Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dama er på utveksling i dublin, neste tirsdag skal jeg besøke henne, og hun har ingen anelse om at jeg kommer, gleder meg som en liten unge :D Hun tror jeg kommer 17. februar :p

 

 

Awww ^^, Kjæresten min gjorde også det da vi hadde avstandsforhold. Han skulle egentlig komme en helg, også viste det seg at han ikke hadde tid pga jobben skulle sende han bort. Lover deg jeg skvatt når han kom og vekka meg på fredagsmorran :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Wuhu, en måned etter at dama (som jeg var sammen med i nærmere ett år) slo opp har hun funnet seg en ny fyr. Blæh, må bare få ut litt frustrasjon over det hele, makan til venninnegjeng. Drama uten like :p

Lenke til kommentar

Da har jeg vært i den grønne dunken til svigers og hentet bag'en svigermor har smuglet ut med madammens bagasje. Hun har bursdag idag(fredag), og om 14 timer henter jeg henne. Hun ville bare ha en rolig middag. Og det har jeg lovt henne, men ikke hvor. Så jeg henter henne, kjører til flyplassen og gir henne middag og helg i Edinburgh :p

Hun aner ingenting, passet har svigermor stjålet til meg tidligere i uken. Spent på reaksjonen :wee:

Endret av toth
Lenke til kommentar
What?? :dontgetit:

haha, wat? :p

Hun kommer til å bli forbannet fordi du ikke har sagt noe, og fordi hun ikke har fått pakket selv, så hun ikke har noenting å ha på seg. :p

Haha, nice one! :thumbup: neida, hun er alt for takknemmelig av seg og lett å glede til å få en slik reaksjon. Er hun misfornøyd med moras pakking kjøper vi bare noe nytt, er ikke verre ;)

Lenke til kommentar

Vanvittig flott toth!

 

Kom hjem til Norge fra London i går natt. Kjæresten hadde reist til sine foreldre fordi han måtte ordne noe der, og tror dere ikke fyren har shina opp hele leiligheten før jeg kom hjem. Virkelig lagt flid i å få hele leiligheten til å se fin ut. :) Sånt gjør meg veldig glad. Koselig melding hadde han lagt igjen på pc'en også, men pizza og brus kjøpt inn til meg så jeg kan kose meg alene i kveld. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...