ViktorBravo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva er et godt svar på "Hva tenker du på?" Fryktlig irreterende sprøsmål syns jeg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Huff da. Stakkars jente.. Hehe Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei Etter noen personlige hendelser har jeg begynt å lure; Hva er egentlig kjærlighet? Man kan vel egentlig ikke sette ned en fast definisjon på det, men noen tilnærminger for å forstå begrepet burde være mulig. Jeg trodde jeg visste hva det var og at jeg hadde rimelig god kontroll. Jeg hadde jenta mi som jeg vil vokse meg gammel med og som jeg vil gå i døden for (bokstavelig talt). Sammen gjennom 7 år opplevde vi selve definisjonen av lykke, men også kraftig motgang. Når vi klikker finnes det ingen bedre ting i hele verden, men motgangen vi møtte var hard og gikk inn på oss (Offentlig sektors kluss med økonomiske konsekvenser). Så hardt inn på oss at hun mistet følelser for meg og oss fordi problemene opptok mye tid og la igjen lite tid til hverandre. Vi kom oss igjennom problemene, men vi var som skrevet påvirket av det. Hun mer enn meg. Jeg trodde at "love conquers all" og at lyset i tunnellen ville ledes oss til vidunderlige tider igjen, men det var for seint. Skaden var gjort. Er ikke kjærlighet evig? Vil den etterhvert vissne hen, enn hvor sterk den kan være til en gitt tid? Jeg kan ikke forestille meg at min kjærlighet for henne kan ha vært noe større enn den er, men det var tydeligvis ikke nok. Jeg trodde kjærlighet handlet om å være så dedikert til den personen du deler dette med at ingen ting er verdt noen sammenligning. Men nå vet jeg ikke. Jeg forstår det ikke. Hvordan kan ting da komme iveien og ødelegge alt? Hvordan kan uviktige faktorer som penger nøytralisere følelser? Jeg er veldig preget av å ha opplevd at følelser blir borte, at kjærligheten blir dempet når det egentlig ikke er riktig. Handler da kjærlighet om noe mer? Kanskje det er behov for en overanstemmelse av flere ting for at kjærligheten kan bevares. Det kan virke som om kjærlighet er et samspill mellom mennesker, omgivelser og matterie. For de to siste er i aller høyeste grad istand til å påvirke. Og mennesket er forgjengelig. Jeg spør meg hva kjærlighet handler om. Det er vanskelig å si om det er din egen, din utkåredes eller deres felles lykke. Det enkle svaret vil nok bli felles lykke, men et par består like fult av to individer med individuelle sinn. Men jeg vet ikke om lykke er alt. Når det er snakk om lykke og kjærlighet vil lykke bli definert som det optimale, da ting er perfekt. Hvorfor er det da mulig at slik perfeksjon kan endres til noe vondt? Jeg vet ikke om man berger på bare lykke. Det føles akkurat som om man burde gjøre en sikringsjobb slik at man forbereder seg på når ting går galt. Men det er jo igjen ikke rett det heller. Når jeg levde sammen med dette fantastiske kvinnemennesket var det aldri et tema å forberede seg på vonde tider. For det var utenkelig. Ikke et mulig utfall sett fra alle mine synsvinkler. Men nå har kjærligheten vist meg blind og etterpåklok. Det eneste jeg bryr meg om er hvis jenta mi noen sinne vil få følelser for meg igjen og bli jenta mi igjen. Uten å ville manipulere følelser sitter jeg bare igjen med håpet. Det er rart hvordan alle de idiotiske klissesangene på raidion plutselig har den dypeste mening... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva er et godt svar på "Hva tenker du på?" Fryktlig irreterende sprøsmål syns jeg. Bare si "deg". Er vel det hun vil høre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hva er et godt svar på "Hva tenker du på?" Fryktlig irreterende sprøsmål syns jeg. Gah, det spørsmålet der ja.., det er egentlig ganske tullete spør du meg. Hmm, jeg tror jeg kan ha rotet meg inn i et forhold nå. Jeg sier "rotet", fordi veien dit har vært ganske kronglete. Men men, får ikke vite hvordan det går før man prøver.... Jo, og forresten, siden jeg skrev at jeg prøvde nettdating her i tråden så kan jeg si at det ikke gikk så bra (prøvde 1 måned) og at dette forholdet ikke kommer derfra. Endret 3. januar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva