Sir Zu Zwat Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er ikke sammen (foreløbig iallefall), men uansett - herlig følelse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 I'm in love with a beautiful woman! Noen som har det ja! Misunner deg den der. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dama er på utveksling i dublin, neste tirsdag skal jeg besøke henne, og hun har ingen anelse om at jeg kommer, gleder meg som en liten unge Hun tror jeg kommer 17. februar Awww ^^, Kjæresten min gjorde også det da vi hadde avstandsforhold. Han skulle egentlig komme en helg, også viste det seg at han ikke hadde tid pga jobben skulle sende han bort. Lover deg jeg skvatt når han kom og vekka meg på fredagsmorran Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dama er på utveksling i dublin, neste tirsdag skal jeg besøke henne, og hun har ingen anelse om at jeg kommer, gleder meg som en liten unge Hun tror jeg kommer 17. februar Satser på hun ikke har besøk når du kommer da Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjæresten kommer på besøk om noen timer. Gleder meg så mye at jeg ikke klarer å sitte stille. Går å rydder, roter litt, rydder mer, løper opp og ned trapper og bare generelt er rastløs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Wuhu, en måned etter at dama (som jeg var sammen med i nærmere ett år) slo opp har hun funnet seg en ny fyr. Blæh, må bare få ut litt frustrasjon over det hele, makan til venninnegjeng. Drama uten like Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Da har jeg vært i den grønne dunken til svigers og hentet bag'en svigermor har smuglet ut med madammens bagasje. Hun har bursdag idag(fredag), og om 14 timer henter jeg henne. Hun ville bare ha en rolig middag. Og det har jeg lovt henne, men ikke hvor. Så jeg henter henne, kjører til flyplassen og gir henne middag og helg i Edinburgh Hun aner ingenting, passet har svigermor stjålet til meg tidligere i uken. Spent på reaksjonen Endret 22. januar 2010 av toth Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Holy crap, toth. Synd jeg hadde bursdag ganske nylig, ellers måtte jeg nesten sende kjæresten inn hit for litt "inspirasjon". Det var fadern meg en flott gave. Lykke til. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Takk for det Martine:) hun har jobba mye og hatt ytterst lite fritid i det siste, jobb skole og selskaper i ett. Så hun setter nok pris på en helg i 5stjerners hotellseng og roomservice, og om vi gidder - litt skotsk kultur Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 What?? Så snill du er! Hun kommer nok til å bli kjempeglad Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hun kommer til å bli forbannet fordi du ikke har sagt noe, og fordi hun ikke har fått pakket selv, så hun ikke har noenting å ha på seg. Neida, lykke til. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 What?? haha, wat? Hun kommer til å bli forbannet fordi du ikke har sagt noe, og fordi hun ikke har fått pakket selv, så hun ikke har noenting å ha på seg. Haha, nice one! neida, hun er alt for takknemmelig av seg og lett å glede til å få en slik reaksjon. Er hun misfornøyd med moras pakking kjøper vi bare noe nytt, er ikke verre Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Åååh! Toth, så herlig du er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Knallbra bursdagsfeiring, Toth! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nesten så jeg har lyst å spør om du holder kurs i det der, toth. Tror jeg skulle meldt på både meg og min kjære, jeg sliter alltid sånn med å finne på ting som kan gjennomføres i det skjulte og glede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den der slår mye toth! Creds! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg forventer noe slikt når han kommer hjem. "Hele greia ble en fiasko. Dama fikk diare og spysjuke på flyet og spøy og hadde vondt hele oppholdet så vi kom oss ikke ut av hotellet". Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 omg, det er creds toth Håper alt går bra og det ikke blir noe sånne problemer som Bytex nevner Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Vanvittig flott toth! Kom hjem til Norge fra London i går natt. Kjæresten hadde reist til sine foreldre fordi han måtte ordne noe der, og tror dere ikke fyren har shina opp hele leiligheten før jeg kom hjem. Virkelig lagt flid i å få hele leiligheten til å se fin ut. Sånt gjør meg veldig glad. Koselig melding hadde han lagt igjen på pc'en også, men pizza og brus kjøpt inn til meg så jeg kan kose meg alene i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå