Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

5 dager igjen. Først nå begynner jeg å innse det. Endelig.. endelig!! Nå må jeg bare bli frisk slik at jeg faktisk kommer meg nedover. Det må bare gå bra. Det må. Men det er så stor fallhøyde. Følelsene er der.. helt klart. Men allikevel.. Nei, det går bra.

Savner ham. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess. Det er enten kos og klems begge veier eller dømt til å gjøre vondt. Det har vært litt for mye av det siste lately.

 

Jeg har møtt forferdelig mange fine mennesker det siste året. Bare i helgen møtte jeg hvertfall 5 personer jeg bare tenkte "wow, for en utrolig bra person" om. Jeg vet ikke hvorfor det ikke har fungert med noen av de jeg har hatt øyna på, er vel noe som mangler fra en av sidene. Kanskje jeg bare er uheldig.

 

Så nå gjelder det å få ting og personer på avstand. Alle jeg har hatt et forhold til, ting som endelig er avsluttet og ute av livet. Se fremover, men ikke for langt.

Høstferien har vært mye stress, men den har gitt meg mye fint i hodet. Jeg er en bra person, og jeg har endelig lært meg at det ikke er utelukkende min skyld når et forhold ikke går den veien man håpet på.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Litt halveis off topic. Men om noen oppfant en pille osm fjernet forelskelse så tror jeg den hadde solgt jævlig bra. JEG hadde kjøpt et digert lager i hvertfall.

Noen andre?

9659693[/snapback]

 

 

En sånn pille ville jeg prøvd.

 

 

Men det er vel bare slik livet er.

 

Urettferdigheter skjer med oss alle en (eller flere?) ganger i løpet av livet.

Lenke til kommentar

Offtopic

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Og DER begynte de med oppgraeringa av forumet eller?

Er akkurat ferdig med forhold, eksen fra før det dukker plutselig opp på msn og skal prata, jeg har begynt å like minst tre andre men jeg vet ikke hvor godt enda....

Skulle gjerne hatt den pillen jeg.

 

edit: YEY innlegg nummer 3333 :w00t:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Pille for å fjerne forelskelse? Aldri. :p

Jeg ligger etter med et prosjekt og to innleveringer, leiligheten må rundvaskes før torsdag da jeg må flytte midlertidig ut til over helgen (ligger dårlig an tidsmessig her og), den stasjonære har tatt kvelden - man skulle tro jeg var rimelig sur og lei. Men det eneste jeg går rundt og tenker på er en nydelig jente som har inntatt hodet mitt. Det forklarer kanskje hvorfor jeg ligger dårlig an med ting... Uff jeg er helt borte vekk. xD

Og jeg liker det. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...