "madly in love" med deg akkurat nå

Han:

Piller seg i øret

Biter negler

Er lav

Har kviser

Er tynn

Er bleik

Har store, tykke blodårer

Eier ikke selvironi

Er bedrevitende

Virker sur og slapp

:love: :love: :love:

Veit ikke helt om dette er et innlegg man komenterer?

Men uansett: KULT!

Dette er ikke noen blogg.

Prøv kjærlighetstråden eller no.

Har nettopp flettet disse innleggene inn hit, så vet dere det :)

Tilbakemeldinger tas som vanlig på PM.

Lenke til kommentar
De store tingene til bryllupet er i boks nå. Ah, deilig! :D

:D

Når er den store dagen? Du har muligens skrevet det før men...

6. august 2011. Ergo 1 1/2 år til, men det visst et must å begynne tidlig, for mye er allerede booket for 2011 ift fotografer osv. Lokalet vår var visst allerede nesten fullbooket for hele sommeren, så glad jeg var ute i god tid og fikk den datoen vi ville ha. I allefall, fotograf, trompetist, dj, lokaler (med catering), kjolen, forhåpentligvis frisør (det går snart i boks) og den som skal vie oss er nå booket, og jeg kan lene meg tilbake og kose meg med smådetaljene.

Lenke til kommentar

Huffameg, glad vi har bestemt oss for å holde vårt bryllup lite. Vi skal ha det kos, en tur innom byfogden og ett noe penere spisested med de nærmeste, etterfulgt av en liten fest, og barnevakt. Til Eplefes store skuffelse. Får heller slå litt på stortromma med bryllupsreise. :p

Lenke til kommentar

Yvonne: Hardt arbeid å bli gift, skjønner jeg. ;) Blir nok en drømmedag!!

Huffameg, glad vi har bestemt oss for å holde vårt bryllup lite. Vi skal ha det kos, en tur innom byfogden og ett noe penere spisested med de nærmeste, etterfulgt av en liten fest, og barnevakt. Til Eplefes store skuffelse. Får heller slå litt på stortromma med bryllupsreise. :p

Flere gifteklare, ja! :D

Man må finne sin måte. Bare det som blir riktig. ;)

Lenke til kommentar

Vi er alle forskjellige, for meg blir en tur innom byfogden vanvittig trist, men smak og behag. Skal jeg først gifte meg får vi gjøre noe ut av det. Men, det blir jo ikke så veldig stort bryllup da, og vi sparer mye på å være tidlig ute og gjør en del selv ift forberedelsene. Kjolen koster ikke over 5000 kr for å si det slik.(..)

Lenke til kommentar

Ang giftemål.

Ei venninne av meg skal i bryllup i morgen, hvor brudgommen ikke vet at han skal gifte seg :!:

Han skal bli kjørt til kirka, hvor dressen ligger. Han bør si JA :p

Det var mannen som fridde/ville forlove seg, så jeg regner med det går fintfint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...