er et godt svar på "Hva tenker du på?" Fryktlig irreterende sprøsmål syns jeg. Vel, jeg vet ikke med personen som spør deg, men når jeg stiller det spørsmålet så er det fordi jeg lurer og vil ha ett ærlig svar. Men, om du skal være søt, så tenk fort og kom på ett søtt minne dere har sammen og si at det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hva er et godt svar på "Hva tenker du på?" Fryktlig irreterende sprøsmål syns jeg. Vel, jeg vet ikke med personen som spør deg, men når jeg stiller det spørsmålet så er det fordi jeg lurer og vil ha ett ærlig svar. Men, om du skal være søt, så tenk fort og kom på ett søtt minne dere har sammen og si at det var det du tenkte på. Jeg svarte alle 3 ganger hun spurte meg med at jeg tenkte på ingenting, og nytet øyeblikket. Ja men sannheten hadde jo f.eks vært at jeg tenkte på om jeg skal gå på do nå, eller om jeg skal vente til hu er gått. Men ja jeg sa jo noe søt.Jeg er jo ikke helt på trynet. Jeg syns bare det er så irreterende. Endret 4. januar 2010 av ViktorBravo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 jeg har ryddet litt i tråden. hold dere til sak og ikke person folkens. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du får det til å høres ut som halve byen. Halve du liksom. Tok hele byen jeg. Byen er vel ikke akkurat den beste arenaen for å sjekke dame for forhold, tror jeg ville valgt en annen plass om du er ute etter noe annet enn bare sex Cheap. Det er akkurat det samme på landet og i byen Tror hun mente byen, som på et utested. Å gå på byn. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Og jeg tror turtlis sier at det er like mange "horer" å treffe på hjemmefester på landet Lenke til kommentar
Gjest Sarkasme Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Byen er vel ikke akkurat den beste arenaen for å sjekke dame for forhold, tror jeg ville valgt en annen plass om du er ute etter noe annet enn bare sex Cheap.Ja, hvordan fikk folk seg varige partnere før nettdating, sier jeg bare. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt poeng! Jeg har aldri hatt suksess med nettdating, men har klart meg fint på byen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Byen er vel ikke akkurat den beste arenaen for å sjekke dame for forhold, tror jeg ville valgt en annen plass om du er ute etter noe annet enn bare sex Cheap.Ja, hvordan fikk folk seg varige partnere før nettdating, sier jeg bare. Jeg fikk det gjennom nettdating. Ellers pleide jeg å bruke alle andre arenaer, f.eks der jeg trente, var politisk aktiv, osv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, hvordan fikk folk seg varige partnere før nettdating, sier jeg bare.Ja, si det. Alternativer som felles bekjente, felles aktiviteter, skole, arbeidsplass og slikt er jo ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Huff ja. Tenkte seg til å måtte bruke slike hjelpemidler. Man har et stort felt bare der. Og joda, nett hjelper. Jeg traff jo min kjæreste gjennom bekjente på nett (Hei Nie! Takk!=P). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, jeg syns internett og felles bekjente funker fett, jeg møtte jo min delvis via nett og delvis via felles bekjente. 8D Og hadde jeg en finger med i spillet mellom deg og din, Isilme? I du nøt remember dat. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du gjorde nå sånn at jeg ble kjent med han, sort of. Eksen hans. Osv;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nie er den reneste kirsten giftekniv. I morgen er det faktisk to år siden hun introduserte meg for hun som skulle bli min. Endret 4. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ah, det var sannelig godt å få madammen hjem etter 2 uker i egypt! kom å vekket meg i natt. jeg visste hun kom, i motsetning til kameraten min som fikk overraskelsesbesøk av avstandskjæresten natta før. Hun låste seg inn og entret soverommet, uten lys, han våknet og tenkte innbrudd, og dro til med knyttneven i ren dødsangst. Like før hun svimte av :!: Nå lo jeg godt. Glad jeg ikke prøvde meg på den når jeg var i avstandsforhold. Endret 4. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå