Kibs Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 5 dager igjen. Først nå begynner jeg å innse det. Endelig.. endelig!! Nå må jeg bare bli frisk slik at jeg faktisk kommer meg nedover. Det må bare gå bra. Det må. Men det er så stor fallhøyde. Følelsene er der.. helt klart. Men allikevel.. Nei, det går bra. Savner ham. :S Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sånn ca 24 timer til jeg skal møte en fantastisk jente en kort stund før hun skal videre til praha. Wish me luck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gudd løkk til deg ja! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 lykke til begge to håper det funker like bra IRL som på nett Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk. Det møtet var absolutt ingen skuffelse for å si det sånn. Glaaaad! Bare å vente 18 dager til jeg får se henne igjen nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bare å vente 18 dager til jeg får se henne igjen nå. 9655249[/snapback] Aww. Søtnoser. Lagt kjærlighet litt på is. Har ikke fungert med de siste jeg har vært borti, så jeg får bare vende meg til å legge følelser på is. Dessverre har en i øyekroken, så det kan bli en utfordring. Sukk. Følelser. Det er så jækla mye stress. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lagt kjærlighet litt på is. Har ikke fungert med de siste jeg har vært borti, så jeg får bare vende meg til å legge følelser på is. Sukk. Følelser. Det er så jækla mye stress. 9658088[/snapback] Da er vi i samme båt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sukk. Følelser. Det er så jækla mye stress. 9658088[/snapback] Der sa du det! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Samme her også! Jeg driter i kjærligheten foreløbig! Blir bare styr og dritt av det uansett :-/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jess. Det er enten kos og klems begge veier eller dømt til å gjøre vondt. Det har vært litt for mye av det siste lately. Jeg har møtt forferdelig mange fine mennesker det siste året. Bare i helgen møtte jeg hvertfall 5 personer jeg bare tenkte "wow, for en utrolig bra person" om. Jeg vet ikke hvorfor det ikke har fungert med noen av de jeg har hatt øyna på, er vel noe som mangler fra en av sidene. Kanskje jeg bare er uheldig. Så nå gjelder det å få ting og personer på avstand. Alle jeg har hatt et forhold til, ting som endelig er avsluttet og ute av livet. Se fremover, men ikke for langt. Høstferien har vært mye stress, men den har gitt meg mye fint i hodet. Jeg er en bra person, og jeg har endelig lært meg at det ikke er utelukkende min skyld når et forhold ikke går den veien man håpet på. Endret 7. oktober 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Litt halveis off topic. Men om noen oppfant en pille osm fjernet forelskelse så tror jeg den hadde solgt jævlig bra. JEG hadde kjøpt et digert lager i hvertfall. Noen andre? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Med fare for å gå ende mer OT - enkelte lykkepiller does that to you. Fjerner nedturene og oppturene. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror nok jeg hadde handlet en del der ja! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Litt halveis off topic. Men om noen oppfant en pille osm fjernet forelskelse så tror jeg den hadde solgt jævlig bra. JEG hadde kjøpt et digert lager i hvertfall.Noen andre? 9659693[/snapback] En sånn pille ville jeg prøvd. Men det er vel bare slik livet er. Urettferdigheter skjer med oss alle en (eller flere?) ganger i løpet av livet. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er vel noe man må igjennom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Offtopic Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og DER begynte de med oppgraeringa av forumet eller? Er akkurat ferdig med forhold, eksen fra før det dukker plutselig opp på msn og skal prata, jeg har begynt å like minst tre andre men jeg vet ikke hvor godt enda.... Skulle gjerne hatt den pillen jeg. edit: YEY innlegg nummer 3333 Endret 7. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Pille for å fjerne forelskelse? Aldri. Jeg ligger etter med et prosjekt og to innleveringer, leiligheten må rundvaskes før torsdag da jeg må flytte midlertidig ut til over helgen (ligger dårlig an tidsmessig her og), den stasjonære har tatt kvelden - man skulle tro jeg var rimelig sur og lei. Men det eneste jeg går rundt og tenker på er en nydelig jente som har inntatt hodet mitt. Det forklarer kanskje hvorfor jeg ligger dårlig an med ting... Uff jeg er helt borte vekk. xD Og jeg liker det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er det negative som gjør at man setter pris på det positive. Sånn sett ville jeg ikke vært uten de, selvom det såklart gjør vondt. I fare for å høres ut som en gladforelska laks, men. For det er jeg ikke. Jeg er ekstremt forvirra hva kjærlighetsituasjonen min angår, men hey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå